Wersja archiwalna 2007-10-10 17:08:55

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

w  trybie przetargu nieograniczonego

 na usługę

zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego w sezonie 2007/2008

I. ZAMAWIAJĄCY

 Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew,

Osoba do kontaktów:  – Małgorzata Bakuła, sprawy formalne, Halina Kalińska – sprawy merytoryczne

ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, tel. 046 8622568, , fax 046 8822146, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl w godz. od 8.00 do 14.00

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

I.1. Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego w sezonie 2007/2008  z podziałem na części:

 

1. CZĘŚĆ I 

Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy – piaskarko solarki P-3M wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt.

2. CZĘŚĆ II

Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy – piaskarko solarki P-1 wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt.

3. CZĘŚĆ III

Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy – Piaskarko-solarki STA HD 1D90FS wraz  z pługiem pneumatycznym 1 szt.

4. CZĘŚĆ IV

Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu  i osprzętu własnego (Oferenta) 1 szt.

5. CZĘŚĆ V

Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu  i osprzętu własnego (Oferenta) 1 szt.

6. CZĘŚĆ VI

Odśnieżanie dróg transportem  Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy – pługiem NR 3

7. CZĘŚĆ VII

Odśnieżanie dróg transportem  Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy – pługiem  NR 4

8. CZĘŚĆ VIII

Odśnieżanie dróg transportem  Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy – pługiem NR 12

9. CZĘŚĆ IX

Odśnieżanie dróg równiarką bądź innym sprzętem pomocniczym (np. spycharkami, ładowarkami lub ciągnikami rolniczymi wyposażonymi w lemiesze własne. 

10. CZĘŚĆ X

Przygotowanie i załadunek materiałów na pojazdy.

I.2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:

Zimowym utrzymaniem objęta będzie sieć dróg powiatowych określona w planie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2007/2008

 I.3.Nomenklatura

Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.21.20.00 , 90.21.30.00 , 45.52.00.00

I.4.Dopuszcza się składanie ofert częściowych

I.5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej 

 I.6.Wielkość lub zakres zamówienia

Wielkość lub zakres zamówienia: jak w pkt.I.1 oraz wg zapisów SIWZ

 Czas trwania zamówienia ;  sezon zimowy 2007/2008

III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) Wymagane wadium: nie pobiera się

2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

1.nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

2.spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

-          posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem,

-          posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjał technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

-          znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

-          nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

3. spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wzorze umowy

-          Posiada doświadczenie  w zakresie zimowego utrzymania dróg – min 2 okresy zimowe (dot. części I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII,IX).

-          Dysponują pracownikami, którzy posiadają kwalifikacje do prac związanych z przedmiotem zamówienia.

-          Dysponują sprzętem koniecznym do wykonania przedmiotowych prac.

-          Dysponują sprzętem i transportem sprawnym technicznie, odpowiednim do danego typu osprzętu.

-          Spełnienie w/w warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty

3)Dokumenty i oświadczenia, na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków

 

1.Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym [na załączonym druku- załącznik nr 1, do niniejszej specyfikacji – w którym należy podać cenę netto oraz cenę brutto  przedmiotu zamówienia.

2.Do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,( za aktualny uznaje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

3)Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym

4)Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie

5)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku stanowiącym załącznik  Nr 2 do niniejszej specyfikacji.

6)Wykaz  pracowników odpowiedzialnych za realizację robót - na załączniku nr 3. - z udokumentowaniem ich  kwalifikacji zawodowych( uprawnienia pracowników odpowiedzialnych  za realizację robót potwierdzone przez podpisującego ofertę tj. odpowiednie prawo jazdy lub  odpowiednie uprawnienia operatora i inne....).

7) Wykaz osób nadzorujących prace w zakresie zimowego utrzymania dróg ze strony OFERENTA z podaniem adresu i telefonów kontaktowych – na załączniku nr 4

8)Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia - na załączniku nr.5

wraz udokumentowaniem własności np.: umowa kupna sprzedaży, dowód rejestracyjny, ubezpieczenie itp.

9)Wykaz robót spełniających wymagania postawione w pkt V zrealizowanych

w okresie ostatnich  3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , odpowiadającym swoim rodzajem      i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - na załączniku nr .6, potwierdzonych że zostały wykonane należycie.

10)Zaakceptowany projekt umowy-akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.

11)Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:

­          W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

­          potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie podmiotów w sumie musi spełniać wymagane warunki,

­          w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, podmioty w sumie muszą spełniać wymagane warunki,

­          oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie,

­          podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych( wyznaczyć lidera ), a jego upoważnienie musi być udokumentowane przez wszystkie pozostałe podmioty, wszelka korespondencja oraz rozliczenia  dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych( liderem)

 IV.TRYBY

1) tryb udzielenia zamówienia- przetarg nieograniczony

2)  Kryteria oceny ofert:

-          zaoferowana cena 100 %

3) Informacje administracyjne

3.1) specyfikacja dostępna na stronie internetowej adres: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl

  siedzibie Zamawiającego

lub za zaliczeniem pocztowym ,oferent pokrywa koszt wysyłki.

 dodatkowe wyjaśnienia pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl , w siedzibie Zamawiającego

3.2) Termin składania ofert   18.10. 2007 r do godziny- 10:00 , siedziba zamawiającego I p. pok.10

3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.10.2007 r. godzina 10:30, siedziba zamawiającego I p. pok.7

III. INNE INFORMACJE

1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie

2) Data wysłania ogłoszenia: 10.10.2007 r.

3) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

4). Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

5)  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

 

 

Załączniki:

SIWZ

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4292657]

przewiń do góry