Wersja archiwalna 2021-12-15 14:27:38

                                                                                        Sochaczew, dnia 15 grudnia 2021 roku

 

                                                                                                          Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE – ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

„USŁUGOWE PROWADZENIE AUDYTU WEWNĘTRZNEGO

W STAROSTWIE POWIATOWYM W SOCHACZEWIE I JEDNOSTKACH

ORGANIZACYJNYCH POWIATU SOCHACZEWSKIEGO W 2022 ROKU

 

sygn. postępowania: IMZP.272.PU.10.2021

 

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi prowadzenie audytu wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie i jednostkach organizacyjnych Powiatu Sochaczewskiego w 2022 roku.

Zamówienie obejmuje w szczególności 4 zadania audytowe.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 roku, poz. 1129), gdyż wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 złotych (art. 2 ust.1 pkt.1 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych zapisami ujętymi w niniejszym zapytaniu, zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz. 1740 z późn. zm.)

1. ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia audytu wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie i jednostkach organizacyjnych Powiatu Sochaczewskiego w 2022 roku. Szczegółowy opis realizacji usługi został określony w zapytaniu ofertowym oraz projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia. Oferty mogą być złożone przez usługodawców spełniających warunki określone w art. 279 i art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 roku, poz. 305 z późn. zm.), a sam audyt wykonany zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 września 2015 roku w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu (Dz. U. z 2015 roku, poz.1480)  i Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 15 lutego 2017 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu (Dz. U. z 2017 roku, poz. 296)   i w oparciu o obwieszczenie Ministra Finansów z dnia 22 lutego 2018 roku w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu (Dz. U. z 2018 poz. 506).

W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi przede wszystkim:

  1. Przygotowanie rocznego planu audytu;
  2. Oszacowanie ryzyk i określenie ich występowania w Starostwie i jednostkach organizacyjnych;
  3. Opracowanie programu zadań audytowych;
  4. Sporządzanie pisemnych sprawozdań z zadań audytowych i przedstawianie ich Zarządowi Powiatu oraz kierownikom jednostek organizacyjnych, w których audyt jest prowadzony;
  5. Opracowanie analizy przyczyn i skutków nieprawidłowości stwierdzonych w ramach audytu w celu wprowadzenia procedur uniemożliwiających ich powstawanie w przyszłości.

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Czas obowiązywania niniejszej umowy ustala się na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2022 roku, a sama ocena obejmuje okres od stycznia do grudnia 2022 roku.

4. SPOSÓB UZYSKANIA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I POBRANIA DOKUMENTACJI:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864-18-32 lub 864-18-61. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest: Pani Marzena Rytel i Pan Konrad Guzik. Preferowany kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej  BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

5. OPIS WYMAGAŃ STAWIANYCH WYKONAWCY:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 279 i art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
  2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  3. wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,
  4. zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy (rozliczenie po każdym pełnym miesiącu kalendarzowym świadczenia usługi),
  5. zapewnią minimum 14 dniowy termin płatności za każdy miesiąc świadczenia usług,
  6. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
6. ZAWARTOŚĆ OFERTY:

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

  1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
  2. kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),
  3. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w zakresie wykonywania audytu,
  4. oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,
  5. parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3.

Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.

7. KRYTERIA WYBORU:

Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto za przedmiot zamówienia, która obejmować będzie wszystkie czynności związane ze świadczeniem usługi audytu – wynagrodzenie za okres 1 miesiąca.

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy.

8. OPIS SPOSOBU WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę.

9. FORMA, MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT:

Ofertę należy sporządzić czytelnie w języku polskim na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.

Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej i przesłać ją wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 23 grudnia 2021 roku o godz.10.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą, co zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.

Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

Przed podpisaniem umowy – Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do złożenia Zamawiającemu oferty w wersji papierowej (oryginał).

10. SYTUACJE DOPUSZCZAJĄCE UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

  1. nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu,
  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
  3. koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia,
  4. zamawiający zastrzega sobie unieważnienie zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podawania przyczyny.

11. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem/e-mailem, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia otwarcia ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

12. INFORMACJA O TERMINIE I MIEJSCU PODPISANIA UMOWY:

W terminie do 10 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty
 
 
 
Sochaczew, dnia 15 grudnia 2021 roku
 
 

W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Głuchowski /-/

Wicestarosta Sochaczewski

w/z Starosty

 
 
Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4328522]

przewiń do góry