Sochaczew, dnia 7 marca 2019 roku

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert


Dostawa i montaż bezprzewodowego systemu konferencyjnego z opcją do głosowań radnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.06.2019

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu bezprzewodowego systemu konferencyjnego z opcją do głosowań radnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 roku, poz.1986 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 roku, poz.1025 z późn. zm.).

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

e-mail: przetargi@powiatsochaczew.pl

 

2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż bezprzewodowego systemu konferencyjnego z opcją do głosowań radnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie, zgodnie z zapisami niniejszego zapytania oraz specyfikacji technicznej, uszczegóławiającej opis przedmiotu zamówienia.

  2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, montaż, instalację bezprzewodowego systemu dyskusyjnego, który składa się z: bezprzewodowego access pointu, jednostki centralnej z pulpitem sterującym, bezprzewodowych paneli dyskusyjnych zaopatrzonych w mikrofony z opcją głosowania dla radnych i przewodniczącego, ładowarek, walizek transportowych, laptopa, monitorów, mobilnej szafy rack, niezbędnego okablowania i innych elementów pomocniczych oraz niezbędnego oprogramowania w języku polskim do zarządzania sesjami Rady Powiatu w Sochaczewie. Zamówienie obejmuje również szkolenie wyznaczonych osób przez Zamawiającego oraz skonfigurowanie współpracy systemu z funkcjonującym nagłośnieniem oraz Biuletynem Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w celu generowania wyników głosowań (raportowania). System powinien umożliwić w przyszłości rozbudowę w łatwy sposób oraz bez konieczności podnoszenia znacznych nakładów finansowych w zakresie obsługi streamingu wideo (nagrania sesji).

  3. CPV: 32.23.20.00-8 sprzęt wideokonferencyjny i 48.51.50.00-1 pakiety oprogramowania do wideokonferencji

  4. Dostawa i montaż systemu odbędzie się w terminie uzgodnionym z Zamawiającym – po wcześniejszym zgłoszeniu pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną o gotowości do podjęcia montażu. Montaż odbywać się będzie w Sali konferencyjnej wykorzystywanej przez Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, a zlokalizowanej w budynku Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie (dostęp z terenu budynku Starostwa Powiatowego w Sochaczewie).

  5. Wszystkie czynności związane z dostawą i montażem systemu konferencyjnego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego odbędą się na koszt Wykonawcy.

  6. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie elementów systemu równoważnych (innych, niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym i specyfikacji technicznej) pod warunkiem, iż oferowane elementy będą posiadać takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, użytkowe, jak wskazane w specyfikacji. W przypadku składania ofert z proponowanymi elementami „równoważnymi” należy dołączyć do oferty szczegółowe karty produktowe elementów systemu, potwierdzające spełnianie przez nie wymagań Zamawiającego. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do „równoważności” oferowanego elementu ciężar udowodnienia tegoż spoczywa na Wykonawcy. Oferta z elementami systemu o jakości gorszej niż opisana w specyfikacji technicznej zostanie odrzucona.

  7. Zapłata za zakup i dostawę systemu konferencyjnego będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu. Płatność odbędzie się po potwierdzeniu realizacji całości zamówienia, łącznie ze sprawdzeniem poprawności działania całego systemu, przeprowadzeniem szkoleń oraz asystą podczas pierwszej sesji, która odbywać się będzie z wykorzystaniem systemu konferencyjnego.

  8. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich.

  9. Przedmiot zamówienia oferowany Zamawiającemu musi spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski.

  10. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

  11. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane przepisami ustawy PZP.

 

3. Termin wykonania zamówienia:

 

Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy (dostawa i montaż systemu konferencyjnego), a następnie w przeciągu kolejnych 14 dni przeszkolić personel i uczestniczyć jako asystent (doradca techniczny) podczas pierwszej sesji Rady Powiatu w Sochaczewie odbywającej się z wykorzystaniem zainstalowanego systemu.

 

4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:

 

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65,           96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest: Pan Ireneusz Góralczyk. Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.

Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej  BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.

 

5.    Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

      1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

      2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

      3. wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,

      4. zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,

      5. zapewnią minimum 30 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu dostawy i montażu,

      6. wykażą się dostawą minimum 1 systemu konferencyjnego z bezprzewodowymi modułami do dyskusji i głosowania, potwierdzonymi referencjami należytego wykonania,

      7. nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.

 

  1. Zawartość oferty:

 

    1. Oferta  powinna  zawierać następujące dokumenty:

    1. wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,

    2. kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),

    3. oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,

    4. wypełniony formularz asortymentowo – ilościowy – załącznik Nr 3,

    5. parafowany projekt umowy – załącznik Nr 4,

    6. szczegółowe karty produktowe – w przypadku proponowania elementów systemu „równoważnych”.

    1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

    1. wezwania Wykonawców w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty;

    2. negocjacji w sytuacji, gdy zostanie złożona jedna oferta, która będzie przekraczać założenia budżetowe przewidziane na realizację zamówienia;

    3. przeprowadzenia rozmów z wybranym Wykonawcą celem odpowiedniego uszczegółowienia warunków realizacji zamówienia.

 

  1. Kryteria wyboru:

     

    Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia – łączna cena za pełen asortyment artykułów biurowych, podany w formularzu ofertowym, wyliczony na podstawie formularza asortymentowo – ilościowego.

    Kryteria cenowe:

    Wynagrodzenie Wykonawcy za dostawę kompletnego systemu wraz ze wszelkimi elementami towarzyszącymi, typu szkolenie i asysta (całość)                                  – 100 %

Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.

 

8.    Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:

 

Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w rozdziale 7 zapytania ofertowego.

Oferty Wykonawców zostaną przez Zamawiającego poszeregowane zgodnie z zaproponowanymi cenami – od najtańszej (najkorzystniejszej) do najdroższej.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub unieważni postępowanie i przeprowadzi nowe.

 

  1. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

     

Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 19 marca 2019 roku do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (parter budynku Starostwa Powiatowego) – osobiście lub dostarczyć za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 19 marca 2019 roku o godz. 12.30 w pokoju Nr 217 (Mała Sala Konferencyjna).

Na kopercie należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, nazwę i adres Zamawiającego oraz napis: „Oferta na dostawę i montaż bezprzewodowego systemu konferencyjnego z opcją do głosowań radnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie. Nie otwierać przed dniem 19 marca 2019 roku przed godz. 12.30”.

W przypadku ofert dostarczonych pocztą lub poprzez kuriera za dzień wpływu uznaje się dzień dostarczenia oferty do Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej (jeżeli Wykonawca nie będzie załączał próbek) i przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl lub igoralczyk@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 19 marca 2019 rok o godz. 12.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą, co zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.

Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

 

11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

  1. nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,

  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

  3. koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

     

12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, po przeprowadzeniu procedury weryfikacyjnej, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – nastąpi to po uzyskaniu wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów przez Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

Zamawiający odrzuci oferty rażąco niezgodne z treścią zapytania ofertowego, których nie można poprawić w toku udzielenia wyjaśnień i uzupełnienia dokumentów.

13. Informacja końcowe:

 

W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja dostawy przedmiotu zamówienia w terminie określonym w zapytaniu – na podstawie podpisanej z Wykonawcą umowy (wg wzoru – z załącznika).

Sochaczew, dnia 7 marca 2019 roku



W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Tadeusz Głuchowski /-/

Wicestarosta Sochaczewski

w/z Starosty



zp.272.pu.06.2019_-_dostawa_systemu_do_wideokonferencji_z_opcja_glosowania_dla_potrzeb_starostwa_powiatowego_w_sochaczewie_-_zapytanie_ofertowe.doc

zp.272.pu.06.2019_-_dostawa_systemu_do_wideokonferencji_z_opcja_glosowania_dla_potrzeb_starostwa_powiatowego_w_sochaczewie_-_zapytanie_ofertowe.pdf

zp.272.pu.06.2019_-_dostawa_systemu_do_wideokonferencji_z_opcja_glosowania_dla_potrzeb_starostwa_powiatowego_w_sochaczewie_-_rozstrzygniecie.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-03-22
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-03-22 10:19:14
  • Liczba odsłon: 747
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4334430]

przewiń do góry