Wersja archiwalna 2009-02-09 04:17:36

Sochaczew: Adaptacja i rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych w Erminowie
Numer ogłoszenia: 266562 - 2008; data zamieszczenia: 24.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8641840 lub 73, faks 046 8641871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sochaczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja i rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych w Erminowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację prac budowlanych - remontowych polegających na adaptacji i rozbudowie Zespołu Szkół Specjalnych w Erminowie, Gmina Rybno, Powiat Sochaczewski, woj. mazowieckie, określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, harmonogramie robót, dokumentacji budowlanej, kosztorysach nakładczych, książkach przedmiarów robót oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. Do zakresu robót przewidzianych do realizacji przez Wykonawcę należeć będzie wykonanie prac określonych w załączniku - opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z przyjętym harmonogramem prac. Realizacja obiektu: Przedmiotowy obiekt Zespołu Szkół Specjalnych jest budynkiem w części parterowym, w części 2 kondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, na planie wydłużonego prostokąta długości 79,50 m z dostawionym poprzecznie do korpusu głównego krótszym prostokątem długości 39,14 m, cały budynek zbliżony kształtem do litery L. Zlokalizowany będzie na północny - wschód od drogi prowadzącej przez Erminów. Część istniejąca jest usytuowana ok. 14 m od granicy działki, od krawędzi jezdni - ok. 18 m, a od najbliższej granicy z działka sąsiadującą od wschodu - ok. 10 m. Część nowo projektowana będzie bezpośrednim przedłużeniem części istniejącej w kierunku północno - wschodnim oraz poprzecznie w kierunku północno - zachodnim. Projektowany obiekt zlokalizowany będzie na dwóch działkach oznaczonych na mapie do celów projektowych numerami 63/2 i 64. Działki są skręcone od osi PN - PD i skierowane w kierunku północny - wschód. W skład Zespołu wchodzą następujące oddziały sal lekcyjnych: rewalidacja (3 sale), szkoła podstawowa (3 sale), gimnazjum upośledzonych w stopniu lekkim (3 sale), gimnazjum upośledzonych w stopniu umiarkowanym (3 sale), szkoła przysposobienia do pracy (4 sale), wczesne wspomaganie rozwoju (1 sala), nauczanie indywidualne (2 sale - rewalidacyjna i logopedyczna), szkoła zawodowa (3 sale). Dodatkowo program uzupełniony został o pracownie komputerowa (10 stanowisk), sale gimnastyczna (100 m²) z zapleczem oraz bibliotekę z czytelnią. Całość obiektu ma służyć 128 uczniom oraz około 40 osobom obsługi (pracownikom ZSS). Przedmiotowe gimnazjum będzie pełniło funkcje budynku szkolnego (sale do nauki, zaplecze administracyjne oraz sanitariaty) ze stołówką i salą gimnastyczną oraz pomieszczeniami bibliotecznymi (biblioteka i czytelnia). Do budynku zaprojektowano jedno główne wejście w elewacji północno - zachodniej oraz cztery wyjścia ewakuacyjne (jedno wyjście zlokalizowane w elewacji południowo - zachodniej, jedno wyjście w północno - wschodniej elewacji, jedno w południowo - wschodniej elewacji oraz jedno wyjście w północnym fragmencie elewacji północno - zachodniej. Główne wejście do budynku może również służyć jako wyjście ewakuacyjne. Zestawienie powierzchni i parametrów Powierzchnia użytkowa .............................................................................................. 2.758,70m2 Powierzchnia całkowita .............................................................................................. 3.019,51m2 Powierzchnia zabudowy ............................................................................................. 2.282,84m2 Kubatura ........................................................................................................................ 10.000m3 Wysokość budynku ............................................................................................................. 9,88m Wysokość pomieszczeń w świetle sufitu podwieszonego .................................................. 3,05m Wysokość pomieszczeń w świetle stropu ........................................................................... 3,29m Modernizacja obiektu obejmuje m.in.: a) roboty konstrukcyjne, b) wyburzenia i wymurowania ścian, c) usunięcie i wykonanie nowych posadzek, d) docieplenie ścian wraz z tynkowaniem, e) wykonanie dodatkowej wentylacji grawitacyjnej, f) ponowny montaż dachu. Rozbudowa obiektu obejmuje m.in.: a) wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych, b) wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych, c) wykonanie posadzek i stropów, d) wykonanie kominów i elementów wentylacji grawitacyjnej, e) budowa dachu, f) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, paraizolacji, wiatroizolacji, izolacji termicznej oraz akustycznej, g) montaż okien i wyłazów dachowych, montaż drzwi zewnętrznych z profili aluminiowych i drzwi stalowych, h) montaż drzwi wewnętrznych, i) elewacje i roboty zewnętrzne, j) wykończenie posadzek, wykonanie ścianek, tynkowanie i malowanie, k) wykonanie sufitów podwieszanych, l) przystosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych, m) montaż dźwigu osobowo - towarowego, n) wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych, o) budowa kotłowni, p) wykonanie kompletnych instalacji: elektrycznych, teletechnicznych, centralnego ogrzewania oraz wodno - kanalizacyjnych. W ramach realizacji inwestycji należy również wykonać m.in. zagospodarowanie terenu (drogi dojazdowe z miejscami postojowymi, chodniki, zieleń, ogrodzenia i przyłącza), jak również prace porządkowe. Całość zadania należy zrealizować zgodnie z zasadami bezpieczeństwa (BHP) pod nadzorem uprawnionych osób oraz warunkami technicznymi wykonywania i odbioru prac budowlano - montażowych. Z uwagi na rodzaj prac (m.in. prace na wysokościach oraz w zakresie instalacji elektrycznych) kierownik budowy powinien opracować plan BIOZ. Należy stosować sprzęt ochronny i zabezpieczenia. Przy montażu poszczególnych elementów lub urządzeń należy stosować się do zaleceń producenta wybranego systemu i stosować materiały danego systemu zgodnie z kartami technicznymi i warunkami odbioru i montażu prac budowlanych. Roboty budowlane należy oznaczyć w zakresie przewidzianym przepisami prawa budowlanego. 2. Zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu w postępowaniu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej, niż 10 % wartości zamówienia podstawowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00-2, 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ. 2. Termin wniesienia wadium: do terminu składania ofert - do dnia 5 lutego 2009 roku, do godz. 11.00. 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium można wnieść w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego. Nr konta: 81 9283 0006 0011 2732 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie, ul. Reymonta 18 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w innej formie, niż gotówkowej, należy zdeponować u Skarbnika Powiatu w pokoju nr 1 w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie przy ul. M. J. Piłsudskiego 65, w terminie jak wyżej.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbywać się będzie poprzez sprawdzenie oferty i określenie spełnienia wymogów formalnych oraz żądanych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów poprzez ocenę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy - według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, łącznie z określeniem części zamówienia, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć je podwykonawcom, 2) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg druku Zamawiającego, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie wykonawcy o akceptacji dokumentów przetargowych (w tym projektu umowy), wg wzoru na formularzu ofertowym, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Wykonawca musi złożyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował). Wymóg ten dotyczy w szczególności osób nadzoru technicznego, w tym kierownika budowy w specjalności ogólnobudowlanej oraz kierowników robót branżowych w specjalności instalacji sanitarnych (w tym: c.o. oraz wodno - kanalizacyjnych) oraz instalacji elektrycznych (w tym: elektrycznych, telefonicznych, teletechnicznych), którzy muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami - w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jak również posiadać aktualne zaświadczenie z okręgowej izby inżynierów budownictwa. Informacje muszą zostać złożone przez Wykonawcę na formularzu Zamawiającego: Kwalifikacje techniczne, łącznie z kopiami uprawnień do kierowania robotami, odpowiednimi do przedmiotu zamówienia, 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Wykonawca musi złożyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował), 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy wykazać, ze oferent jako główny Wykonawca, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej, niż 5.000.000 złotych, polegającą na adaptacji, budowie lub rozbudowie obiektu użyteczności publicznej), 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10) wykaz właścicieli, osób zarządzających, bądź też przedstawicieli lub pełnomocników Wykonawcy (wraz ze wzorami podpisów), uprawnionych do podpisywania dokumentów w Firmie, wg druku Zamawiającego, 11) wypełniony druk Zamawiającego Warunki gwarancji, 12) potwierdzenie wniesienia wadium, 13) kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/?tree=przetarg.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul. M. J. Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul. M. J. Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

W imieniu Zarządu Powiatu Sochaczewskiego

/-/

Tadeusz Koryś

Starosta Sochaczewski

 

rs_3421-18-2008_-_adaptacja_i_rozbudowa_zss_w_erminowie_-_siwz.doc

erminow_-_harmonogram_rzeczowy.xls

erminow_-_architektura_drugie_pzt.rar

erminow_-_architektura_opisy.rar

erminow_-_architektura_przekroje_i_rzuty.rar

erminow_-_instalacje_centr_ogrz.rar

erminow_-_instalacje_elektryczne.rar

erminow_-_instalacje_teletechniczne.rar

erminow_-_instalacje_wentylacja.rar

erminow_-_instalacje_wod_-_kan.rar

erminow_-_konstrukcja.rar

erminow_-_kotlownia.rar

erminow_-_przedmiar_budowlany_i_teren.rar

erminow_-_przedmiary_elektryczne.rar

erminow_-_przedmiary_instalacyjne_i_sanitarne.rar

erminow_-_stwior.rar

erminow_-_kosztorysy_w formacie_ath_i_kst

rs_3421-18-1-2008_-_adaptacja_i_rozbudowa_zss_w_erminowie_-_wyjasnienia_1.doc

rs_3421-18-2008_-_adaptacja_i_rozbudowa_zss_w_erminowie_-_zmiana_ogloszenia.doc

rs_3421-18-2-2008_-_adaptacja_i_rozbudowa_zss_w_erminowie_-_wyjasnienia_2.doc

rs_3421-18-3-2008_-_adaptacja_i_rozbudowa_zss_w_erminowie_-_wyjasnienia_3.doc

rs_3421-18-2008_-_erminow_-_konstrukcja_dachu_-_dzwigary.pdf

rs_3421-18-4-2008_-_adaptacja_i_rozbudowa_zss_w_erminowie_-_wyjasnienia_4.doc

rs_3421-18-5-2008_-_adaptacja_i_rozbudowa_zss_w_erminowie_-_wyjasnienia_5.doc

rs_3421-18-2008_-_adaptacja_i_rozbudowa_zss_w_erminowie_-_zmiana_ogloszenia_04-02-2009.doc

rs_3421-18-6-2008_-_adaptacja_i_rozbudowa_zss_w_erminowie_-_wyjasnienia_6.doc

rs_3421-18-7-2008_-_adaptacja_i_rozbudowa_zss_w_erminowie_-_wyjasnienia_7.doc

rs_3421-18-8-2008_-_adaptacja_i_rozbudowa_zss_w_erminowie_-_wyjasnienia_8.doc

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3960249]

przewiń do góry