OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUROBOTY BUDOWLANE

dot. zamówienia publicznego



POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:

Przebudowa istniejącego mostu drogowego przez rzekę Bzurę

w ciągu drogi powiatowej nr 3835W Kozłów Szlachecki – Nowa Sucha - Guzów”



  1. Zamawiający:

Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew,

Osoby do kontaktów: 1) w sprawach formalnychMarta Cuber - Botorowicz

2) w sprawach merytorycznychWłodzimierz Kłos

tel.: 46 / 862-25-68 , fax: 46 / 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl

Rodzaj zamawiającegoadministracja samorządowa

  1. Przedmiot zamówienia:

  1. Nazwa zamówienia: Przebudowa istniejącego mostu drogowego przez rzekę Bzurę w ciągu drogi powiatowej nr 3835W Kozłów SzlacheckiNowa Sucha - Guzów.

  2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

  3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bzurę wraz z zabezpieczeniem brzegu rzeki w rejonie przebudowywanego mostu oraz wykonaniem sieci odwodnienia mostu. Obiekt zlokalizowany jest w km 0+961,44 drogi powiatowej nr 3835W relacji Kozłów Szlachecki – Nowa Sucha – Guzów. Przebudowa mostu z wykorzystaniem elementów konstrukcji mostu MS-54, zmagazynowanego na terenie Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie (transport wraz z załadunkiem i rozładunkiem w zakresie Wykonawcy).

STAN ISTNIEJĄCY:



Opis istniejącego obiektu mostowego:

Podstawowe parametry geometryczne istniejącego mostu:

  • długość całkowita mostu 99,52 m;

  • szerokość całkowita 7,56 m;

  • rozpiętości teoretyczne 30,90 + 37,08 + 30,90 m;

  • szerokość jezdni 5,92 m;

  • szerokość chodników: 0,54 i 0,57 m;

  • kat skrzyżowania osi mostu z osią jezdni: 90°;

  • ukształtowanie jezdni w planie: na prostej.

Istniejący most zlokalizowany jest w ciągu drogi powiatowej nr 3835W relacji Kozłów Szlachecki – Stara Sucha – Guzów, w km 0+961,44. Most przecina rzekę w 44+400 km od ujścia. Istniejący most jest konstrukcją trójprzęsłową, o schemacie statycznym belki ciągłej. Rozpiętości teoretyczne przęseł wynoszą 30,90 + 37,08 + 30,90 m. Konstrukcję nośną przęsła tworzą trzy dźwigary kratownicowe, oparte na żelbetowych przyczółkach i filarach. Na dźwigarach kratownicowych wykonana jest żelbetowa płyta pomostu. Płyta ma grubość 14 cm i szerokość całkowitą 756 cm (łącznie z gzymsami). Nawierzchnia mostu wykonana jest z asfaltu lanego. Wody opadowe za pomocą wpustów odprowadzane są bezpośrednio pod obiekt. Na pomoście wykonana jest balustrada stalowo-betonowa. Ustrój niosący jest w stanie przedawaryjnym ze względu na korozyjne uszkodzenia płyty żelbetowej i dźwigarów stalowych. Przyczółki są w stanie niedostatecznym. Korpusy przyczółków nie nadają się do wykorzystania nowej konstrukcji obiektu. Filary po wzmocnieniu nadają się do wykorzystania w nowej konstrukcji obiektu. Od grudnia 2010 r., ze względu na zły stan obiektu, jest on całkowicie wyłączony z eksploatacji.



Opis istniejących warunków drogowych:

Przekrój normalny drogi powiatowej nr 3835W na dojazdach do mostu składa się z następujących elementów:

  • pasy ruchu 2 x 3,00 m 6,00 m

  • pobocze gruntowe 2 x ~1,00 m ~ 2,00 m

Trasa drogi powiatowej nr 3835W na obu dojazdach do mostu przebiega w planie na prostej. Od strony m. Kozłów Szlachecki odcinek prosty na długość ok. 74 m, a od strony m. Nowa Sucha ok. 143 m. Zarządcą rzeki Bzura jest Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Zarzecze 13B, 03-194 Warszawa.



ZAKRES PRZEBUDOWY:



Kolejność realizacji inwestycji:

  • wykonanie tymczasowej kładki dla pieszych na czas przebudowy w sąsiedztwie mostu;

  • przygotowanie terenu budowy;

  • częściowa rozbiórka istniejącego obiektu;

  • wbicie ścianek szczelnych;

  • roboty palowe;

  • rozbudowa fundamentów podpór pośrednich;

  • wykonanie nowych fundamentów przyczółków;

  • rozbudowa korpusów podpór pośrednich;

  • wykonanie nowych korpusów i skrzydełek przyczółków;

  • montaż zmodernizowanej konstrukcji ustroju niosącego;

  • montaż konstrukcji stalowej pomostu;

  • wykonanie zabezpieczenia brzegu rzeki;

  • wykonanie sieci odwodnieniowej;

  • montaż elementów wyposażenia (nawierzchnio-izolacja na jezdni mostu, nawierzchnio-izolacja na chodniku mostu);

  • wykonanie nawierzchni na dojazdach do mostu;

  • demontaż tymczasowej kładki dla pieszych oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu.


ORGANIZACJA RUCHU:


W chwili obecnej, ze względu na stan techniczny, obiekt wyłączony jest z eksploatacji. Podczas przebudowy taki stan rzeczy zostanie utrzymany. Ruch pieszy zostanie skierowany na tymczasową kładkę dla pieszych.


Zagospodarowanie materiałów porozbiórkowych:

  • beton – rozkruszony i przewieziony przez Wykonawcę i na jego koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 10 km od placu budowy;

  • asfalt – przewieziony przez Wykonawcę i na jego koszt na plac składowy na terenie siedziby Zamawiającego;

  • złomodebrany przez Zamawiającego własnym transportem z placu budowy;

  • elementy porozbiórkowe nie nadające się do odzysku Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt, zgodnie z projektem rozbiórki.



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.


  1. Wspólny słownik zamówień (CPV):

45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę

45.20.00.00-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45.22.11.00-3 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg


  1. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

  2. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

  3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.



  1. Wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 120.000,00 (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100).

2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy:

  1. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:

Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie

Nr konta 53 9283 0006 0011 2846 2000 0010;

  1. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

  2. gwarancjach bankowych;

  3. gwarancjach ubezpieczeniowych;

  4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275).

  1. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i obejmować cały okres związania ofertą.

  2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania.

  3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

  4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

  5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

  6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

  7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

  8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy:

  1. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie;

  2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

  3. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

  1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.



  1. Termin wykonania zamówienia: do 30 listopada 2012 r.


  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  2. posiadania wiedzy i doświadczenia;

  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.


Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:


        1. Wiedza i doświadczenie:

Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zamówień obejmujących co najmniej wykonanie budowy lub przebudowy dwóch obiektów mostowych stalowych o długości co najmniej 60 m, w tym minimum jeden obiekt mostowy o konstrukcji składanej. Przebudowa obiektu mostowego musi obejmować co najmniej wymianę ustroju niosącego na nowy. Bierze się pod uwagę budowę mostu o konstrukcji składanej jako mostu tymczasowego na czas robót przy przebudowie lub remoncie innego obiektu mostowego.

Wykonawca może polegać na doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiające w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnego doświadczenia na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia.

Wymagane jest załączenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje).

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: wykonawca wykazał / nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.


        1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanym kluczowym personelem, odpowiedzialnym za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk:


Stanowisko: Kierownik Budowy

Wymagane uprawnienia/wykształcenie: budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń

Minimalna liczba osób: 1

Minimalne doświadczenie zawodowe: 4 zadania, na których była sprawowana funkcja Kierownika Budowy lub Kierownika robót w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r.Prawo budowlane, w tym min. 1 zadanie związane z budową lub przebudową obiektu mostowego o konstrukcji składanej.

Całkowite doświadczenie zawodowemin. 5-letnie (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych w specjalności mostowej bez ograniczeń)


Kierownik Budowy oraz pozostali właściwi kierownicy branżowi, o ile ustanowienie ich wymagane jest przepisami prawa, muszą posiadać uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.


Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.


3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Wykonawca winien dysponować własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 (słownie: trzy miliony złotych).


Dla potrzeb oceny spełniania powyższego warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.


Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.


Wykonawca, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania.



  1. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:


  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

  1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  4. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.



Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


  1. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

  3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji (części) zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt B.



  1. Dokumenty podmiotów zagranicznych:

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawywystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.


  1. Inne dokumenty:

Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. Formularz oferty.

  2. Kosztorys ofertowy.

  3. Ogólny harmonogram realizacji zadania.

  4. Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.

  5. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.



  1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony


  1. Kryteria oceny ofert: cenawaga 100%


  1. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl. oraz www.pzd.sochaczew-powiat.bip.org.pl w zakładce PRZETARGI. Specyfikację można również uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew.



  1. Termin i miejsce składania ofert : 25.05.2012 r., godz. 10:00, siedziba zamawiającego, pok. nr 6

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.05.2012 r., godz. 10:15, siedziba zamawiającego, pok. nr 7



  1. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.


  1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie:

  1. terminu wykonania zamówienia - przedłużenie terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku, gdy wykonawca będzie miał opóźnienie w realizacji umowy z któregokolwiek z powodów wymienionych poniżej:

a) wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe w kraju,

b) niedopełnienie przez zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy,

c) jakiekolwiek zawieszenie wykonywania prac nie spowodowane uchybieniami wykonawcy,

d) siła wyższa.

2) zmianie osobowej - zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ.

3) wynagrodzeniazmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).



  1. Inne informacje:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Projekt/program nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.


Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem: 149050-2012 w dniu 10.05.2012 r.



Sochaczew, dnia 10.05.2012 r.



Zatwierdził:

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg

w  Sochaczewie

Małgorzata Dębowska

Załączniki:

kozlow_szlachecki_pb10052012.zip
opis_rozbiorka10052012.pdf
projekt_wykonawczy10052012.zip
przedmiar10052012.rar
siwz10052012.doc
sst10052012.rar
umowa10052012.doc
zalacznik_nr_1_a_-_kosztorys_ofertowy10052012.pdf
zestwienie_elementow10052012.pdf

arkusz_nr_1_-1230x29721052012.jpg

arkusz_nr_2_-_1230x29721052012.jpg

arkusz_nr_3_-_850x42021052012.jpg

badania_geologiczne21052012.pdf

nowe_skanowanie-20100722174205-21052012.jpg

nowe_skanowanie-20100722174226-21052012.jpg

orientacja21052012.jpg

pozwolenie_na_budowe21052012.docx

pozwolenie_wodnoprawne21052012.docx

projekt21052012.pdf

pytania_i_odpowiedzi_do_przetargu_-_most21052012.pdf

pytania_i_odpowiedzi_do_przetargu_-_cz._2_22052012.pdf

informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_-_most04062012.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3940656]

przewiń do góry