Wersja archiwalna 2018-12-14 15:49:31
Sochaczew, dnia 13 grudnia 2018 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
na rzecz Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do każdego miejsca w kraju i za granicą
przesyłek listowych i paczek pocztowych w 2019 roku”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.14.2018
Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do każdego miejsca w kraju i za granicą przesyłek listowych i paczek pocztowych w 2019 roku.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 roku, poz.1986 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 roku, poz.1025 z późn. zm.). oraz przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 roku, poz.2188 z późn. zm.).
I. Zamawiający:
Powiat Sochaczewski, reprezentowane przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do każdego miejsca w kraju i za granicą przesyłek listowych i paczek pocztowych”.
CPV: 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1, 64.12.00.00-3.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części zamówienia podwykonawcom.
Rozliczenia z tytułu wykonania umowy dokonywane będą po zakończeniu każdego miesiąca kalendarzowego na podstawie dokumentów rozliczeniowych w terminie minimum 21 dni od daty ich wpływu do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do zapytania).
Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 roku, poz.2188 z późn. zm.) i przepisach wykonawczych.
Przez usługi pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
przesyłki listowe:
zwykłe ekonomiczne – przesyłka nierejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, w obrocie krajowym i zagranicznym,
zwykłe priorytetowe – przesyłka nierejestrowana najszybszej kategorii, w obrocie krajowym i zagranicznym,
polecone ekonomiczne – przesyłka rejestrowana będąca przesyłka listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, w obrocie krajowym i zagranicznym,
polecone priorytetowe – przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem najszybszej kategorii, w obrocie krajowym i zagranicznym,
polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) – przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
polecone priorytetowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) – przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru,
z deklarowaną zawartością – przesyłka rejestrowana, za której utratę, ubytek zawartości lub uszkodzenie operator ponosi odpowiedzialność do wysokości wartości przesyłki podanej przez nadawcę.
paczki pocztowe:
ekonomiczne – paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, w obrocie krajowym i zagranicznym,
priorytetowe – paczki rejestrowane najszybszej kategorii, w obrocie krajowym i zagranicznym,
z deklarowaną zawartością – przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii z deklarowaną wartością,
ze zwrotnym poświadczeniem odbioru – paczki rejestrowane ekonomiczne i priorytetowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru.
usługi kurierskie świadczone w systemie „od drzwi do drzwi” w gwarantowanych terminach, polegające na odbiorze od Zamawiającego, po zleceniu usługi telefonicznie, a następnie przemieszczeniu i doręczeniu dnia następnego adresatowi w kraju przesyłek zawierających: dokumenty, korespondencje, towary (w rozumieniu Ustawy Prawo Pocztowe).
Pokwitowanie przez adresata potwierdzenia odbioru dla przesyłek pocztowych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, Wykonawca będzie doręczał, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia bezpośrednio do Biura podawczego Zamawiającego.
Zlecenie na wykonanie usługi kurierskiej będzie zgłaszane telefonicznie przez Zamawiającego pod numerem wskazanym przez Wykonawcę. W razie zaistnienia nagłej potrzeby Zamawiający będzie mógł nadać przesyłki kurierskie w punkcie obsługi właściwym dla Wykonawcy, który znajduje się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, czynnego w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach co najmniej od 8:00 do 18:00.
Dowodem nadania przesyłki kurierskiej będzie kopia wypełnionej przez Zamawiającego i podpisanej przez osobę upoważnioną Wykonawcy nalepki adresowej zwierającej potwierdzenie nadania przesyłki z uwzględnianiem daty, godziny i podpisu Wykonawcy.
Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę winno mieć moc dokumentu urzędowego. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki oraz miejsce/jednostkę organizacyjną Wykonawcy odpowiedzialną za przyjęcie przesyłki.
Zamawiający zobowiązuje się do:
prawidłowego adresowania przesyłek i paczek poprzez umieszczenie na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacji identyfikujących adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki/zwykła, polecona, priorytet, polecona z potwierdzeniem odbioru/na stronie adresowej przesyłki;
przygotowania wykazu przesyłek listowych i paczek przeznaczonych do nadania przez Wykonawcę. Przedmiotowy wykaz zawierać będzie dla każdej przesyłki dane zamieszczane przez Zamawiającego – dane adresata, rodzaj przesyłki, dane zamieszczane przez Wykonawcę – wagę i opłatę. Wykaz zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach – po jednym dla każdej ze stron;
stosowania druku „potwierdzenia odbioru” od Wykonawcy;
umieszczenia na stronie adresowej przesyłki w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej nadruku lub odcisku pieczęci o treści uzgodnionej z Wykonawcą;
Zamawiający będzie korzystał ze swojego opakowania przesyłek.
Ilość oraz rodzaj przesyłek i usług pocztowych na okres od 2 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku, jaką Zamawiający zamierza zlecić Wykonawcy, podana w formularzu cenowym (załącznik nr 2) do obliczenia wartości oferty, ma charakter szacunkowy i nie jest ilością zobowiązującą Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązuje się do:
doręczania przesyłek pocztowych nadanych przez Zamawiającego na całym terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz poza jej granicami, w tym również poza granicami Unii Europejskiej;
bezpłatnego udostępnienia Zamawiającemu nakładu druku „potwierdzenie odbioru” dla przesyłek krajowych i zagranicznych. Druki za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na podstawie ustawy Ordynacja podatkowa, Kodeks Postępowania Administracyjnego oraz w postępowaniach karnych – Zamawiający zapewni we własnym zakresie;
bezpłatnego doręczania Zamawiającemu pokwitowanych przez adresata „potwierdzeń odbioru” przesyłek rejestrowanych, które powinny zawierać czytelny podpis odbiorcy i datę odbioru przesyłki (doręczenie zwrotów przesyłek pocztowych nie doręczonych wraz z wykazem doręczanych zwrotów z podaniem ich numeru rejestrowego nadania, odbywać się będzie przez przedstawiciela Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. Starostwa Powiatowego w Sochaczewie – Biuro Podawcze, parter budynku);
dostarczania pokwitowanych przez adresata – potwierdzeń odbioru przesyłki dla przesyłek pocztowych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki nie później, niż w ciągu 7 dni roboczych;
przedstawiciel Wykonawcy przy doręczaniu przesyłek rejestrowanych zobowiązany jest doręczać je zgodnie z art.37 ustawy Prawo pocztowe;
w przypadku nieobecności adresata przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie doręczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin odbioru przesyłki przez adresata wynosi 7 dni licząc od dnia pozostawienia ww. zawiadomienia. W przypadku niepodjęcia, w tym terminie przesyłki, jest ona awizowana powtórnie poprzez pozostawienie drugiego zawiadomienia o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia. Po upływie terminu odebrania przesyłka zwracana jest Zamawiającemu z podaniem przyczyny zwrotu;
w przypadku uszkodzenia przesyłki pocztowej po jej przyjęciu Wykonawca ma obowiązek ją zabezpieczyć oraz nanieść adnotację z informacją o osobie dokonującej zabezpieczenia;
posiadania punktu odbioru przesyłek w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, czynnego w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach co najmniej od 8:00 do 18:00. Zamawiający zastrzega, że niniejszy punkt powinien stanowić odrębne pomieszczenie, oznaczone nazwą Wykonawcy oraz zapewniające prawidłowe zabezpieczenie przesyłek, gwarantujące zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronę danych osobowych powierzonych do przetwarzania Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca winien wskazać fizyczny adres takiego punktu w formularzu ofertowym. Zamawiający wymaga, by placówki Wykonawcy wyznaczone do obsługi niedoręczonych pod adres przesyłek listowych (awizowanych) powinny spełniać warunki określone w zapytaniu ofertowym oraz w przepisach powszechnie obowiązującego prawa. Placówki powinny: być czynne we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy przez co najmniej 6 godzin w każdym z tych dni; w przypadku, gdy znajdują się w lokalu, gdzie prowadzona jest inna działalność, muszą posiadać wyodrębnione stanowisko do obsługi klientów w zakresie usług pocztowych oraz wyznaczonego pracownika posiadającego pieczęć Wykonawcy, być oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy. Każde stanowisko musi posiadać z widoczną informacją o godzinach pracy w zakresie usług pocztowych oraz musi zapewniać przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami właściwymi w zakresie ochrony danych osobowych art.41 ust.1 Prawo pocztowe. Wszystkie placówki pocztowe, w których Wykonawca zapewnia odbiór przesyłek awizowanych, umiejscowione muszą być w lokalizacjach oraz posiadać warunki lokalowe, które w sposób oczywisty nie utrudniają dostępu osobom niepełnosprawnym (bez barier architektonicznych). Placówki wskazane przez Wykonawcę powinny posiadać adres uwzględniający nazwę ulicy wraz z numerem, telefon stacjonarny oraz godziny urzędowania celem ułatwienia bezpośredniego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą;
Wykonawca dopuszcza złożenie przesyłek pocztowych przez Zamawiającego, w każdy dzień roboczy dla Zamawiającego do punktu Wykonawcy, o którym mowa powyżej, do godziny 18:00;
nadania przesyłek w dniu ich odbioru od Zamawiającego. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp.) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym lub ich całkowitym usunięciu przez Zamawiającego;
przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych;
zachowania standardów terminowości doręczeń przesyłek pocztowych w obrocie krajowym przez operatorów pocztowych, zatwierdzonych przez Ministra Administracji i Cyfryzacji w rozporządzeniu z dnia 29 kwietnia 2013 r. (poz. 545);
potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej wydane przez Wykonawcę winno mieć moc dokumentu urzędowego. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania jednoznacznie określało datę przyjęcia przesyłki, jednostkę organizacyjną Wykonawcy odpowiedzialną za przyjęcie przesyłki;
świadczenia usług na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, tj. w szczególności:
ustawie z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 roku; poz.1481 z późn. zm.);
rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 roku w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 roku, poz.545);
międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona dnia 8 listopada 2007 roku (Dz. U. z 2007 roku, Nr 206, poz.1494), Regulamin Poczty Listowej (Dz. U. z 2007 roku, Nr 108, poz.744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych (Dz. U. z 2007 roku, Nr 108, poz.745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym,
ustawie z dnia 16 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 roku, poz.22 z późn. zm.).
W przypadku nie wykonania lub nienależytego wykonania usług, Zamawiającemu oraz adresatowi przesyłki nadanej przez Zamawiającego przysługiwać będą procedury reklamacyjne określone w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2013 roku, poz.1468).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził działalność pocztową zgodnie z ustawą Prawo Pocztowe i posiadał ważny wpis do rejestru operatorów pocztowych Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
III. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie od dnia 2 stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku.
IV. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:
Formularz ofertowy – według druku, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;
Formularz cenowy – według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
Oświadczenie o niekaralności – według druku stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
Kopia cennika usług, o którym mowa w art.57 ustawy Prawo pocztowe;
Kopia regulaminu świadczenia usług powszechnych, o którym mowa w art.49 ustawy Prawo pocztowe;
Wykaz punktów awizo na terenie Powiatu Sochaczewskiego, spełniających wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym wraz z informacją o dniach i godzinach pracy;
Kopia wpisu do rejestru operatorów pocztowych Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
V. Kryteria wyboru ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest:
cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt (wartość wszystkich usług ujętych w formularzu ofertowym, na podstawie formularza cenowego.
Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby / osób sporządzających ofertę.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.
Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................................ x 100
Cena brutto oferty badanej
VI. Termin związania ofertą:
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
VII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Termin składania ofert upływa dnia 20 grudnia 2018 roku o godz.12:00.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 grudnia 2018 roku o godz.12.15.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do każdego miejsca w kraju i za granicą przesyłek listowych i paczek pocztowych w 2019 roku”;
osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Sochaczewie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do każdego miejsca w kraju i za granicą przesyłek listowych i paczek pocztowych w 2019 roku”;
za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych oraz wymaganych dokumentów jako pliki, załączonych do korespondencji na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl z dopiskiem w tytule „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania do każdego miejsca w kraju i za granicą przesyłek listowych i paczek pocztowych w 2019 roku”; dla ważności doręczenia, należy wysłać e-mail z prośbą o potwierdzenie doręczenia i odczytu uzyskać takie potwierdzenie od Zamawiającego; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.
VIII. Pozostałe informacje:
Osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Zofia Romanowska – Sekretarz Powiatu, tel. (46) 864 – 18 – 53;
Ireneusz Góralczyk – Dyrektor Wydziału Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Zewnętrznych, tel. (46) 864 – 18 – 45.
Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej:
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art.4 pkt.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 roku, poz.1986 z późn. zm.).
Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub unieważni postępowanie i przeprowadzi nowe.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu;
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.
IX. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze
najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy
i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym
pismem, po przeprowadzeniu procedury weryfikacyjnej, a jeżeli zajdzie potrzeba
uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – nastąpi to po uzyskaniu
wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów przez Wykonawców. Zamawiający nie
przewiduje procedur odwoławczych.
X. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
W terminie wskazanym przez Zamawiającego wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty.
Załączniki:
Formularz ofertowy;
Formularz cenowy;
Oświadczenie o niekaralności;
Wzór umowy
Sochaczew, dnia 13 grudnia 2018 roku
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Jolanta Gonta /-/ Starosta Sochaczewski
zp.272.pu.14.2018_-_swiadczenie_uslug_pocztowych_w_2019_roku_-_zapytanie_ofertowe.doc
zp.272.pu.14.2018_-_swiadczenie_uslug_pocztowych_w_2019_roku_-_zapytanie_ofertowe.pdf
zp.272.pu.14.2018_-_swiadczenie_uslug_pocztowych_w_2019_roku_-_wyjasnienia_-_14-12-2018.pdf
zp.272.pu.14.2018_-_swiadczenie_uslug_pocztowych_w_2019_roku_-_wyjasnienia_-_14-12-2018_drugie.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2018-12-14
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-12-14 15:49:31
- Liczba odsłon: 1271
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: