Wersja archiwalna 2020-12-22 17:01:45

Sochaczew, dnia 22 grudnia 2020 roku

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert

 

„Realizacja usługi druku Informatora Samorządowego Starostwa Powiatowego

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.21.2020

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie usługi druku miesięcznika o tytule: „Informator Samorządowy Starostwa Powiatowego”, wydawanego przez Starostwo Powiatowe w Sochaczewie – w 1 półroczu 2021 roku.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.).

.

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu finalnego składu, przygotowania do druku, druku miesięcznika o tytule: „Informator Samorządowy Starostwa Powiatowego”, wydawanego przez Starostwo Powiatowe w Sochaczewie – w 1 półroczu 2021 roku.

79.80.00.00-2  Usługi drukowania i powiązane

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna „Informatora Samorządowego Starostwa Powiatowego":

  • 6 numerów w roku 2021 (styczeń – czerwiec / 1 numer miesięcznie),
  • finalny skład do druku,
  • format A3,
  • nakład comiesięczny 5.000 szt,
  • objętość 4 strony,
  • druk w pełnym kolorze,
  • papier gazetowy biały o gramaturze co najmniej 70 g/m2,

W celu realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy do każdego wydania drogą elektroniczną materiały (teksty i ilustracje), wstępnie złożone.

Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do korekty i zatwierdzenia (w formacie A-3, w skali 1:1) wszystkie złożone przez siebie strony redakcyjne miesięcznika wraz z pierwszą stroną okładki (w tym w formacie .pdf) i po akceptacji przez Zamawiającego – dokona wydruku w zamówionej ilości. Wykonawca dostarczy wydrukowane egzemplarze do siedziby Zamawiającego.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia sukcesywnie – po 1 wydaniu w każdym miesiącu – do końca czerwca 2021 roku.

Termin wykonania przedmiotu zamówienia (każdorazowo przy każdym wydaniu):

a) finalny skład do druku – 3 dni od przesłania materiałów;

b) druk gazety i dostawa do siedziby Zamawiającego – do 5 dni od otrzymania od Zamawiajacego ostatnich poprawek korektorskich.

Płatność za realizację usługi – po każdym miesiącu świadczenia usługi – na podstawie protokołu odbioru zamawianej ilości egzemplarzy.

 

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

 

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 18 45. Pracownikiem uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Ireneusz Góralczyk. Dopuszcza się kontakt z Zamawiającym poprzez pocztę elektroniczną: przetargi@powiatsochaczew.pl.

 

  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  2. posiadają doświadczenie w zakresie składu i druku prasy,
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  4. wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,
  5. zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,
  6. zapewnią minimum 21 dniowy termin płatności po zrealizowaniu usługi,
  7. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

 

  1. Zawartość oferty:

 

Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

  1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
  2. parafowany projekt umowy – załącznik Nr 2,
  3. kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS).

Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.

 

 

  1. Kryteria wyboru.

 

Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia (6 x wydanie miesięczne „Informatora Samorządowego Starostwa Powiatowego”).

Kryteria cenowe:

Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia                                   – 100 %

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.

 

  1. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 7 zapytania ofertowego.

 

  1. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

 

Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie elektronicznej i przesłać ją wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 30 grudnia 2020 roku o godz. 12.00. Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

 

10. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

 

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

  1. nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
  3. koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

 

11. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia składania ofert, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – 7 dni od dnia na złożenie wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.
 

13. Informacja końcowe:

 

W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja usługi przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zapytaniu.

Warunki realizacyjne określi umowa stron przygotowana w oparciu o ofertę i ZO.
 

 

Sochaczew, dnia 22 grudnia 2020 roku

 

W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Głuchowski /-/

Wicestarosta Sochaczewski

w/z Starosty

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4333985]

przewiń do góry