Biuro Radców Prawnych (BR)
ul. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew

 

Zadania biura:

Do podstawowych zadań biura należy zapewnienie obsługi prawnej Starostwa Powiatowego, a w szczególności:

  • opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty, opiniowanie ich pod względem prawnym;
  • udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady, Zarządu, Starosty i wydziałów;
  • udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez powiat, opiniowanie projektów tych umów i porozumień;
  • wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami powszechnymi i administracyjnymi;
  • wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności starostwa oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego;
  • informowanie Zarządu, Starosty i dyrektorów wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów powiatu.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2007-03-14 14:04:31
  • Informacja zaktualizowana przez: Orzeszek Michał
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-05-06 13:03:03
  • Liczba odsłon: 2431
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4258456]

przewiń do góry