Wersja archiwalna 2009-03-04 12:53:04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:
„Przebudowę drogi powiatowej Nr 3813W Kamion-Witkowice-Sochaczew
na odcinku Mistrzewice – Żuków”
1. Zamawiający
Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew,
Osoby do kontaktów: 1) w sprawach formalnych – Marta Drązikowska-Grad,
2) w sprawach merytorycznych – Halina Kalińska
tel. (046) 862-25-68 , fax (046) 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl
2. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 3813W Kamion-Witkowice-Sochaczew na odcinku Mistrzewice – Żuków, km proj. 0+000 - 2+415.
Przebudowa odcinka drogi obejmuje wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 3 o grubości 4 cm, po uprzednim oczyszczeniu, skropieniu i wyrównaniu betonem asfaltowym istniejącej nawierzchni bitumicznej; budowę chodnika z kostki brukowej betonowej na długości 740,2 mb; przebudowę zjazdów wraz z ułożeniem rur; budowę 2 zatok autobusowych; odtworzenie rowów przydrożnych; umocnienie poboczy kruszywem łamanym oraz ustawienie barier ochronnych na długości 20 mb.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
2. Wspólny słownik zamówień (CPV):
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na warunkach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
6. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
3. Termin wykonania zamówienia: do 15 listopada 2009 r.
4. Warunki wymagane od Wykonawców:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego n/w warunki:
1.1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.2 Spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.2.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.2.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.3 Wiarygodność finansowa
Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.
Na potwierdzenie wymagane jest dołączenie informacji banku, w którym oferent posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.4. Potencjał kadrowy
1.4.1.Oferent winien dysponować odpowiednio wykwalifikowanym kluczowym personelem, odpowiedzialnym za realizację zamówienia, posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności w celu obsadzenia niżej podanego stanowiska:
Stanowisko: Kierownik budowy
Wymagane uprawnienia: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
Minimalne doświadczenie zawodowe: 2 zadania z zakresu budowy lub przebudowy dróg, porównywalne z przedmiotem zamówienia.
Oferent zobowiązany jest do wykazania, że Kierownik budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
1.5 Potencjał techniczny
Wykonawca winien dysponować sprzętem zapewniającym wykonanie robót, zgodnie ze specyfikacją techniczną.
1.6. Doświadczenie zawodowe
Wymaga się, aby wykonawca wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączył dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
1.7. Podwykonawstwo
Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
2. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.
Niespełnienie jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
5. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków:
Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Formularz oferty (zał. nr 1).
2. Kosztorys ofertowy (zał. nr 1A).
3. Harmonogram rzeczowo - finansowy z terminami zakończenia poszczególnych robót (zał. nr 1B).
4. Ogólny harmonogram realizacji zadania (zał. nr 2).
5. Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.
6. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, technicznej oferenta:
(1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
(2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3.
(3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
(4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca – zał. nr 4, 4A (do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisie na listę).
(5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
(6) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - na załączniku nr 5.
(7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6 wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował.
(8) Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia na załączniku nr 6 – Doświadczenie wykonawcy oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
(9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
(10) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
(11) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
(12) Informacja banku, w którym oferent posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty, o których mowa w punkcie 6, oferent przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może zażądać przedłożenia przez oferenta oryginału dokumentu lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych.
6. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
7. Kryteria oceny ofert: cena – waga 100%
8. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej adres: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl, w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym /oferent pokrywa koszt wysyłki/.
Dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl oraz w siedzibie zamawiającego.
9. Termin i miejsce składania ofert : 20.03.2009 r., godz. 10:00, siedziba zamawiającego, pok. nr 10
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.03.2009 r., godz. 10:30, siedziba zamawiającego, pok. nr 7
10. Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert.
11. Inne informacje:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.02.2009 r.
Sochaczew, dnia 27.02.2009 r.
Zatwierdził:
Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg
w Sochaczewie
Małgorzata Dębowska
Do pobrania:
Część III - Specyfikacje techniczne
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-03-04
- Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-03-04 12:53:04
- Liczba odsłon: 1037
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: