Wersja archiwalna 2021-12-14 15:26:54
Sochaczew, dnia 14 grudnia 2021 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
ZAPYTANIE OFERTOWE – ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
„BEZPOŚREDNIA, STAŁA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA NA TERENIE OBIEKTU STAROSTWA POWIATOWEGO
W SOCHACZEWIE PRZY ULICY M. J. PIŁSUDSKIEGO 65 W 2022 ROKU”
sygn. postępowania: IMZP.272.PU.04.2021
Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej osób i mienia, zwanej dalej ochroną, na terenie obiektów Starostwa Powiatowego w Sochaczewie, mieszczących się przy ulicy Piłsudskiego 65 w 2022 roku.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 roku, poz.1129), gdyż wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 złotych (art.2 ust.1 pkt.1 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych zapisami ujętymi w niniejszym zapytaniu, zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 roku, poz.838 z późn. zm.).
1. ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu
ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej osób i mienia, zwanej dalej ochroną, na terenie obiektów Starostwa Powiatowego w Sochaczewie, mieszczących się przy ulicy Piłsudskiego 65. Szczegółowy opis realizacji usługi został określony w specyfikacji technicznej oraz projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia. CPV: 79.71.00.00-4, 98.34.11.20-2, 98.34.11.40-8.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Czas obowiązywania niniejszej umowy ustala się na okres od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej, niż od dnia 1 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku).
4. SPOSÓB UZYSKANIA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I POBRANIA DOKUMENTACJI:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 18 61 lub 864 18 32. Pracownikami uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Konrad Guzik i Pani Marzena Rytel. Preferowany kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.
Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.
5. OPIS WYMAGAŃ STAWIANYCH WYKONAWCY:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej i stałej, wystawioną przez właściwego ministra,
- wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jedną usługę polegającą na bezpośredniej, stałej ochronie fizycznej osób i mienia w budynku lub budynkach użyteczności publicznej (przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej obsługi bankowej, handlu, turystyki, obsługi pasażerów w transporcie drogowym, lotniczym, lub wodnym, poczty lub telekomunikacji; za budynek publiczny uznaje się także budynek biurowy),
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,
- zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy (rozliczenie po każdym pełnym miesiącu kalendarzowym świadczenia usługi),
- zapewnią minimum 14 – dniowy termin płatności za każdy miesiąc świadczenia usług,
- nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
6. ZAWARTOŚĆ OFERTY:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
- kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS) oraz kserokopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej i stałej, wystawionej przez właściwego ministra,
- oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,
- parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3.
Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.
7. KRYTERIA WYBORU:
Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto za przedmiot zamówienia, która obejmować będzie wszystkie czynności związane ze świadczeniem usługi ochrony – wynagrodzenie za okres 1 miesiąca ochrony.
Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy.
8. OPIS SPOSOBU WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę.
9. FORMA, MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT:
Ofertę należy sporządzić czytelnie w języku polskim na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej i przesłać ją wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 22 grudnia 2021 roku o godz.10.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią ofert złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą, co zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.
Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.
Przed podpisaniem umowy – Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do złożenia Zamawiającemu oferty w wersji papierowej (oryginał).
10. SYTUACJE DOPUSZCZAJĄCE UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
- nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia,
- zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
11. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.
12. INFORMACJA O TERMINIE I MIEJSCU PODPISANIA UMOWY:
W terminie wskazanym przez Zamawiającego, po wyborze oferty, wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty.
Sochaczew, dnia 14 grudnia 2021 roku
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Jolanta Gonta /-/
Starosta Sochaczewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marzena Rytel
- Data udostępnienia w BIP: 2021-12-14 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Marzena Rytel
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-12-14 15:26:54
- Liczba odsłon: 1625
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: