Wersja archiwalna 2020-12-29 16:11:08
Sochaczew, dnia 22 grudnia 2020 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert
„Realizacja usługi druku Informatora Samorządowego Starostwa Powiatowego”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.21.2020
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.).
.
1. Zamawiający:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie
ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu finalnego składu, przygotowania do druku, druku miesięcznika o tytule: „Informator Samorządowy Starostwa Powiatowego”, wydawanego przez Starostwo Powiatowe w Sochaczewie – w 1 półroczu 2021 roku.
79.80.00.00-2 Usługi drukowania i powiązane
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna „Informatora Samorządowego Starostwa Powiatowego":
- 6 numerów w roku 2021 (styczeń – czerwiec / 1 numer miesięcznie),
 - finalny skład do druku,
 - format A3,
 - nakład comiesięczny 5.000 szt,
 - objętość 4 strony,
 - druk w pełnym kolorze,
 - papier gazetowy biały o gramaturze co najmniej 70 g/m2,
 
W celu realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy do każdego wydania drogą elektroniczną materiały (teksty i ilustracje), wstępnie złożone.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do korekty i zatwierdzenia (w formacie A-3, w skali 1:1) wszystkie złożone przez siebie strony redakcyjne miesięcznika wraz z pierwszą stroną okładki (w tym w formacie .pdf) i po akceptacji przez Zamawiającego – dokona wydruku w zamówionej ilości. Wykonawca dostarczy wydrukowane egzemplarze do siedziby Zamawiającego.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia sukcesywnie – po 1 wydaniu w każdym miesiącu – do końca czerwca 2021 roku.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia (każdorazowo przy każdym wydaniu):
a) finalny skład do druku – 3 dni od przesłania materiałów;
b) druk gazety i dostawa do siedziby Zamawiającego – do 5 dni od otrzymania od Zamawiajacego ostatnich poprawek korektorskich.
Płatność za realizację usługi – po każdym miesiącu świadczenia usługi – na podstawie protokołu odbioru zamawianej ilości egzemplarzy.
4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 18 45. Pracownikiem uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Ireneusz Góralczyk. Dopuszcza się kontakt z Zamawiającym poprzez pocztę elektroniczną: przetargi@powiatsochaczew.pl.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
 - posiadają doświadczenie w zakresie składu i druku prasy,
 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 - wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,
 - zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,
 - zapewnią minimum 21 dniowy termin płatności po zrealizowaniu usługi,
 - nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
 
- Zawartość oferty:
 
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
 - parafowany projekt umowy – załącznik Nr 2,
 - kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS).
 
Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.
- Kryteria wyboru.
 
Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia (6 x wydanie miesięczne „Informatora Samorządowego Starostwa Powiatowego”).
Kryteria cenowe:
Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia – 100 %
Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 7 zapytania ofertowego.
- Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
 
Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie elektronicznej i przesłać ją wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 30 grudnia 2020 roku o godz. 12.00. Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.
10. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
- nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
 - wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
 - koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.
 
11. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.
 
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja usługi przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zapytaniu.
Warunki realizacyjne określi umowa stron przygotowana w oparciu o ofertę i ZO.
 
Sochaczew, dnia 22 grudnia 2020 roku
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Tadeusz Głuchowski /-/
Wicestarosta Sochaczewski
w/z Starosty
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
 - Data udostępnienia w BIP: 2020-12-22 00:00:00
 - Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
 - Data ostatniej aktualizacji: 2020-12-29 16:11:08
 - Liczba odsłon: 4926
 - wróć do wersji akturalnej
 - Historia dokumentu: