Wersja archiwalna 2007-10-05 10:47:21
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU NA:
„Dostawę soli do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2007/2008 dla Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie”
I. ZAMAWIAJĄCY
Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew,
Osoby do kontaktów: 1) w sprawach formalnych – Małgorzata Bakuła,
2) w sprawach technicznych – Halina Kalińska,
ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, tel. (046) 862-25-68 , fax (046) 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl
w godz. od 8.00 do 14.00
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2007/2008 dla Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie
2.2 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
2.2.1 Przedmiotem dostawy jest sól kamienna, luzem, uzyskana ze złóż kopalnianych metodami górniczymi, a następnie
rozdrabniana.
2.2.2 Główne wymagania soli określa norma: PN-86/C-84081/02
2.2.3 Przedmiot dostawy winien posiadać Pozytywną Opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny
2.3.Nomenklatura
Wspólny słownik zamówień (CPV): 14.44.00.00-7 „Sól drogowa”
2.4. Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych
2.5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
2.6. Wielkość lub zakres zamówienia
2.6.1 Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę soli drogowej niezbrylającej do zwalczania śliskości zimowej.
2.6.2 Szacunkowa wielkość dostaw w jednym sezonie zimowym nie przekroczy 700 ton.
2.6.3 Zapotrzebowanie zamawiającego uzależnione jest od warunków zimowych w danym sezonie i może ulec zmianie, przy czym nie będzie ono mniejsze niż 150 ton.
2.7 Czas trwania zamówienia ; sezon zimowy 2007/2008
III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Warunki wymagane od Wykonawców:
3.1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe
3.2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
3.3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
3.5 Dysponują odpowiednim doświadczeniem (tj. wykonał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie).
3.6 Złożą ofertę zgodną z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.7 Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przez wykonawców zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
3.8 Podwykonawstwo: Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Brak informacji w tej sprawie zamawiający będzie rozumiał, że wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom.
3.9 Wymagane wadium: nie pobiera się
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ na podstawie formuły : spełnia/ nie spełnia
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:
1.Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym ( na załączonym druku- załącznik nr 2 i 2a do niniejszej specyfikacji) – w którym należy podać cenę netto oraz cenę brutto całości przedmiotu zamówienia.
2.Do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
3)Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
4)Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie.
5)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. oraz oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy p.z.p. – na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji.
6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 2 dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie. – załącznik nr 4
6)Zaakceptowany projekt umowy-akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.( załącznik nr 5)
7)Do oferty należy dołączyć Pozytywną Opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny.
7)Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. p.z.p.
potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie podmiotów w sumie musi spełniać wymagane warunki,
w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, podmioty w sumie muszą spełniać wymagane warunki,
oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie,
podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych( wyznaczyć pełnomocnika ), a jego upoważnienie musi być udokumentowane przez wszystkie pozostałe podmioty. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych( pełnomocnik).Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania
Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców
IV: TRYBY
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
3. Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
specyfikacja dostępna na stronie internetowej adres: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl ,
siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym ,oferent pokrywa koszt wysyłki.
dodatkowe wyjaśnienia pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl , w siedzibie Zamawiającego
3.2) Termin składania ofert : 12.10.2007 r. godzina 10:00 , siedziba zamawiającego, pok. nr 10
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2007 r. godzina 10:30, siedziba zamawiającego pok. 7
V. INNE INFORMACJE
5.1 Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie
5.2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
5.3 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
5.4 Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. 5 Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.10.2007 r.
Sochaczew, dnia 04.10.2007 r.
Podpisał:
DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg
w Sochaczewie
Małgorzata Dębowska
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2007-10-05
- Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-10-05 10:47:21
- Liczba odsłon: 876
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: