Podstawa prawna

Art. 217 kpa.

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zaświadczenia ze wskazaniem celu jego wydania

Do wglądu

  • dokument tożsamości osoby składającej wniosek

Miejsce złożenia dokumentów

Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul.M.J.Piłsudskiego 65   tel.0 46 864 18 90,

Opłaty

Opłata skarbowa

  • za zaświadczenie- 17,00 zł.

Termin i sposób załatwienia

Wydział wydaje zaświadczenie bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia podania

Tryb odwoławczy

Zażalenie wnosi się za pośrednictwem Wydziału Komunikacji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie w terminie 7 dni od dnia doręczenia stronie postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia.

 

Kontakt: Joanna Wągrodzka, Monika Etmanowicz, Paulina Winnicka, Monika Lewandowska,

w poniedziałki w godz. 10.00 - 17.30, w pozostałe dni w godz. 8.00 - 15.00.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Joanna Wągrodzka
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-12-22 00:00:00
  • Informacja zaktualizowana przez: Burzykowska Grażyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-07-04 11:55:10
  • Liczba odsłon: 2924
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4258511]

przewiń do góry