Wersja archiwalna 2018-01-26 14:41:36

Sochaczew, dnia 26 stycznia 2018 roku


Wykonawcy wg rozdzielnika


Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert: „Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2018 roku


sygn. postępowania: ZP.272.PU.04.2018


Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie sprzedaży i sukcesywnych dostaw artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2018 roku.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 roku, poz.1579 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 roku, poz.459 z późn. zm.).


1. Zamawiający:

Powiat sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/


 2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2018 roku artykułów biurowych (m.in. papieru do kserokopiarek formatu A3 i A4, kopert, segregatorów, teczek kartonowych, skoroszytów, materiałów piśmienniczych oraz materiałów do bindowania) do siedziby Starostwa Powiatowego przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 w Sochaczewie, zgodnie z zapisami niniejszego zapytania oraz załącznika określającego ilościowo – asortymentowy opis zamówienia.

2) Przewidywane zapotrzebowanie na artykuły biurowe oszacowano na podstawie danych z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje dostawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie występować w toku realizacji zamówienia.

3) CPV: 30.10.00.00-0   Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

4) Dostawa artykułów będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem lub pocztą elektroniczną na 2 dni wcześniej przed wymaganą dostawą, która odbywać się będzie w miarę potrzeb Zamawiającego.

5) Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego odbędzie się na koszt Wykonawcy.

6) Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych artykułów w przypadku ich złej jakości.

7) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (ponad wielkości wskazane w załączniku asortymentowo – ilościowym), stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.

8) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych, jak wskazany w formularzu. W przypadku składania ofert z proponowanym towarem „równoważnym” należy dołączyć do oferty próbkę towaru. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do „równoważności” oferowanego towaru ciężar udowodnienia tegoż spoczywa na Wykonawcy. W przypadku dołączania próbek papieru nie ma obowiązku załączania całej ryzy papieru – wystarczy kilka kartek, z tym, że na papierze należy podać nazwę firmy. Załączane towary równoważne muszą odpowiadać jakości towaru podanego w formularzu asortymentowo – ilościowym. Oferta z towarem o jakości gorszej niż opisana w formularzu asortymentowo – ilościowym zostanie odrzucona. Po zakończeniu postępowania Wykonawcy zobowiązani są do odbioru dołączonych próbek.

9) Zapłata za zakup i dostawę artykułów biurowych będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu.

10) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich.

11) Przedmiot zamówienia oferowany Zamawiającemu musi spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski.

12) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

13) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane przepisami ustawy PZP.


3. Termin wykonania zamówienia:

Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia sukcesywnie od dnia …………….. 2018 roku (data zawarcia umowy) do dnia 31 grudnia 2018 roku.


W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Jolanta Gonta /-/

Starosta Sochaczewski


zp.272.pu.04.2018_-_dostawa_materialow_biurowych_dla_potrzeb_starostwa_powiatowego_w_sochaczewie_w_2018_roku_-_zapytanie_ofertowe.doc

zp.272.pu.04.2018_-_dostawa_materialow_biurowych_dla_potrzeb_starostwa_powiatowego_w_sochaczewie_w_2018_roku_-_zapytanie_ofertowe.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4334726]

przewiń do góry