Ogłoszenie o zawarciu umowy

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Pytanie nr 1 dotyczące SIWZ

Pytanie nr 2 dotyczące SIWZ

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:

„Budowę dwóch obiektów mostowych w ciągu ulicy Młynarskiej w Sochaczewie”

1.      Zamawiający

 Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew,

Osoby do kontaktów: 1) w sprawach formalnych – Marta Drązikowska-Grad,

                                   2) w sprawach merytorycznych – Halina Kalińska, Włodzimierz Kłos

tel. (046) 862-25-68 , fax (046) 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl

2.     Przedmiot zamówienia

1.     Przedmiotem zamówienia jest:

„Budowa dwóch obiektów mostowych w ciągu ulicy Młynarskiej w Sochaczewie”.

Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch obiektów mostowych na rzece Utracie w Sochaczewie w ciągu ul. Młynarskiej. Obiekt nr 1 – znajduje się nad zasadniczym korytem Utraty, obiekt nr 2 – znajduje się nad obecnie nieczynnym, z uwagi na nie piętrzenie wody w rzece, kanałem bocznym Utraty. Przedmiotowa budowa obejmuje też adaptację dojazdów do mostów. Łączna długość przebudowywanego odcinka wynosi 175.40 m, w tym 24,3 m obiektów mostowych. W projekcie założono wykonanie całkowicie nowych konstrukcji mostów o konstrukcji żelbetowej monolitycznej. Mosty będą wpisane w istniejący układ sytuacyjny przeprawy przez rzekę Utratę, i będą nawiązywały geometrią przyczółków i murów oporowych do istniejących rozwiązań.

STAN ISTNIEJĄCY

Obiekt nr 1 – jest trzyprzęsłową, żelbetową konstrukcją ramownicą o rozpiętościach przęseł 3x5,10 m. Szerokości użytkowe: jezdnia – 3,15 m, jednostronny chodnik – 1,15 m. Całkowita szerokość pomostu jest zmienna i wynosi od 5,17 m do 5,34 m.

Obiekt nr 2 – most jednoprzęsłowy; konstrukcję przęsła stanowi żelbetowy jednoprzęsłowy ruszt o rozpiętości 8,20 m swobodnie podparty na przyczółkach. Szerokości użytkowe: jezdnia – 4,15 m, chodnik – brak. Całkowita szerokość pomostu wynosi 5,20 m.

Od stycznia 2007 r. fragment ulicy Młynarskiej wraz z obiektami mostowymi jest wyłączony z ruchu kołowego, odbywa się na nim wyłącznie ruch pieszy i rowerowy po wydzielonym chodniku.

Przebudowywana ulica Młynarska, na odcinku od zagrody młyńskiej do skrzyżowania z ul. Chopina, wraz z dwoma obiektami mostowymi przez Utratę znajduje się na terenie objętym ochroną konserwatorską na mocy trzech zapisów prawnych:

- Orzeczenia z dnia 4 kwietnia 1962 roku o uznaniu za zabytek dworu w Chodakowie wraz z parkiem podworskim, nr rej. 602/62;

- Decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków województwa skierniewickiego z dnia 5 maja 1980 roku określającego granice parku podlegającego ochronie, nr rej. 46/602;

- Decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 18 sierpnia 2003 roku w sprawie wpisania zagrody młyńskiej do rejestru zabytków, nr rej. A-53.

Na mocy pierwszych dwóch zapisów obiekty mostowe znajdują się na terenie założenia dworsko-parkowego wpisanego do rejestru, natomiast na mocy trzeciego wpisu znajdują się w otoczeniu zabytkowej zagrody młyńskiej.

Zgodnie z art. 36 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami prowadzenie prac budowlanych zarówno przy zabytku wpisanym do rejestru jak i w otoczeniu zabytku wymaga pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków.

W ramach inwestycji przewiduje się do wykonania następujące roboty:

-Całkowitą rozbiórkę obydwu istniejących obiektów mostowych w ciągu ul. Młynarskiej.

-Budowę nowych obiektów mostowych w miejscu istniejących z uwzględnieniem odbudowy szerszych pomostów, przyczółków    i ich skrzydełek, odtworzenie płyty dennej mostu głównego.

-Przebudowę dojazdów do mostu, korekcie niwelety i przechyłek, wymianie podbudowy oraz ułożeniu nowej nawierzchni bitumicznej. Przewidziano dowiązanie do istniejącego układu drogowego wraz z włączeniem się do istniejącej pętli autobusowej.

-Budowę odwodnienia przebudowywanej drogi wraz z mostami, polegającą na regulacji i przebudowie istniejących wpustów po stronie południowej, wpadających do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz budowie nowego wpustu razem z osadnikiem, separatorem oraz wylotem do rzeki Utraty.

-Budowę wyposażenia mostów oraz drogi w postaci barier i bariero-poręczy po stronie lewej (od górnej wody) oraz wzmocnionych balustrad (od dolnej wody).

-Regulację wód polegającą na zabezpieczeniu brzegów rzeki Utraty.

-Wykonanie i rozbiórkę kładki (tymczasowej) dla ruchu pieszego na czas prowadzenia robót.

ROBOTY ROZBIÓRKOWE

A.     w zakresie mostów:

a. rozbiórka elementów mostu głównego:

-rozbiórka elementów wyposażenia 

-rozebranie przęseł i podpór

-wykonanie wykopu roboczego i rozebranie nasypu za przyczółkami

-wykonanie zabezpieczenia wykopu przed wodą/odwodnienia wykopu

-rozebranie płyty dennej i fundamentów przyczółka

-rozbiórka rurociągu wodnego

b. rozbiórka mostu nad kanałem młyńskim:

-rozbiórka elementów wyposażenia 

-rozebranie przęseł i podpór

-wykonanie wykopu roboczego i rozebranie nasypu za przyczółkami

-rozkucie korpusu przyczółka, przecięcie istniejącego muru oporowego

-rozebranie fundamentów przyczółka

- rozbiórka rurociągu wodnego

B.     w zakresie dojazdów do mostu:

-rozbiórka warstw konstrukcyjnych jezdni.

Wykonanie

            

Zestawienie parametrów technicznych obiektów mostowych po odbudowie podano w tabelach poniżej.

Obiekt nr 1 w km 0+052,20

Po odbudowie

schemat statyczny

Most ramowy trójnawowy

rozpiętość teoretyczna

5.1m+5.1m+5.1m

długość całkowita

15.7m

ustrój nośny przęsła

Ramownica monolityczna żelbetowa

światło poziome mostu

13.9m

rzędna wody miarodajnej spiętrzonej Q1%

76,14 m.n.p.m.

rzędna spodu konstrukcji

77,43 m.n.p.m.

ustrój nośny pomostu pod jezdnią

Płyta żelbetowa

klasa obciążenia
wg PN-85/S-10030

B tj. 40 ton

szerokość użytkowa jezdni 

2 x 2.50 = 5,00 m

szerokość użytkowa chodnika

1.5m

szerokość całkowita mostu

7.8m

usytuowanie obiektu w planie

Prosta

kąt skrzyżowania z przeszkodą

90°

spadek podłużny

0.85%

spadki poprzeczne

na jezdni daszkowy – 2%

na chodnikach – 3%

elementy bezpieczeństwa ruchu

Bariero-poręcz mostowa, balustrada skrajna wzmocniona

odwodnienie mostu

powierzchniowe

odprowadzenie wody

do istniejącej kanalizacji deszczowej i do nowo projektowanego osadnika i separatora substancji ropopochodnych

trwałość obiektu

obiekt trwały (stały)

Obiekt nr 2 w km 0+098,02

Po odbudowie

schemat statyczny

Most jednonawowy

rozpiętość teoretyczna

8.2m

długość całkowita

8.6m

ustrój nośny przęsła

Płyta monolityczna żelbetowa

światło poziome mostu

7.8m

rzędna wody miarodajnej spiętrzonej Q1%

76,14 m.n.p.m.

rzędna spodu konstrukcji

77,03 m.n.p.m.

ustrój nośny pomostu pod jezdnią

Płyta żelbetowa

klasa obciążenia
wg PN-85/S-10030

B tj. 40 ton

szerokość użytkowa jezdni 

2 x 2.50 = 5,00 m

szerokość użytkowa chodnika

1.5m

szerokość całkowita mostu

7.8m

usytuowanie obiektu w planie

Prosta

kąt skrzyżowania z przeszkodą

90°

spadek podłużny

0.85%

spadki poprzeczne

na jezdni daszkowy – 2%

na chodnikach – 3%

elementy bezpieczeństwa ruchu

Bariero-poręcz mostowa, balustrada skrajna wzmocniona

odwodnienie mostu

powierzchniowe

odprowadzenie wody

do istniejącej kanalizacji deszczowej i do nowo projektowanego osadnika i separatora substancji ropopochodnych

trwałość obiektu

obiekt trwały (stały)

ADAPTACJA DOJAZDÓW

Parametry techniczne dla odcinków ulicy przewidzianych do adaptacji przyjęto jak dla drogi klasy L z uwzględnieniem planowanego na tym odcinku uspokojenia ruchu.

Adaptacja istniejących dojazdów polegać będzie na wykonaniu na odcinku długości 141 m w całości nowej konstrukcji jezdni, a w pozostałej części na sfrezowaniu i rozbiórce warstwy nawierzchni zadanej grubości i wykonaniu nakładki w celu dowiązania się do istniejącej nawierzchni.

Konstrukcja nawierzchni:

a. od km 0+005,00 do km 0+047,35, od 0+063,05 do 0+093,67 i od 0+102,37 do 0+170,4 km:

-5 cm warstwa ścieralna z BA 0/12,8

-4 cm warstwa wiążąca z BA 0/20

-8 cm podbudowa zasadnicza z BA 0/25

-15 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63,

-40 cm – grunt niewysadzinowy – kruszywo naturalne o CBR

-10 cm – grunt niewysadzinowy – kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie o D15/D85 < 5

b. na styku z istniejącą nawierzchnią na całej szerokości nawierzchni w km 0+000,00 – km 0+005,00, km 0+170,40 - km 0+175,40 oraz na styku z istniejącym parkingiem:

-5 cm w-wa ścieralna z BA  0/12,8

-4 cm warstwa profilująca z BA 0/20

-poliestrowa siatka zbrojeniowa o oczkach 40x40mm zszyta jednostronnie z włókniną do warstw bitumicznych, o wytrzymałości na rozciąganie w obu kierunkach 50/50 kN/m

-istniejąca konstrukcja nawierzchni.

Chodniki

Nawierzchnia chodnika na dojazdach z kostki betonowej brukowej szarej o grubości 8 cm.

Nawierzchnia chodnika na obiektach mostowych – cienkowarstwowa poliuretanowo-epoksydowa o grubości 6 mm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2.     Wspólny słownik zamówień (CPV):  

   45221110-6   Roboty budowlane w zakresie mostów

45233120-6   Roboty w zakresie budowy dróg

3.     Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

4.     Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej. 

5.     Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na warunkach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

6.     Wadium:

1. Wykonawca  jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy  złotych).

2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy:

a.     pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:

Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie

Nr konta 53 9283 0006 0011 2846 2000 0010,

w takim czasie, aby kwota wadium w dniu otwarcia ofert znajdowała się na tym koncie,

b.     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c.     gwarancjach bankowych;

d.     gwarancjach ubezpieczeniowych;

e.     poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275).

3.     Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i obejmować cały okres związania ofertą.

4.      Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania.

5.     Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli:

a.             upłynie termin związania ofertą;

b.             zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;

c.             zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia.

6.     Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:

a.             który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert;

b.             który został wykluczony z postępowania;

c.             którego oferta została odrzucona.

Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w wyznaczonym terminie, przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. b. i c., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniona zostanie czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty.

7.     Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

8.     Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy:

a.     odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie;

b.     nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

c.     zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

9.     Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi  na wezwanie, o którym mowa     w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

3.     Termin wykonania zamówienia: do 30 listopada 2009 r.

4.     Warunki wymagane od Wykonawców:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego n/w warunki:

1.1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24  ust. 1 i ust. 2  ustawy Prawo zamówień publicznych.

1.2 Spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

1.2.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

1.2.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

1.2.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

1.3 Wiarygodność finansowa

Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.

Na potwierdzenie wymagane jest dołączenie informacji banku, w którym oferent posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

1.4. Potencjał kadrowy

1.4.1.Oferent winien dysponować odpowiednio wykwalifikowanym kluczowym personelem, odpowiedzialnym za realizację zamówienia, posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk:

Lp.

Stanowisko

Wymagane uprawnienia/

wykształcenie

Minimalna liczba osób

Minimalne doświadczenie zawodowe

1

2

3

4

5

1.

Kierownik budowy

do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej

1

budowa lub przebudowa 2 obiektów mostowych o długości obiektu min. 10 m każdy, jako Kierownik budowy/robót

2.

Kierownik robót drogowych

do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej

1

2 zadania z zakresu budowy lub przebudowy dróg,

porównywalne z przedmiotem zamówienia

Oferent zobowiązany jest do wykazania, że Kierownik budowy i Kierownik robót drogowych posiadają uprawnienia       w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami               w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

1.4.2.Wykonawca musi zapewnić do kierowania robotami budowlanymi osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową przy pracach budowlanych przy zabytkach.

1.4.3. Ponadto wykonawca winien dysponować osobą na stanowisku Kierownika do prac pielęgnacyjnych przy zieleni na terenach zabytkowych, posiadającą odpowiednie uprawnienia oraz co najmniej 5-letnią praktykę zawodową w dziedzinie pielęgnacji zieleni przy zabytkach.

1.5 Potencjał techniczny

Wykonawca winien dysponować sprzętem zapewniającym wykonanie robót, zgodnie ze specyfikacją techniczną.

1.6. Doświadczenie zawodowe

Wymaga się, aby wykonawca wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa lub przebudowa 2 obiektów mostowych o konstrukcji żelbetowej lub sprężonej o długości powyżej 10 m oraz załączył dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

1.7. Podwykonawstwo

Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.

2. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia.

Niespełnienie jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

5.     Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków:

Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:

1. Formularz oferty  (zał. nr 1).

2. Kosztorys ofertowy (zał. nr 1A).

3. Ogólny harmonogram realizacji zadania (na załączonym druku – zał. nr 2).

4. Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.

5. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, technicznej oferenta:

(1)   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

(2)   Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.

(3)   Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na druku stanowiącym załącznik Nr 3.

(4)   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

(5)   Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca – zał. nr 4, 4A (do wykazu należy dołączyć wymagane uprawnienia oraz zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisie na listę lub inne odpowiednie uprawnienia).

(6)   Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli               w wykazie, o którym mowa w pkt 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

(7)   Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - na załączniku nr 5.

(8)   Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi               i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował.

(9)   Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa lub przebudowa 2 obiektów mostowych o konstrukcji żelbetowej lub sprężonej o długości powyżej 10 m na załączniku nr 6 – Doświadczenie wykonawcy oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane          z należytą starannością.

(10) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

(11) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

(12) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

(13) Informacja banku, w którym oferent posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.     Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium.

Dokumenty, o których mowa w punkcie 5, oferent przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność        z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela oferenta. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może zażądać przedłożenia przez oferenta oryginału dokumentu lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych.

6.     Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

7.     Kryteria oceny ofert: cenawaga 100%

8.      Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:

Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej adres:  www.sochaczew-powiat.bip.org.pl, w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym /oferent pokrywa koszt wysyłki/.

Dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl oraz w siedzibie zamawiającego.

9.     Termin i miejsce składania ofert : 11.02.2009 r., godz. 10:00, siedziba zamawiającego, pok. nr 10

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.02.2009 r., godz. 10:30, siedziba zamawiającego, pok. nr 7

10.   Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert.

11.   Inne informacje:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.01.2009 r.

Sochaczew, dnia 21.01.2009 r.

Zatwierdził:

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg

w  Sochaczewie

Małgorzata Dębowska  

 

Załączniki:

Część I - SIWZ z załącznikami

Część II - Przedmiar robót

Część III - Specyfikacje techniczne

Część IV - Dokumentacja projektowa (7zip: plik1, plik2; lub winzip: plik1, plik2; lub archiwa samorozpakowujące: plik1, plik2, plik3)

Część V - Projekt umowy

 

 

 

W przypadku problemów z rozpakowaniem plików prosimy o użycie programu 7-Zip. Poniżej link do programu:

https://sochaczew-powiat.bip.org.plownloads.sourceforge.net/sevenzip/7z464.exe

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3900837]

przewiń do góry