Wersja archiwalna 2009-07-13 13:19:54

Treść zapytań i odpowiedzi do SIWZ

Zmiana treści SIWZ

Pytania i odpowiedzi do SIWZ, cz.II str.1

Pytania i odpowiedzi do SIWZ, cz.II str.2

Pytania i odpowiedzi do SIWZ, cz.III

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:

 

„Dostawę w formie leasingu finansowego fabrycznie nowej koparko-ładowarki”

 

1.       Zamawiający

Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew

Osoby do kontaktów:

-w sprawach proceduralnych: Marta Drązikowska-Grad

-w sprawach przedmiotu zamówienia: Janusz Ciura

tel. (046) 862-25-68     faks (046) 862-21-46 w godz. od 7.00 do 15.00

e-mail:pwzdrog@poczta.onet.pl

2.      Przedmiot zamówienia

Dostawa w formie leasingu finansowego wraz z transportem do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej koparko - ładowarki.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 1 do SIWZ .

 

Wymagane warunki leasingu:

 

Ø  Leasing finansowy

Ø  Opłata wstępna – 10% wartości przedmiotu zamówienia

Ø  Czas trwania umowy leasingowej – 48 miesięcy

Ø  Leasing w walucie PLN

Ø  Miesięczne spłaty rat leasingowych

Ø  Rata leasingowa obliczona na podstawie zmiennej stopy procentowej WIBOR 1M.

 

Wymagane warunki obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej:

Ø  gwarancja 24 miesiące lub 2000 motogodzin, w zależności, co wystąpi wcześniej dla wszystkich elementów i części przedmiotu dostawy;

Ø  reakcja serwisu w okresie gwarancji w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, a w razie awarii, której naprawa będzie przewidywana na okres dłuższy niż 7 dni dostawca zapewni nieodpłatnie zamienny sprzęt o podobnych parametrach;

Ø  zapewnienie serwisu pogwarancyjnego,

Ø  lokalizacja serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego do 100 km od miejsca siedziby Zamawiającego.

 

CPV: 43.26.00.00-3 Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze

CPV: 66.11.40.00-2 Usługi leasingu finansowego

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy.

4.      Warunki wymagane od Wykonawców:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego n/w warunki :

1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24  ust. 1 i ust. 2  ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych:

1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

3. Udzielą gwarancji na okres 24 miesięcy lub 2000 motogodzin, w zależności co wystąpi wcześniej dla wszystkich elementów i części przedmiotu dostawy.

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.

 

Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.

 

Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

·         jest niezgodna z ustawą;

·         jej treść nie odpowiada treści SIWZ;

·         jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

·         zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;

·         została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;

·         zawiera błędy w obliczeniu ceny;

·         Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 – Prawo zamówień publicznych;

·         jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

  1. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

6.      Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków:

Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ).

Do oferty należy dołączyć:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
  2. Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie.
  3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  4. Ogólne warunki umowy - akceptacja ogólnych warunków umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony ww. dokumentu (załącznik nr 4 do specyfikacji).
  5. Harmonogram opłat leasingowych.
  6. Dokumenty potwierdzające, że koparko-ładowarka, będąca przedmiotem dostawy posiada parametry określone w SIWZ oraz jest fabrycznie nowa.
  7. Warunki przeglądów i serwisowania w okresie gwarancji.

 

  1. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:

­          w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. p.z.p.

­          potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie podmiotów w sumie musi spełniać wymagane warunki,

­          w przypadku warunku posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, podmioty w sumie muszą spełniać wymagane warunki,

­          oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie,

­          podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczyć pełnomocnika), a jego upoważnienie musi być udokumentowane przez wszystkie pozostałe podmioty. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia  dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych (pełnomocnik). Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,

­          jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

 

Wszystkie dokumenty wymagane przez Zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta.

7.      Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)

8.      Kryteria oceny ofert: cena – waga 100% .

  1.  Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja dostępna na stronie internetowej adres: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl, w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym /oferent pokrywa koszt wysyłki/.

10.  Termin i miejsce składania ofert: 15.07.2009 r. godzina 10:00 , siedziba Zamawiającego, pok. nr 10. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.07.2009 r. godzina 10:30, siedziba Zamawiającego, pok. nr 7.

11.  Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12.  Inne informacje:

Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.07.2009 r.

Sochaczew, dnia 07.07.2009 r.

 

 Zatwierdził:

DYREKTOR

Powiatowego Zarządu Dróg

w Sochaczewie

Małgorzata Dębowska

 

SIWZ z załącznikami

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4328480]

przewiń do góry