Podstawa prawna
Art.217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.Kodeks postępowania administracyjnego /tekst jednolity Dz.U. z 2021r poz. 735/.
Wymagane dokumenty
Podanie o wydanie zaświadczenia złożone przez właściciela/li lub pełnomocnika
Miejsce złożenia dokumentów
Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul.M.J.Piłsudskiego 65 tel.046 864 18 90. Stanowisko 1-4
Czynne :
w poniedziałki w godz. 10.00 - 17.30,
w pozostałe dni w godz.8.00 - 15.00.
Opłaty
-Opłata skarbowa w wysokości 17 zł. za wydanie zaświadczenia
-Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury w wysokości 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
Termin załatwienia
Wydział wydaje zaświadczenie bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia podania.
Kontakt:
Mariola Pawlikowska, Iwona Feliga, Monika Etmanowicz
w poniedziałki w godz. 10.00 - 17.30, w pozostałe dni w godz.8.00-15.00
Do pobrania:
Podanie o wydanie zaświadczenia
Szanowny Kliencie, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzw. RODO) informujemy, że administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Starosta Powiatu Sochaczewskiego ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 w Sochaczewie.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu prowadzenia i aktualizacji danych w centralnej ewidencji pojazdów.
Informujemy, że:
- interesant ma prawo do żądania od administratora dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- dane osobowe będą przetwarzane do czasu załatwienia sprawy dla potrzeb której Twoje dane zostały zebrane, a następnie przechowywane do czasu archiwizacji akt wynikającej ze stosownych przepisów.
- interesant ma prawo do wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy .
- Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości załatwienia sprawy.
- Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych stanowi przepis prawa: Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
Ponadto informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Aneta Wlazło
- Data udostępnienia w BIP: 2014-12-22 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Aneta Wlazło
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-10-20 10:37:01
- Liczba odsłon: 3020
- Historia dokumentu: