Uchwała Nr L/183/2010
Rady Powiatu w Sochaczewie
z dnia 18 czerwca 2010r.
w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu powiatu za pierwsze półrocze roku budżetowego oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Zespołu Opieki Zdrowotnej „Szpitala Powiatowego” w Sochaczewie
Na podstawie art.12 pkt 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1592 ze zm.) oraz art. 266 ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) Rada Powiatu uchwala, co następuje:
§ 1
Określa się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu powiatu za pierwsze półrocze roku budżetowego oraz informację z wykonania planu finansowego Zespołu Opieki Zdrowotnej „Szpitala Powiatowego” w Sochaczewie za pierwsze półrocze w brzmieniu załącznika Nr 1 do niniejszej uchwały.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik Nr 1do Uchwały
Nr L/183/2010
Rady Powiatu w Sochaczewie
z dnia 18 czerwca 2010r
Zespół Opieki Zdrowotnej „Szpitala Powiatowego” w Sochaczewie przedkłada Zarządowi Powiatu informację o przebiegu wykonania planu finansowego za pierwsze półrocze w terminie do 31 lipca roku budżetowego.
Informacja określona w pkt. 1 przedkładana jest w formie tabelarycznej i obejmuje:
1) plan finansowy, w tym wydatki na wynagrodzenia i pochodne,
2) wykonanie planu finansowego, w tym wydatki na wynagrodzenia i pochodne,
3) stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
W terminie do dnia 31 sierpnia roku budżetowego Zarząd Powiatu przedkłada Radzie Powiatu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej:
1) informację o przebiegu wykonania budżetu powiatu za pierwsze półrocze.
2) informację, o której mowa w pkt. 1 i pkt. 2 .
Za przedstawienie Radzie Powiatu informacji, o których mowa w pkt. 3 uważa się
przekazanie ich Przewodniczącemu Rady Powiatu.
5. Informacja określona w pkt. 3 ppkt. 1) przedkładana jest w układzie tabelarycznym
do którego dołączana jest część opisowa o realizacji budżetu.
Część tabelaryczna obejmuje:
a) planowane i wykonane dochody budżetu powiatu według działów, rozdziałów
i paragrafów klasyfikacji budżetowej oraz ich procentowe wykonanie w stosunku
do planu w tym:
- dochody bieżące
- dochody majątkowe
- subwencje
- dotacje na realizację zadań z zakresu administracji rządowej
- dotacje na realizację zadań realizowanych na mocy porozumień z organami
administracji rządowej
- dotacje na realizację zadań realizowanych w drodze umów i porozumień między
jednostkami samorządu terytorialnego
- dotacje na realizację zadań finansowanych ze środków Unii Europejskiej
b) planowane i wykonane wydatki budżetu powiatu według działów , rozdziałów i
paragrafów klasyfikacji budżetowej oraz ich procentowe wykonanie w stosunku do
planu w tym:
- wydatki bieżące
- wydatki majątkowe
- wydatki na wynagrodzenia i składki od nich naliczane
- dotacje udzielone z budżetu powiatu w tym na finansowanie zadań bieżących
i inwestycyjnych
- wydatki na świadczenia na rzecz osób fizycznych
- wydatki na obsługę długu publicznego
- wydatki na realizację zadań z zakresu administracji rządowej
- wydatki na realizację zadań realizowanych na mocy porozumień z organami
administracji rządowej
- wydatki na realizację zadań otrzymanych do realizacji umów i porozumień
między jednostkami samorządu terytorialnego
- wydatki bieżące na programy i projekty realizowane ze środków Unii Europejskiej
- wydatki majątkowe na programy i projekty realizowane ze środków Unii
Europejskiej
c) planowane i wykonane przychody i rozchody budżetu powiatu oraz ich
wykonanie w stosunku do planu,
d) planowane i wykonane wydatki majątkowe na realizację zadań inwestycyjnych oraz
ich wykonanie w stosunku do planu w szczegółowości określającej
nazwy programów inwestycyjnych.
Część opisowa o realizacji budżetu uwzględnia wyjaśnienia znaczących odchyleń,
które wystąpiły w realizacji budżetu powiatu oraz przyczyny ich powstania i zawiera
w szczególności:
a) wynik budżetu powiatu a w przypadku deficytu źródła ich finansowania
b) wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących
z budżetu Unii Europejskiej i źródła ich finansowania
Uzasadnienie
Zgodnie z brzmieniem art.266 ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157 poz. 1240 z 2009r) organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego określa zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu powiatu za pierwsze półrocze roku budżetowego, którą przedstawiają Zarządowi Powiatu – Zespół Opieki Zdrowotnej „Szpitala Powiatowego” w Sochaczewie oraz Radzie Powiatu i RIO – Zarząd Powiatu w Sochaczewie.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Szymańska Anna
- Data udostępnienia w BIP: 2011-01-03 12:53:13
- Informacja zaktualizowana przez: Szymańska Anna
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-01-03 13:34:39
- Liczba odsłon: 2061
- Historia dokumentu: