Wersja archiwalna 2021-12-08 15:20:04
Sochaczew, dnia 8 grudnia 2021 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
ZAPYTANIE OFERTOWE – ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
„KONWOJOWANIE WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE W 2022 ROKU”
SYGN. POSTĘPOWANIA: IMZP.272.PU.05.2021
Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi konwojowania wartości pieniężnych Starostwa Powiatowego w Sochaczewie z punktu kasowego mieszczącego się w obiekcie Zamawiającego przy ulicy Piłsudskiego 65 – do siedziby Oddziału Banko PEKAO S.A. przy ulicy 1 Maja 19 w Sochaczewie w 2022 roku.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 roku, poz.1129), gdyż wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 złotych (art.2 ust.1 pkt.1 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych zapisami ujętymi w niniejszym zapytaniu, zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 roku, poz.838 z późn. zm.).
1. ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenia usługi konwojowania wartości pieniężnych Starostwa Powiatowego w Sochaczewie z punktu kasowego mieszczącego się w obiekcie Zamawiającego przy ulicy Piłsudskiego 65 – do siedziby Oddziału Banko PEKAO S.A. przy ulicy 1 Maja 19 w Sochaczewie w 2022 roku:
Przedmiotem postępowania jest przyjęcie do wykonania czynności związanych z konwojowaniem wartości pieniężnych (odbieranych od kasjera Zamawiającego) od momentu pobrania ich z kasy Zamawiającego do momentu wpłacenia wartości pieniężnych przez pracownika Wykonawcy do kasy w Oddziale Banku PEKAO S.A. przy ulicy 1 Maja 19 w Sochaczewie, lub w odwrotnej kolejności tj. pobranie wartości pieniężnych przez pracownika Wykonawcy z kasy Banku i dostarczenie do kasy Zamawiającego, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego (zazwyczaj w okolicach godziny 16.00 – po zakończeniu pracy kasy).
Ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych będzie wykonywane przez pracowników Wykonawcy, przy użyciu własnych środków transportu Wykonawcy, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 roku (Dz. U z 2016 roku, poz.793) w sprawie wymagań, jakimi powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.
Zamawiający szacuje, że w ciągu jednego roku wykonane będzie nie więcej niż 251 kursy konwojowania wartości pieniężnych. Jeden kurs oznacza przewóz wartości pieniężnych nie przekraczających 0,2 J.O. z kasy Zamawiającego do Oddziału Banku..
Przewidywana ilość konwojów do wykonania przez Wykonawcę nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich zlecenia w trakcie trwania umowy a zlecenie mniejszej ilości kursów nie może być podstawą do żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z powodu ich ewentualnego niewykonania w ilości wskazanej powyżej.
CPV: 79.71.00.00-4, 98.34.11.40-8.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Czas obowiązywania niniejszej umowy ustala się na okres od dnia podpisania umowy (jednak nie wcześniej, niż od dnia 1 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku.
4. SPOSÓB UZYSKANIA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I POBRANIA DOKUMENTACJI:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 18 61 lub 864 18 32. Pracownikami uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Konrad Guzik i Pani Marzena Rytel. Preferowany kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.
Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.
5.OPIS WYMAGAŃ STAWIANYCH WYKONAWCY:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że działa zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, tj. posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia,
- wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej jedną usługę polegającą na konwojowaniu wartości pieniężnych o wartości minimum 10.000 złotych,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia na sumę nie mniejszą niż 50.000 złotych,
- wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,
- zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy (rozliczenie po każdym pełnym miesiącu kalendarzowym świadczenia usługi),
- zapewnią minimum 14 dniowy termin płatności za każdy miesiąc świadczenia usług,
- nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
6. ZAWARTOŚĆ OFERTY:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
- kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS) oraz kserokopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wystawionej przez właściwego ministra, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
- kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia zgodnie z pkt 5.3 zapytania, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
- oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,
- parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3.
Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.
7. KRYTERIA WYBORU:
Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto za przedmiot zamówienia, która obejmować będzie wszystkie czynności związane ze świadczeniem usługi ochrony – wynagrodzenie za 1 kurs konwojowania wartości pieniężnych – 100%.
Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres trwania umowy.
Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmian przepisów ogólnie obowiązujących dotyczących podatku VAT.
Ocena ofert – ocenie poddane zostaną tylko oferty, które będą spełniały wszystkie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym i zawierały dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego.
8. OPIS SPOSOBU WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę.
9. FORMA, MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA I OTWARCIA OFERT:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie elektronicznej i przesłać ją wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 16 grudnia 2021 roku o godz. 12.00. Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.
Przed podpisaniem umowy – Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do złożenia Zamawiającemu oferty w wersji papierowej (oryginał).
10. SYTUACJE DOPUSZCZAJĄCE UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
- nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia,
- zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
11. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.
12. INFORMACJA O TERMINIE I MIEJSCU PODPISANIA UMOWY:
W terminie wskazanym przez Zamawiającego wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty.
Sochaczew, dnia 8 grudnia 2021 roku
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Tadeusz Głuchowski /-
Wicestarosta Sochaczewski
w/z Starosty
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP:
- Data udostępnienia w BIP: 2021-12-08 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Marzena Rytel
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-12-08 15:20:04
- Liczba odsłon: 1332
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: