Zarząd Powiatu co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Powiatu raport o stanie powiatu. Raport obejmuje podsumowanie działalności Zarządu Powiatu w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady powiatu i budżetu obywatelskiego. Rada Powiatu rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady Powiatu w sprawie udzielenia lub nieudzielenia Zarządowi absolutorium. Raport jest rozpatrywany w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem o stanie powiatu przeprowadza się debatę.
Debata nad Raportem o stanie powiatu sochaczewskiego będzie miała miejsce na sesji Rady Powiatu w Sochaczewie w dniu 14 czerwca 2021 roku o godz. 11.00. W debacie nad raportem o stanie powiatu mieszkańcy powiatu mogą zabierać głos. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie powiatu składa do Przewodniczącego Rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 150 mieszkańców powiatu.
Wzór zgłoszenia do zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie powiatu sochaczewskiego
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie powiatu. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Uczestnictwo w debacie będzie możliwe drogą zdalną, dlatego do zgłoszenia należy dołączyć adres e-mail zgłaszanego.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Orzeszek Michał
- Data udostępnienia w BIP: 2021-04-15 16:11:26
- Informacja zaktualizowana przez: Orzeszek Michał
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-06-07 20:08:48
- Liczba odsłon: 2282
- Historia dokumentu: