Wersja archiwalna 2007-09-03 17:14:02


Sochaczew: Przebudowa drogi powiatowej nr 3813W Kamion-Witkowice-Sochaczew w m. Gawłów

Numer ogłoszenia: 156513 - 2007; data zamieszczenia: 03.09.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622568, fax 046 8622146.



I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3813W Kamion-Witkowice-Sochaczew w m. Gawłów.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3813W Kamion - Witkowice - Sochaczew w m. Gawłów
od km 0+347 - 1+188,18 dł. 841,18 m + skrzyżowanie

W ramach inwestycji zaprojektowano wykonanie następujących robót:
1. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 3 grubości 4 cm po uprzednim wyrównaniu betonem asfaltowym istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości średnio 50 kg/m2. -
2. Wzmocnienie nawierzchni poboczy kruszywem łamanym, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm , jednostronnie na szerokości 1m.
3. Budowa chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej ograniczonego krawężnikiem 15x30 i obrzeżem 8x30 wraz ze zjazdami w linii chodnika.
4. Przebudowa istniejącego przepustu pod drogą na przepust z rur betonowych o średnicy 50 cm, długości 20 m.
5. Wykonanie nowego rowu i pogłębienie istniejącego rowu.
6. Uzupełnienie brakujących rur o średnicy 40 cm pod istniejącymi zjazdami w linii rowu.
7. Wykonanie studzienek ściekowych wraz z przykanalikami z odprowadzeniem wody do istniejącego rowu - 14 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarze robót.


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.00-1.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2007.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA




III.2) WARUNKI UDZIAŁU


  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego n/w warunki :

    1.1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
    1.2 Spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    1.2.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    1.2.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
    1.2.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    1.2.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    1.3 Wiarygodność finansowa:
    1.Oferent musi osiągnąć średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 600 000,00 zł.
    2. Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/ub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł
    1.4. Potencjał kadrowy:
    Oferent musi dysponować personelem, posiadającym odpowiednie przygotowanie zawodowe, posiadającym wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji, w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk. Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia budowlane w branży drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz.42 ze zm.) Oferent poda informacje dotyczące kandydata na każde wyszczególnione niżej stanowisko. Pod względem doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełniać niżej podane wymagania.
    Minimalne doświadczenie : 1. Stanowisko-Kierownik Budowy-całkowite doświadczenie (licza lat) 5, w zakresie podobnych robót (liczba lat) 3, minimalna liczba personelu - 1. 2. Stanowisko-Majster robót-Całkowite doswiadczenie (liczba lat) 3, w zakresie podobnych robót (liczba lat) 2, minimalna liczba personelu - 1.
    1.5. Potencjał sprzętowy:
    1.Oferent musi wykazać, że posiada w pełni sprawne jednostki podstawowego sprzętu niezbędnego do realizacji zadania zgodnie ze Specyfikacją Techniczną.
    1.6. Doświadczenie zawodowe Oferenta.
    Wymaga się, aby Oferent zrealizował jako Główny Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu , co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
    1.7. Podwykonawstwo.
    1.7.1 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
    Brak informacji w tej sprawie zamawiający będzie rozumiał, że wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom.
    2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia / nie spełnia

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:
    2. Formularz oferty (zał. Nr 1)
    3. Wartość inwestycji, kosztorys ofertowy, określający wynagrodzenie kosztorysowe (z cenami jednostkowymi i wartością robót, na załączonym druku - zał. nr 1A, 1B) .
    4. Ogólny harmonogram realizacji zadania (na załączonym druku - zał. nr 2).
    5. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, technicznej Oferenta:
    (1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    (2) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej /zamówieniem/
    (3)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji.
    (4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    (5) Informację o sytuacji finansowej za ostatnie 3 lata (na załączonym druku - zał. nr 4).
    (6) Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót - zał. nr 5, 5A, ) z udokumentowaniem kwalifikacji zawodowych (życiorysy zawodowe, uprawnienia, zaświadczenia z Izby Inżynierów o wpisie na listę).
    (7) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia - (na załączonym druku - zał. nr 6).
    (8) Informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością- doświadczenie wykonawcy - zał. Nr 7
    (9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    (10) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    (11) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.


SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sochaczew-powiat.bip.org.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie
ul. Gwardyjska 10
96 - 500 Sochaczew.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie
ul. Gwardyjska 10
96-500 Sochaczew.


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


siwz_-_droga_powiatowa_3813w.rar

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3965236]

przewiń do góry