Podstawa prawna
Art.102 ust.2 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r.(t.j. Dz.U. z 2019r. poz.341 ze zm).
Wymagane dokumenty
Wniosek o zwrot zatrzymanego lub cofniętego prawa jazdy
Do wglądu
- dowód osobisty lub paszport z potwierdzeniem o zameldowaniu
Miejsce złożenia dokumentów
Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul.M.J.Piłsudskiego 65 tel.046 864 18 11
Termin i sposób załatwienia
Po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu państwowego.
Jeżeli prawo jazdy było zatrzymane na okres dłuższy niż rok, zwrot dokumentu uzależniony jest od wykazania posiadania wymaganych kwalifikacji. Egzamin kontrolny przeprowadza WORD po przedłożeniu PKK (profilu kandydata na kierowcę). W celu uzyskania profilu należy złożyć wniosek wraz z kolorową fotografią w pozycji frontalnej oraz dokument tożsamości.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Starosty Sochaczewskiego do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Kontakt: Monika Lewandowska, Katarzyna Zygmuntowicz, Izabela Baj w poniedziałki w godz. 8.00 - 17.30, w pozostałe dni w godz.8.00-15.00.
Zamieszczony wzór wniosku tylko do celów informacyjnych. Oryginał do pobrania w Wydziale Komunikacji i Transportu.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Izabela Bednarska
- Data udostępnienia w BIP: 2014-12-30 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Zygmuntowicz
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-12-02 09:14:50
- Liczba odsłon: 2470
- Historia dokumentu: