Wersja archiwalna 2016-12-08 15:05:58
Sochaczew, dnia 8 grudnia 2016 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert: „Dostawa plotera dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Sochaczewie”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.20.2016
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz.2164 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 roku, poz.380 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, reprezentowane przez Starostę Sochaczewskiego
ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa plotera typu HP DesigneJet T520 e-printer 36” dla potrzeb Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Sochaczewie, łącznie z pakietem instalacyjnym oraz pakietem startowym materiałów eksploatacyjnych o standardowej / podstawowej pojemności.
Wykonawca może zaproponować urządzenie równoważne, o ile będzie posiadało minimum parametry przewidziane dla urządzenia HP DesigneJet T520 e-printer 36” (opis w załączniku technicznym).
30.23.21.40-7 Plotery
Oprogramowanie instalacyjne stanowiące przedmiot zamówienia powinno zostać dostarczone Zamawiającemu na trwałym nośniku danych (płyta CD/DVD, pendrive) lub poprzez wskazanie dostępu do plików źródłowych przez internet. Oprogramowanie instalacyjne powinno zapewniać kompatybilność z jednostkami roboczymi Zamawiającego – współpracować z systemem operacyjnym Microsoft Windows w różnych wersjach (począwszy od wersji XP).
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił minimum 24 miesięcznej gwarancji na całe urządzenie i 6 miesięcznej gwarancji na nośniki danych, jeżeli w takiej formie dostarcza oprogramowanie wraz z licencjami.
Uwaga! Gwarancja Wykonawcy nie może ograniczać gwarancji producenta.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego (Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Sochaczewie przy ulicy Ziemowita 8/10).
Przedmiot zamówienia oferowany Zamawiającemu musi spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski, w tym w zakresie dysponowania prawami autorskimi do oferowanego oprogramowania.
Wykonawca zapewni opiekę techniczną w podstawowym zakresie w czasie korzystania z urządzenia przez okres objęty gwarancją (minimum 24 miesiące) w dniach i godzinach pracy Zamawiającego (poniedziałek – piątek w godzinach 8.00 – 16.00).
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia – tj. dostarczyć urządzenie, oprogramowanie wraz z licencjami oraz materiały eksploatacyjne do dnia 23 grudnia 2016 roku.
W imieniu Zamawiającego - Starostwa Powiatowego w Sochaczewie
Tadeusz Głuchowski
/-/
Wicestarosta Sochaczewski
w/z Starosty
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2016-12-08
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-12-08 15:05:58
- Liczba odsłon: 678
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: