Wersja archiwalna 2008-10-24 12:13:45
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w trybie przetargu nieograniczonego
na usługę
zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego
w sezonach 2008/2009 i 2009/2010
1. Zamawiający
Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew,
Osoby do kontaktów: Marta Drązikowska-Grad /sprawy formalne/,
Halina Kalińska /sprawy merytoryczne/
tel. 046 8622568, fax. 046 8622146, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl
2. Przedmiot zamówienia
Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego w sezonach 2008/2009 i 2009/2010 z podziałem na części:
1. CZĘŚĆ I
Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy – piaskarko solarki P-3M wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt.
2. CZĘŚĆ II
Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy – piaskarko solarki P-1 wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt.
3. CZĘŚĆ III
Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy – Piaskarko-solarki STA HD 1D90FS wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt.
4. CZĘŚĆ IV
Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu i osprzętu własnego (Oferenta) 1 szt.
5. CZĘŚĆ V
Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu i osprzętu własnego (Oferenta) 1 szt.
6. CZĘŚĆ VI
Odśnieżanie dróg transportem Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy – pługiem NR 3
7. CZĘŚĆ VII
Odśnieżanie dróg transportem Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy – pługiem NR 4
8. CZĘŚĆ VIII
Odśnieżanie dróg transportem Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy – pługiem NR 12
9. CZĘŚĆ IX
Odśnieżanie dróg równiarką bądź innym sprzętem pomocniczym (np. spycharkami, ładowarkami lub ciągnikami rolniczymi wyposażonymi w lemiesze własne.
10. CZĘŚĆ X
Przygotowanie i załadunek materiałów na pojazdy.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Zimowym utrzymaniem objęta będzie sieć dróg powiatowych określona w planie zimowego utrzymania dróg – Zał. Nr III do SIWZ
- Wspólny słownik zamówień (CPV):
90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
45520000-8 Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
- Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
4. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
5. Czas trwania zamówienia: 2 sezony zimowe: 2008/2009 i 2009/2010.
6. Wymagane wadium: nie pobiera się
3. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
Warunki wymagane od Wykonawców:
1.nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
2.spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
3. spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wzorze umowy
- posiada doświadczenie w zakresie zimowego utrzymania dróg – min. 2 okresy zimowe (dot. części I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII,IX).
- dysponuje pracownikami, którzy posiadają kwalifikacje do prac związanych z przedmiotem zamówienia.
- dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotowych prac.
- dysponuje sprzętem i transportem sprawnym technicznie, odpowiednim do danego typu osprzętu.
Spełnienie w/w warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”.
- Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków
1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), w którym należy podać cenę netto oraz cenę brutto przedmiotu zamówienia.
- Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (za aktualny uznaje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
- Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
- Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
- Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót - na załączniku nr 3 – z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych np. odpowiednie prawo jazdy lub odpowiednie uprawnienia operatora itp.
- Wykaz osób nadzorujących prace w zakresie zimowego utrzymania dróg ze strony OFERENTA z podaniem telefonów kontaktowych – na załączniku nr 4.
- Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączniku nr 5, z udokumentowaniem własności np.: umowa kupna sprzedaży, dowód rejestracyjny, ubezpieczenie itp.
9. Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - na załączniku nr 6 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.
10. Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.
- Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie podmiotów w sumie musi spełniać wymagane warunki;
w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, podmioty w sumie muszą spełniać wymagane warunki;
oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie;
podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczyć lidera), a jego upoważnienie musi być udokumentowane przez wszystkie pozostałe podmioty, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych (liderem).
5. Tryb udzielenia zamówienia- przetarg nieograniczony
6. Kryteria oceny ofert: cena 100 %
- Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej www.sochaczew-powiat.bip.org.pl, w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym /oferent pokrywa koszt wysyłki/.
Dodatkowe wyjaśnienia pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl , w siedzibie Zamawiającego.
8. Termin składania ofert - 23.10. 2008 r. do godz. 10:00 , siedziba zamawiającego, pok. nr 10
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.10. 2008 r. godz. 10:30, siedziba zamawiającego, pok. nr 7
9. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
10. Inne informacje:
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.10.2008 r.
Sochaczew, dnia 15.10.2008 r.
Podpisał:
DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg
w Sochaczewie
Małgorzata Dębowska
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2008-10-24
- Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-10-24 12:13:45
- Liczba odsłon: 829
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: