Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622568, fax 046 8622146.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3813W Kamion-Witkowice-Sochaczew w m. Gawłów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3813W Kamion - Witkowice - Sochaczew w m. Gawłów
od km 0+347 - 1+188,18 dł. 841,18 m + skrzyżowanie
W ramach inwestycji zaprojektowano wykonanie następujących robót:
1.
Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 3
grubości 4 cm po uprzednim wyrównaniu betonem asfaltowym istniejącej
nawierzchni bitumicznej w ilości średnio 50 kg/m2. -
2. Wzmocnienie nawierzchni poboczy kruszywem łamanym, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm , jednostronnie na szerokości 1m.
3.
Budowa chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce
cementowo-piaskowej ograniczonego krawężnikiem 15x30 i obrzeżem 8x30
wraz ze zjazdami w linii chodnika.
4. Przebudowa istniejącego przepustu pod drogą na przepust z rur betonowych o średnicy 50 cm, długości 20 m.
5. Wykonanie nowego rowu i pogłębienie istniejącego rowu.
6. Uzupełnienie brakujących rur o średnicy 40 cm pod istniejącymi zjazdami w linii rowu.
7. Wykonanie studzienek ściekowych wraz z przykanalikami z odprowadzeniem wody do istniejącego rowu - 14 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego n/w warunki :
1.1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
1.2 Spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.2.1
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień.
1.2.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia.
1.2.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.2.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.3 Wiarygodność finansowa:
1.Oferent
musi osiągnąć średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne
lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód
netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto
ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 600
000,00 zł.
2. Dysponowanie własnymi środkami finansowymi
(dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/ub zdolnością
kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł
1.4. Potencjał kadrowy:
Oferent
musi dysponować personelem, posiadającym odpowiednie przygotowanie
zawodowe, posiadającym wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w
danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji, w celu
obsadzenia niżej podanych stanowisk. Kierownik budowy winien posiadać
uprawnienia budowlane w branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie o
przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art.
6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych
architektów, inżynierów oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz.42
ze zm.) Oferent poda informacje dotyczące kandydata na każde
wyszczególnione niżej stanowisko. Pod względem doświadczenia każdy z
kandydatów powinien spełniać niżej podane wymagania.
Minimalne
doświadczenie : 1. Stanowisko-Kierownik Budowy-całkowite doświadczenie
(licza lat) 5, w zakresie podobnych robót (liczba lat) 3, minimalna
liczba personelu - 1. 2. Stanowisko-Majster robót-Całkowite
doswiadczenie (liczba lat) 3, w zakresie podobnych robót (liczba lat)
2, minimalna liczba personelu - 1.
1.5. Potencjał sprzętowy:
1.Oferent
musi wykazać, że posiada w pełni sprawne jednostki podstawowego sprzętu
niezbędnego do realizacji zadania zgodnie ze Specyfikacją Techniczną.
1.6. Doświadczenie zawodowe Oferenta.
Wymaga
się, aby Oferent zrealizował jako Główny Wykonawca w okresie ostatnich
5 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy z tego okresu , co najmniej 2 roboty
budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały
wykonane z należytą starannością.
1.7. Podwykonawstwo.
1.7.1 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
Brak
informacji w tej sprawie zamawiający będzie rozumiał, że wykonawca nie
zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom.
2. Ocena
spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, dokonywana
będzie w następujący sposób: spełnia / nie spełnia
- Informacja
o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:
2. Formularz oferty (zał. Nr 1)
3.
Wartość inwestycji, kosztorys ofertowy, określający wynagrodzenie
kosztorysowe (z cenami jednostkowymi i wartością robót, na załączonym
druku - zał. nr 1A, 1B) .
4. Ogólny harmonogram realizacji zadania (na załączonym druku - zał. nr 2).
5. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, technicznej Oferenta:
(1)
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert;
(2) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji
na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem
publicznym , zwanym dalej /zamówieniem/
(3)Oświadczenie o
spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych oraz oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z
ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24
ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku stanowiącym załącznik Nr 3
do niniejszej specyfikacji.
(4) Aktualne zaświadczenia właściwego
naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
(5) Informację o sytuacji finansowej za ostatnie 3 lata (na załączonym druku - zał. nr 4).
(6)
Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu
kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w
realizacji robót - zał. nr 5, 5A, ) z udokumentowaniem kwalifikacji
zawodowych (życiorysy zawodowe, uprawnienia, zaświadczenia z Izby
Inżynierów o wpisie na listę).
(7) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia - (na załączonym druku - zał. nr 6).
(8)
Informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i
wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w
ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te
zostały wykonane z należytą starannością- doświadczenie wykonawcy -
zał. Nr 7
(9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo
równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert;
(10) aktualną informację z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9
ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert;
(11) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia
potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sochaczew-powiat.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie
ul. Gwardyjska 10
96 - 500 Sochaczew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie
ul. Gwardyjska 10
96-500 Sochaczew.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
siwz_-_droga_powiatowa_3813w.rar