Wersja archiwalna 2021-12-08 15:20:04

                                                                                                                                           Sochaczew, dnia 8 grudnia 2021 roku

 

                                                                                                                               Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE – ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

„KONWOJOWANIE WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE W 2022 ROKU

 

SYGN. POSTĘPOWANIA: IMZP.272.PU.05.2021

 

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi konwojowania wartości pieniężnych Starostwa Powiatowego w Sochaczewie z punktu kasowego mieszczącego się w obiekcie Zamawiającego przy ulicy Piłsudskiego 65 – do siedziby Oddziału Banko PEKAO S.A. przy ulicy 1 Maja 19 w Sochaczewie w 2022 roku.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 roku, poz.1129), gdyż wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 złotych (art.2 ust.1 pkt.1 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych zapisami ujętymi w niniejszym zapytaniu, zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 roku, poz.838 z późn. zm.).

 

1. ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi konwojowania wartości pieniężnych Starostwa Powiatowego w Sochaczewie z punktu kasowego mieszczącego się w obiekcie Zamawiającego przy ulicy Piłsudskiego 65 – do siedziby Oddziału Banko PEKAO S.A. przy ulicy 1 Maja 19 w Sochaczewie w 2022 roku:

Przedmiotem postępowania jest przyjęcie do wykonania czynności związanych z konwojowaniem wartości pieniężnych (odbieranych od kasjera Zamawiającego) od momentu pobrania ich z kasy Zamawiającego do momentu wpłacenia wartości pieniężnych przez pracownika Wykonawcy do kasy w Oddziale Banku PEKAO S.A. przy ulicy 1 Maja 19 w Sochaczewie, lub w odwrotnej kolejności tj. pobranie wartości pieniężnych przez pracownika Wykonawcy z kasy Banku i dostarczenie do kasy Zamawiającego, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego (zazwyczaj w okolicach godziny 16.00 – po zakończeniu pracy kasy).

Ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych będzie wykonywane przez pracowników Wykonawcy, przy użyciu własnych środków transportu Wykonawcy, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 roku (Dz. U z 2016 roku, poz.793) w sprawie wymagań, jakimi powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.

Zamawiający szacuje, że w ciągu jednego roku wykonane będzie nie więcej niż 251 kursy konwojowania wartości pieniężnych. Jeden kurs oznacza przewóz wartości pieniężnych nie przekraczających 0,2 J.O. z kasy Zamawiającego do Oddziału Banku..

Przewidywana ilość konwojów do wykonania przez Wykonawcę nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich zlecenia w trakcie trwania umowy a zlecenie mniejszej ilości kursów nie może być podstawą do żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z powodu ich ewentualnego niewykonania w ilości wskazanej powyżej.

CPV: 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Czas obowiązywania niniejszej umowy ustala się na okres od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej, niż od dnia 1 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku.

4. SPOSÓB UZYSKANIA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I POBRANIA DOKUMENTACJI:

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 18 61 lub 864 18 32. Pracownikami uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Konrad Guzik i Pani Marzena Rytel. Preferowany kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej  BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

5.OPIS WYMAGAŃ STAWIANYCH WYKONAWCY:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że działa zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, tj. posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia,
  2. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jedną usługę polegającą na konwojowaniu wartości pieniężnych o wartości minimum 10.000 złotych,
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia na sumę nie mniejszą niż 50.000 złotych,
  4. wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,
  5. zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy (rozliczenie po każdym pełnym miesiącu kalendarzowym świadczenia usługi),
  6. zapewnią minimum 14 dniowy termin płatności za każdy miesiąc świadczenia usług,
  7. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

6.  ZAWARTOŚĆ OFERTY:

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

  1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
  2. kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS) oraz kserokopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wystawionej przez właściwego ministra, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
  3. kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia zgodnie z pkt 5.3 zapytania, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
  4. oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,
  5. parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3.

Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.

7. KRYTERIA WYBORU:

Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto za przedmiot zamówienia, która obejmować będzie wszystkie czynności związane ze świadczeniem usługi ochrony – wynagrodzenie za 1 kurs konwojowania wartości pieniężnych – 100%.

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres trwania umowy.

Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmian przepisów ogólnie obowiązujących dotyczących podatku VAT.

Ocena ofert – ocenie poddane zostaną tylko oferty, które będą spełniały wszystkie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym i zawierały dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego.

8. OPIS SPOSOBU WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę.

9. FORMA, MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie elektronicznej i przesłać ją wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 16 grudnia 2021 roku o godz. 12.00. Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

Przed podpisaniem umowy – Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do złożenia Zamawiającemu oferty w wersji papierowej (oryginał).

10. SYTUACJE DOPUSZCZAJĄCE UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

  1. nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
  3. koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia,
  4. zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.

11. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

12. INFORMACJA O TERMINIE I MIEJSCU PODPISANIA UMOWY:

W terminie wskazanym przez Zamawiającego wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty.

 

 

Sochaczew, dnia 8 grudnia 2021 roku                            

 

W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Głuchowski /-

Wicestarosta Sochaczewski

w/z Starosty

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4328499]

przewiń do góry