Zakres
Uzgadnianie tras procesji, pielgrzymki lub innej uroczystości o charakterze religijnym na drogach publicznych, w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Opis sprawy
Starosta jako organ
zarządzający ruchem na drogach powiatowych i gminnych, uzgadnia po względem bezpieczeństwa ruchu drogowego, organizowanie na drogach publicznych
tras procesji, pielgrzymki lub innej uroczystości o charakterze religijnym.
Kogo dotyczy
Organizator imprezy religijnej.
Wymagane dokumenty
Wniosek, który powinien zawierać:
1) nazwę oraz siedzibę organizatora procesji, pielgrzymki lub innej uroczystości o charakterze religijnym
(adres, tel./fax lub mail);
2) szczegółowy opis trasy procesji, pielgrzymki lub program innej uroczystości o charakterze religijnym - miejsce, data oraz godzina rozpoczęcia oraz zakończenia, przebieg;
3) planowana/szacunkowa liczba uczestników;
4) dane organizatora lub osoby odpowiedzialnej
na trasie
za organizację
procesji, pielgrzymki lub innej uroczystości o charakterze religijnym ;
5) podpis wnioskodawcy.
Załącznik do wniosku:
- szczegółowa trasa przejścia lub przejazdu procesji lub pielgrzymki wraz z mapką z zaznaczonym przebiegiem trasy.
Uwaga
:
1) W przypadku gdy w ramach procesji, pielgrzymki lub
innej uroczystości o charakterze religijnym planowane jest ustawienie obiektów na terenie dróg publicznych, do wniosku należy dołączyć szkic z ich usytuowaniem.
2) Starosta jako organ zarządzający ruchem
na drogach powiatowych i gminnych
może wezwać organizatora do przedstawienia dodatkowych informacji niezbędnych do uzgodnienia trasy
procesji, pielgrzymki lub innej uroczystości o charakterze religijnym.
Sposób wypełnienia dokumentów
Wniosek należy sporządzić czytelnie i podpisać.
Wymagane opłaty
Brak.
Termin złożenia dokumentów
Wniosek wraz z załącznikiem należy złożyć co najmniej na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia
procesji, pielgrzymki lub innej uroczystości o charakterze religijnym
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Komunikacji i Transportu
Starostwa Powiatowego w Sochaczewie
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 65
96-500 Sochaczew
Termin załatwienia sprawy
W terminach wynikających z ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.
Wynik sprawy - sposób załatwienia
Uzgodnienie trasy procesji, pielgrzymki lub innej uroczystości o charakterze religijnym na drogach publicznych, w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego przez organ zarządzający ruchem następuje na drodze pisemnej.
Informacje dodatkowe
W przypadku pytań informacji udzielają:
- Paweł Masłowski, pokój nr 2, tel.046 864 1839.
-
tel. 046 864 18 39
w poniedziałek w godz. od 10.00 - 18.00, w pozostałe dni w godz.8.00 - 16.00.
Podstawa prawna
10) ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.);
11) ustawa z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 460 z późn. zm.).
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Paweł Masłowski
- Data udostępnienia w BIP: 2016-06-15 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Burzykowska Grażyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-08-21 10:42:38
- Liczba odsłon: 2321
- Historia dokumentu: