Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):   https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
               Ogłoszenie nr 368133 - 2016              z dnia 2016-12-15 r.              Zamieszczanie ogłoszenia:              obowiązkowe              Ogłoszenie dotyczy:              zamówienia publicznego              Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej                 nie                Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych                 nie                            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)               Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający                 nie                Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania                 nie                Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających                nie                            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:              Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej                 nie                W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, krajowy numer identyfikacyjny              75015199400000, ul.              ul. Marszałka J. Piłsudskiego               65,              96500                Sochaczew, woj.              mazowieckie, państwo              Polska, tel.              046 8641840 lub 73, e-mail              rzecznik@op.pl, faks              468 641 871.                              Adres strony internetowej (URL): 
 
  I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:                 Administracja samorządowa                                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):                               Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):                 
                   I.4) KOMUNIKACJA:               Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)                  tak                  https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/ Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia                   tak                  https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/ Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem                   nie                 
  Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:Elektronicznie                  nie                                  adres                 
  Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:                   nie                  Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:                   tak                                      Inny sposób:                    Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej, opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu                 Adres:                  Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 - 500 Sochaczew Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne                  nie                                  Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)                 
   II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie oraz innych jednostek organizacyjnych Powiatu Sochaczewskiego w ilości do 250.000 litrów – do 31.12.2017 roku  Numer referencyjny: ZP.272.09.2016 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny                   nie                  II.2) Rodzaj zamówienia:                 dostawy                II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych              Zamówienie podzielone jest na części:                                  Nie                                  II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia               (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:               Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) w ilości do 250.000 litrów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sochaczewie oraz innych jednostek organizacyjnych Powiatu Sochaczewskiego w terminie od dnia podpisania umowy (nie wcześniej jednak, niż od dnia 1 stycznia 2017 roku) do dnia 31 grudnia 2017 roku. Olej powinien spełniać wymagania Zamawiającego, zgodnie z zapisami specyfikacji technicznej określającej parametry fizyko – chemiczne oleju. Specyfikacja techniczna stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Realizacja dostaw odbywać się będzie na rzecz Powiatu Sochaczewskiego (zgodnie z zasadami w zakresie centralizacji VAT), z obowiązkiem wystawiania faktur w oparciu o poniższe dane:  Powiat Sochaczewski; ul. Piłsudskiego 65; 96 – 500 Sochaczew; NIP 837 – 15 – 11 – 868, na rzecz następujących odbiorców: 1)	Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew; tel.: (0 – 46) 864 – 18 – 40 lub 73, faks: (0 – 46) 864 – 18 – 71, kotłownia – ulica Ziemowita 10 kotłownia – ulica Gawłowska 148 (dawny budynek Domu Pomocy Społecznej)  2)	Zespół Szkół Ogólnokształcących w Sochaczewie, ulica 15 Sierpnia 4, 96 – 500 Sochaczew (kotłownia olejowa rezerwowa – tylko w miarę potrzeb użytkownika obiektu); tel.: (0 – 46) 862 – 22 – 53, tel./faks: (0 – 46) 862 – 23 – 35,  3)	Zespół Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Sochaczewie, ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego 51, 96 – 500 Sochaczew; tel./faks: (0 – 46) 862 – 23 – 26,  4)	Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Bohaterów Walk nad Bzurą 1939 roku w Sochaczewie, ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego 63, 96 – 500 Sochaczew; tel.: (0 – 46) 862 – 14 – 17, faks: (0 – 46) 862 – 31 – 15,  5)	Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy „Dom na Szlaku” w Załuskowie, Załusków 8,  96 – 521 Brzozów, Gmina Iłów; tel./faks: (0 – 24) 277 – 41 – 53,  6)	Zespół Szkół w Erminowie, Erminów 1, 96 – 514 Rybno; tel./faks: (0 – 46) 862 – 24 – 04,  7)	Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie, ulica Wyszogrodzka 101 (Prewentorium),  96 – 512 Młodzieszyn; tel./faks: (0 – 46) 863 – 55 – 07,. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy lekki oszacowano na podstawie danych zużycia oleju z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje dostawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie w czasie realizacji zamówienia, wynikającego głównie z warunków pogodowych.  Warunki realizacji zamówienia - dostaw: 1)	Dostawy realizowane muszą być transportem wykonawcy, samochodem cysterną z wężem spustowym o długości co najmniej 30 m lub autocysterną zapewniającą prawidłową i bezkolizyjną realizację dostaw. 2)	Dostawy powinny być realizowane w godzinach 8.00 – 16.00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. 3)	Miejscem realizacji zamówienia będzie dostawa oleju do oddzielnych kotłowni. II.5) Główny kod CPV: 09135100-5                 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):                                            Wartość bez VAT:                              Waluta:                 (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)                 II.7)                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:                               nie                II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:                    data zakończenia: 31/12/2017
  II.9) Informacje dodatkowe:                  III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU               III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów                 Określenie warunków:                Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi                 Informacje dodatkowe                  III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna                   Określenie warunków:                Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż oferowana wartość zamówienia brutto                 Informacje dodatkowe                  III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa                  Określenie warunków:                                  Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:                                  nie                                  Informacje dodatkowe:                                  III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA               III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp                  tak                                      Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:                                    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)                                    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)                                    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)                                    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)                                    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)                                    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)                                    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)                                    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)                 
                  III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI                                 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu                                    tak                                    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji                                    nie                                  III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:                               III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP               III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1)	oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – którego wzór stanowi zał. nr 3 do SIWZ (jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich), 2)	oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – którego wzór stanowi zał. nr 2 do SIWZ (jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich); 3)	aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, 4)	opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż oferowana wartość zamówienia brutto, 5)	dowód wniesienia wadium, 6)	Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art.51 ust.1a, art.57 ust.1 lub art 60d ust.1 ustawy Pzp, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku składania oferty przez wykonawców na zasadach określonych przepisem art.23 ustawy Pzp – składających ofertę wspólnie – wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę oddzielnie) – wg zał. nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, Zamawiający potraktuje to oświadczenie jako skutecznie złożone, jeżeli nie zajdą przesłanki do stwierdzenia wystąpienia okoliczności o przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub będzie wyraźnie zaznaczone, że Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej, 7)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy),  III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
                  III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP                               III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)               1) Zaakceptowany projekt umowy wg załącznika nr 4 do SIWZ,  2) świadectwo jakości paliwa 3) 3)	informacja cenowa o obowiązującej cenie hurtowej oleju opałowego lekkiego (oleju napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) u producenta z dnia 22 grudnia 2016 roku, liczonej dla 1 m3 oleju opałowego przy temperaturze referencyjnej 15ºC (wykonawca będzie zobowiązany dostarczać informacje cenowe dla cen hurtowych u producenta dla dostarczanego oleju przy każdorazowej dostawie)   IV.1) OPIS  IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:                 przetarg nieograniczony                IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:                   tak,                                      Informacja na temat wadium                    1.	Wykonawca wniesie wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ.  2.	Termin wniesienia wadium: do terminu składania ofert (23 grudnia 2016 roku, godz.10.00). 3.	Wadium może być wnoszone w: 1)	pieniądzu; 2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)	gwarancjach bankowych; 4)	gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 roku Nr 25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz.1824).  4.	Wadium można wnieść w pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego.         Nr konta: 19 1240 5703 1111 0010 6445 2404 w Banku PeKaO S.A. (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego).  Wadium wniesione w innej formie, niż gotówkowej, należy zdeponować u Skarbnika Powiatu w pokoju nr 221 w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie przy ul. M. J. Piłsudskiego 65, w terminie jak wyżej. 5.	Wykonawca którego oferta, nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Dotyczy to również Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 6.	Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin, w którym środki znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg na sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do 31.12.2017 roku”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.  7.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.  8.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.  10.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.	Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłożenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zwarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.  12.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę.  13.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 tejże ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.  14.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  2)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.   IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
                   nie                                   IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:               
                   nie                                  Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:                                    nie                                  Informacje dodatkowe:                 
                   IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:               
                   nie                                  Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej                                    nie                                  Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:                                    nie                                   IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu                                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)               
                 Liczba wykonawców                   Przewidywana minimalna liczba wykonawców                   Maksymalna liczba wykonawców                   Kryteria selekcji wykonawców:                 
                   IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:               
                 Umowa ramowa będzie zawarta:                 
                  Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:                                    nie                                  Informacje dodatkowe:                 
                  Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:                                    nie                                  Informacje dodatkowe:                 
                  W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:                                    nie                                  Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:                                    nie                   IV.1.8) Aukcja elektroniczna                  Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)                 nie                Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:  Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:                 nie                                              Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:                                            Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:                               Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):                 Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:                Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:                               Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:                
                   Aukcja wieloetapowa                    | etap nr | czas trwania etapu |   |  |  
                 Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:                                  nie                                  Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:                   IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT  IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  IV.2.2) Kryteria
 
 | Kryteria | Znaczenie |  | Cena | 60 |  | Termin płatności | 40 |  
  IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)                                tak                IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne  IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem               Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:               
                Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji                              nie                              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:                              nie                              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):               
                Informacje dodatkowe               
 
  IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego               Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:               
                Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:               
                Wstępny harmonogram postępowania:               
                Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:                               nie                              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:               
 
                Informacje dodatkowe:               
  IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego               Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:               
                Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:                                nie                              Informacje dodatkowe:               
  IV.4) Licytacja elektroniczna                 Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:               
 
               Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:               
                Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:               
                Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:               
  Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:                                   Licytacja wieloetapowa                    | etap nr | czas trwania etapu |   |  |  
                 Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:                                  nie                                Termin otwarcia licytacji elektronicznej:               
                Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:               
                 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:               
 
                Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:                
 
                Informacje dodatkowe:               
 
 IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:                tak                                  Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:                  1.	Dla wszystkich jednostek organizacyjnych zostanie sporządzona jedna umowa. 2.	Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, przy czy zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy są możliwe jedynie zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych i są one możliwe w zakresie: 1)	zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT na skutek zmiany przepisów powszechnie obowiązujących poprzez dostosowanie stawki VAT do zmian zgodnych ze zmienionymi uregulowaniami prawnymi, 2)	zmiany wartości ceny w oparciu o wskaźnik „k” (korekty) ujęty w umowie – obliczany wg wzoru wskazanego zapisami SIWZ, 3)	zmiany terminu wykonania umowy w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia, spowodowanego wystąpieniem siły wyższej to jest wyjątkowego wydarzenia lub okoliczności, na którą Strona nie ma wpływu, w tym w szczególności spowodowaną przez: a.	opóźnienie spowodowane przez organy administracji publicznej, b.	akty terroryzmu, c.	zamieszki, rozruchy, niepokoje, strajki lub lokaut z udziałem osób innych niż personel Wykonawcy lub inni pracownicy Wykonawcy, d.	amunicję wojskową, materiały wybuchowe, promieniowanie jonizujące lub skażenie radioaktywne, z wyłączeniem takich, które mogą być uznane za spowodowane przez używanie amunicji, materiałów wybuchowych, materiałów radioaktywnych lub promieniowania przez Wykonawcę oraz e.	katastrofy żywiołowe, m.in. takie jak: trzęsienia ziemi, huragany, tajfuny lub długotrwałe ulewy, obfite opady śniegu, 4)	zmiany w realizacji umowy spowodowane zmianą regulacji prawnych, 5)	inne zmiany wynikające z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art.144 ust.1 pkt.2, ust.1 pkt.3, ust.1 pkt.4 lit.b i c, z zachowaniem warunków opisanych w uregulowaniu art.144 ustawy. 3.	Wprowadzenie zmian może nastąpić na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy z określeniem warunków dokonania zmiany z uwzględnieniem: 1)	opisu i uzasadnieniem zmiany, 2)	kosztów zmian, 3)	sposobu jej obliczenia oraz 4)	wpływu zmiany na wysokość wynagrodzenia 5)	czas wykonywania zmiany, 6)	wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 4.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy.  IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
  IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
  Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
  IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:                Data: 23/12/2016, godzina: 10:00,                              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):                                nie                              Wskazać powody:               
                Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu                >              zgodnie z SIWZ IV.6.3) Termin związania ofertą:                  okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)                IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:                nie                IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane                nie                IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
 
 W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie Tadeusz Głuchowski /-/ Wicestarosta Sochaczewski w/z Starosty 
 
 
 
   |                     |