Wersja archiwalna 2021-04-28 10:10:07

Sochaczew, dnia 21 kwietnia 2021 roku

 

 

Wykonawcy zainteresowani

wzięciem udziału w postępowaniu

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert

 

„Modernizacja i adaptacja budynku po byłej hydroforni dla potrzeb

Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie

 

 

sygn. postępowania: ORZN.272.ZO.01.2021

 

 

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie realizacji prac budowalnych polegających na modernizacji i adaptacji budynku po byłej hydroforni dla potrzeb Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.2019 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130.000 złotych (art.2 ust.1 pkt 1 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 roku, poz.1333 z późn. zm.).

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu

ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

 

2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac budowalnych polegających na modernizacji i adaptacji budynku po byłej hydroforni dla potrzeb Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie.

W ramach zamówienia realizowane będą roboty budowlane w miejscowości Sochaczew, obręb: Sochaczew – Wschód, na działce przy ulicy marsz. J. Piłsudskiego 63, nr ewid. 2005/27 – zgodnie z załączonym kosztorysem nakładczym.

Prace budowlane nie wymagają pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia.

Do zakresu prac wchodzą m.in.:

wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont dachu, docieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie instalacji odgromowej oraz instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem wymaganych pomiarów.

Informacje o wpisie do rejestru zabytków: obiekt nie jest położony na obszarze prawnie chronionym ustanowionym w trybie przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków, przedmiotowy budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków oraz gminnej ewidencji.

Dane o zagrożeniach dla środowiska: przedmiotowa działka nie jest położona w obszarze prawnie chronionym, ustanowionym w trybie przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. Prawo o ochronie przyrody. Ewentualne dane o lęgu ptaków.

Dostęp do drogi publicznej: działka na której zlokalizowany jest budynek posiada dostęp do drogi publicznej.

Zakres robót: Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie do wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami tj.:

- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;

- rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych;

- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;

- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy

Działka na której będą realizowane prace budowlane jest ogrodzona oraz znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów szkolnych. Przed przystąpieniem do prac, teren należy oznakować tablicami ostrzegawczymi.

Wykonawca na własną odpowiedzialność i na swój koszt podejmie środki zapobiegawcze wymagane przez okoliczności, aby nie naruszać praw właścicieli posesji i budynków sąsiadujących z terenem prac budowlanych oraz minimalizować zakłócenia lub szkody wynikające z prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca zostanie obciążony kosztami napraw uszkodzeń powstałych w wyniku prowadzonych prac.

Kody CPV:

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach

45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów

45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45321000-3 Izolacja cieplna

45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowe

Prace w ramach realizacji zamówienia należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych osób zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami BHP.

Zamawiający zaleca wykonanie oględzin obiektu objętego pracami budowlanymi przed złożeniem oferty.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 60 dni od dnia zawarcia umowy (łącznie z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej).

 

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

 

Zamawiający informuje, że szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. marsz. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew / za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: przetargi@powiatsochaczew.pl lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 40. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Ireneusz Góralczyk (sprawy formalno – prawne). Wyjaśnienia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia będą udzielane przez Pana Tadeusza Głuchowskiego.

Zamawiający ponosi odpowiedzialność jedynie za treść wyjaśnień przekazywanych pisemnie lub publikowanych na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

 

5.    Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)            posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie – Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie prac ogólnobudowlanych, o wartości co najmniej 100.000 złotych,

2)            posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

3)            znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4)            zrealizują prace na własny koszt i ryzyko,

5)            zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,

6)zapewnią 36 – miesięczny okres gwarancji na zrealizowane prace,

7)zapewnią 30 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu prac,

  1. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

 

6.   Zawartość oferty:

 

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

1)            wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,

2)oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,

3)parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3,

4)kosztorys ofertowy, przygotowany w oparciu o kosztorys nakładczy i przeprowadzone oględziny  – załącznik Nr 4,

5)kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS) – załącznik Nr 5,

6)zaświadczenia (kserokopie): o posiadaniu wymaganych uprawnień do nadzorowania prac przez osoby mające realizować zamówienie oraz przynależności do samorządu zawodowego w branży ogólnobudowlanej i instalacyjnej elektrycznej – załącznik Nr 6,

7)pełnomocnictwo – jeżeli wymaga tego sposób reprezentacji Wykonawcy – załącznik Nr 7.

Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.

 

7.   Kryteria wyboru.

 

1)             Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej łącznej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia.

          Kryteria cenowe:

          Wynagrodzenie Wykonawcy za prace budowlane                                         – 100 %

2)             Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji. Przyjęte wynagrodzenie – kosztorysowe. Ostateczna wartość zamówienia będzie wynikać z kosztorysu powykonawczego.

3)             Cena ofertowa obejmuje również wynagrodzenie na wszystkie obowiązki Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia i podana została w poziomie cen z okresu złożenia oferty. W cenie ujęto między innymi koszty uzyskania niezbędnych badań, ekspertyz, opinii, itp., także koszty prac, których wykonanie niezbędne jest do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, jak np.: koszty wszystkich prac przygotowawczych, koszty utrzymania, dozoru i ubezpieczenia oraz koszty uporządkowania terenu po wykonaniu.

4)             Odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną cenę ofertową obejmuje także:

  1. organizację i zagospodarowanie terenu prac,
  2. ubezpieczenie OC,
  3. po zakończeniu prac, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
  4. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu prac objętych przedmiotem umowy.

5)             Ceny jednostkowe przyjęte w kosztorysie ofertowym są cenami zryczałtowanymi i nie podlegają zmianie do zakończenia realizacji prac.

 

8.    Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 7 zapytania ofertowego.

 

9.   Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

 

Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 30 kwietnia 2021 roku do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej albo złożyć elektronicznie na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl i starostwo@powiatsochaczew.pl. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 30 kwietnia 2021 roku o godz. 12.30 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna)

Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Modernizacja i adaptacja budynku po byłej hydroforni dla potrzeb Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie. Nie otwierać przed dniem 30 kwietnia 2021 roku przed godziną 12.30”.

W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.

Ze względu na panujący stan zagrożenia epidemicznego w związku z występowaniem koronawirusa SARS-CoV-2, Zamawiający zaleca złożenie oferty w formie elektronicznej oraz przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl i starostwo@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 38 kwietnia 2021 roku o godz.12.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą oraz zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

 

11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

 

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

1)            nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,

2)            wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

3)            koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

 

12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem. Jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – czynności te ulegną wydłużeniu o czas niezbędny na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.
 

13. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

 

W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego po dokonaniu wyboru oferty, wybrany w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty
 

 

Sochaczew, dnia 21 kwietnia 2021 roku                                          

 

W imieniu Zamawiającego

Tadeusz Głuchowski /-/

Wicestarosta Sochaczewski

w/z Starosty

 

Uwaga: Omyłka pisarska w terminie składania ofert w formie elektronicznej - oferty należy złożyć do dnia 30 kwietnia 2021 roku, a nie 38 kwietnia 2021 roku.

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4333727]

przewiń do góry