Biuro Radców Prawnych (BR)
ul. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew
Zadania biura:
Do podstawowych zadań biura należy zapewnienie obsługi prawnej Starostwa Powiatowego, a w szczególności:
- opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty, opiniowanie ich pod względem prawnym;
- udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady, Zarządu, Starosty i wydziałów;
- udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez powiat, opiniowanie projektów tych umów i porozumień;
- wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami powszechnymi i administracyjnymi;
- wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności starostwa oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego;
- informowanie Zarządu, Starosty i dyrektorów wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów powiatu.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2007-03-14 14:04:31
- Informacja zaktualizowana przez: Orzeszek Michał
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-05-06 13:03:03
- Liczba odsłon: 2481
- Historia dokumentu: