Wersja archiwalna 2020-09-04 16:04:31

Sochaczew, dnia 4 września 2020 roku

 

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert

 

Sukcesywne dostawy środków czystości, chemii gospodarczej oraz artykułów higienicznych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w terminie do dnia 31 grudnia 2020 roku

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.06.2020

 

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw środków czystości, chemii gospodarczej oraz artykułów higienicznych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w terminie do dnia 31 grudnia 2020 roku.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art. 4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 roku, poz.1145 z późn. zm.).

 

1.             Zamawiający:

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew

Tel.: (46) 864-18-40

Faks: (46) 864-18-71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

2.             Przedmiot zamówienia:

Sukcesywne dostawy środków czystości, chemii gospodarczej oraz artykułów higienicznych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w terminie do dnia 31 grudnia 2020 roku.

3.             Warunki dostawy:

1)             dostawa do siedziby Zamawiającego (ul. M. J. Piłsudskiego 65; 96-500 Sochaczew) transportem na koszt Wykonawcy;

2)             dostawa w ilościach i asortymencie wg zamówienia Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawców innych produktów, niż wzorcowe (ujęte w tabelach asortymentowo – ilościowych), jeżeli zaproponowane produkty będą posiadać parametry nie gorsze, niż te wzorcowe (wielkości muszą być tożsame, jeżeli tylko występują w obrocie handlowym i Wykonawca musi załączyć kartę produktu lub inny dokument, z którego będzie wynikać posiadanie wymaganych parametrów). Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie może dostarczyć produktów w wielkościach wskazanych przez Zamawiającego (np. wycofanie z produkcji), ale w takiej sytuacji Wykonawca powinien zaproponować produkt wielkością najbardziej zbliżony do wymaganego i jednocześnie dokonać proporcjonalnego przeliczenia jego ceny do wielkości wymaganej (w opisie należy zaznaczyć wówczas wielkość oferowanego produktu, jego cenę za taką wielkość oraz proporcjonalnie przeliczoną do wielkości ujętej w formularzu asortymentowo – cenowym);

3)             dostawa w cenach brutto określonych przez Wykonawcę dla każdego asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą;

4)             zapłata za dostawę przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury; 

5)             dostawy sukcesywne. Zamawiający będzie realizował zamówienie wg potrzeb i nie gwarantuje Wykonawcy realizacji zamówienia w wielkościach wskazanych w tabelach asortymentowo – ilościowych (są tam ujęte maksymalne wielkości zamawianych produktów);

6)             Wykonawca musi złożyć ofertę na pełny asortyment ujęty w zapytaniu ofertowym.

4.             Termin wykonania zamówienia:

Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia sukcesywnie – tj. dostarczyć zamawiane produkty od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2020 roku.

5.             Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864-18-45 lub 864-18-32. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne) oraz Pan Piotr Niemira (opis przedmiotu zamówienia). Preferowany kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

6.             Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)             posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)             znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

3)             wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,

4)             zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,

5)             zapewnią minimum 30 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu dostawy (wystawiane za 1 – miesięczne okresy rozliczeniowe),

6)             nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

7.             Zawartość oferty:

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

1)             wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1;

2)             wypełniony formularz asortymentowo – cenowy – załącznik Nr 2;

3)             kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS);

4)             oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 3.

Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.

8.             Kryteria wyboru:

Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia.

Kryteria cenowe:

·                Wynagrodzenie Wykonawcy za całość zamówienia (z formularza cenowego) 100 %

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji, z zastrzeżeniami określonymi w umowie.

9.             Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 8 zapytania ofertowego.

10.         Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie elektronicznej i przesłać ją wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl i pniemira@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 11 września 2020 roku o godz. 10.00. Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

Przed podpisaniem umowy – Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do złożenia Zamawiającemu oferty w wersji papierowej (oryginał).

11.         Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

1)             nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,

2)             wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3)             koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

12.         Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

13.         Informacja końcowe:

W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja dostawy przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zapytaniu.

Faktury za realizację przedmiotu zamówienia należy wystawiać na: Powiat Sochaczewski; ul. M. J. Piłsudskiego 65; 96 – 500 Sochaczew; NIP: 837 – 15 – 11 – 868, a jako płatnika wskazać: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie; ul. M. J. Piłsudskiego 65; 96 – 500 Sochaczew.

Zapłata należności za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze VAT w terminie minimum 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

Zapłatę uważa się za dokonaną w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.


Sochaczew, dnia 4 września 2020 roku



W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Głuchowski

Wicestarosta Sochaczewski /-/

w/z Starosty



zp.272.pu.06.2020_-_dostawa_srodkow_czystosci_dla_sp_w_sochaczewie_w_2020_roku.doc
zp.272.pu.06.2020_-_dostawa_srodkow_czystosci_dla_sp_w_sochaczewie_w_2020_roku.pdf
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4328495]

przewiń do góry