Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o zawarciu umowy str1

Ogłoszenie o zawarciu umowy str2

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

w  trybie przetargu nieograniczonego

 na usługę

zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego

w sezonach 2008/2009 i 2009/2010

1.      Zamawiający

 Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew,

Osoby do kontaktów: Marta Drązikowska-Grad /sprawy formalne/,

Halina Kalińska /sprawy merytoryczne/

tel. 046 8622568, fax. 046 8622146, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl

2.      Przedmiot zamówienia

Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego w sezonach 2008/2009 i 2009/2010 z podziałem na części:

1. CZĘŚĆ I 

Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy – piaskarko solarki P-3M wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt.

2. CZĘŚĆ II

Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy – piaskarko solarki P-1 wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt.

3. CZĘŚĆ III

Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy – Piaskarko-solarki STA HD 1D90FS wraz  z pługiem pneumatycznym 1 szt.

4. CZĘŚĆ IV

Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu  i osprzętu własnego (Oferenta) 1 szt.

5. CZĘŚĆ V

Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu  i osprzętu własnego (Oferenta) 1 szt.

6. CZĘŚĆ VI

Odśnieżanie dróg transportem  Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy – pługiem NR 3

7. CZĘŚĆ VII

Odśnieżanie dróg transportem  Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy – pługiem  NR 4

8. CZĘŚĆ VIII

Odśnieżanie dróg transportem  Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy – pługiem NR 12

9. CZĘŚĆ IX

Odśnieżanie dróg równiarką bądź innym sprzętem pomocniczym (np. spycharkami, ładowarkami lub ciągnikami rolniczymi wyposażonymi w lemiesze własne. 

10. CZĘŚĆ X

Przygotowanie i załadunek materiałów na pojazdy.

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:

  1. Zimowym utrzymaniem objęta będzie sieć dróg powiatowych określona w planie zimowego utrzymania dróg – Zał. Nr III do SIWZ
  2. Wspólny słownik zamówień (CPV):

90620000-9 Usługi odśnieżania

90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń

45520000-8   Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

  1. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.

4.      Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.  

5.      Czas trwania zamówienia: 2 sezony zimowe: 2008/2009 i 2009/2010.

6.      Wymagane wadium: nie pobiera się

3.      Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

Warunki wymagane od Wykonawców:

1.nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

2.spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

-          posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem,

-          posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

-          znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

-          nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

3. spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wzorze umowy

-          posiada doświadczenie  w zakresie zimowego utrzymania dróg – min. 2 okresy zimowe (dot. części I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII,IX).

-          dysponuje pracownikami, którzy posiadają kwalifikacje do prac związanych z przedmiotem zamówienia.

-          dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotowych prac.

-          dysponuje sprzętem i transportem sprawnym technicznie, odpowiednim do danego typu osprzętu.

Spełnienie w/w warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia”.

  1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków

1.      Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), w którym należy podać cenę netto oraz cenę brutto przedmiotu zamówienia.

  1. Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie            o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (za aktualny uznaje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
  2. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
  3. Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie.
  4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu     z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych - na druku stanowiącym załącznik  nr 2 do SIWZ.
  5. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót - na załączniku nr 3                                  z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych np. odpowiednie prawo jazdy lub odpowiednie uprawnienia operatora itp.
  6. Wykaz osób nadzorujących prace w zakresie zimowego utrzymania dróg ze strony OFERENTA       z podaniem telefonów kontaktowych – na załączniku nr 4.
  7. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączniku nr 5,          z udokumentowaniem własności np.: umowa kupna sprzedaży, dowód rejestracyjny, ubezpieczenie itp.

9.      Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - na załączniku nr 6 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.

10.  Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.

  1. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:

­          W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1     i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;

­          potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie podmiotów w sumie musi spełniać wymagane warunki;

­          w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, podmioty w sumie muszą spełniać wymagane warunki;

­          oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie;

­          podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczyć lidera), a jego upoważnienie musi być udokumentowane przez wszystkie pozostałe podmioty, wszelka korespondencja oraz rozliczenia  dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych (liderem).

5.      Tryb udzielenia zamówienia- przetarg nieograniczony

6.      Kryteria oceny ofert: cena 100 %

  1. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:

Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej www.sochaczew-powiat.bip.org.pl, w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym /oferent pokrywa koszt wysyłki/.

Dodatkowe wyjaśnienia pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl , w siedzibie Zamawiającego.

8.      Termin składania ofert  - 23.10. 2008 r. do godz. 10:00 , siedziba zamawiającego, pok. nr 10

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.10. 2008 r. godz. 10:30, siedziba zamawiającego, pok. nr 7

9.      Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

10.  Inne informacje:

 Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.10.2008 r.

Sochaczew, dnia 15.10.2008 r.

Podpisał:

DYREKTOR

Powiatowego Zarządu Dróg

w Sochaczewie

Małgorzata Dębowska

 Do pobrania:

SIWZ

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-11-03
  • Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-11-03 10:15:23
  • Liczba odsłon: 857
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4328353]

przewiń do góry