Wersja archiwalna 2008-11-06 14:15:02
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w trybie przetargu nieograniczonego
na usługę
zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego
w sezonach 2008/2009 i 2009/2010
1. Zamawiający
Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew,
Osoby do kontaktów: Marta Drązikowska-Grad /sprawy formalne/,
Halina Kalińska /sprawy merytoryczne/
tel. 046 8622568, fax. 046 8622146, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl
2. Przedmiot zamówienia
Usługa zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sochaczewskiego w sezonach 2008/2009 i 2009/2010 z podziałem na części:
CZĘŚĆ I
Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu Oferenta oraz osprzętu zleceniodawcy – piaskarko solarki P-1 wraz z pługiem pneumatycznym 1 szt.
CZĘŚĆ II
Zwalczanie śliskości zimowej na drogach przy użyciu transportu i osprzętu własnego (Oferenta) 1 szt.
CZĘŚĆ III
Odśnieżanie dróg transportem Oferenta z osprzętem własnym lub zleceniodawcy – pługiem NR 4
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- Zimowym utrzymaniem objęta będzie sieć dróg powiatowych określona w planie zimowego utrzymania dróg – Zał. Nr III do SIWZ
- Wspólny słownik zamówień (CPV):
90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń
- Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
6. Czas trwania zamówienia: 2 sezony zimowe: 2008/2009 i 2009/2010.
7. Wymagane wadium: nie pobiera się
- Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie zimowego utrzymania dróg – min. 2 okresy zimowe oraz dysponują sprzętem i transportem sprawnym technicznie, odpowiednim do danego typu osprzętu, niezbędnym do wykonania przedmiotowych prac i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków przez wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z formułą: „spełnia – nie spełnia”.
Niespełnienie jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz wykonawców, którzy:
a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
b) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych;
c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jest niezgodna z ustawą;
b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
f) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 – Prawo zamówień publicznych;
h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków
a) Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), w którym należy podać cenę netto oraz cenę brutto przedmiotu zamówienia.
b) Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (za aktualny uznaje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
c) Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
d) Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie.
e) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.
f) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - na załączniku nr 3 – z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych np. odpowiednie prawo jazdy lub odpowiednie uprawnienia operatora itp.
g) Wykaz osób nadzorujących prace w zakresie zimowego utrzymania dróg ze strony OFERENTA z podaniem telefonów kontaktowych – na załączniku nr 4.
h) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazach, o których mowa w pkt. f) i g) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
i) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - na załączniku nr 5, z udokumentowaniem własności np.: umowa kupna sprzedaży, dowód rejestracyjny, ubezpieczenie itp.
j) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. i) wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował.
k) Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - na załączniku nr 6, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.
l) Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.
m) Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie podmiotów w sumie musi spełniać wymagane warunki;
w przypadku warunku posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, podmioty w sumie muszą spełniać wymagane warunki;
oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie;
podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczyć lidera), a jego upoważnienie musi być udokumentowane przez wszystkie pozostałe podmioty, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych (liderem).
5. Tryb udzielenia zamówienia- przetarg nieograniczony
6. Kryteria oceny ofert: cena 100 %
- Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej www.sochaczew-powiat.bip.org.pl, w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym /oferent pokrywa koszt wysyłki/.
Dodatkowe wyjaśnienia pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl , w siedzibie Zamawiającego.
8. Termin i miejsce składania ofert - 05.11. 2008 r. do godz. 10:00 , siedziba zamawiającego, pok. nr 10
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.11. 2008 r. godz. 10:30, siedziba zamawiającego, pok. nr 7
9. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
10. Inne informacje:
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.10.2008 r.
Sochaczew, dnia 28.10.2008 r.
Podpisał:
DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg
w Sochaczewie
Małgorzata Dębowska
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2008-11-06
- Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-11-06 14:15:02
- Liczba odsłon: 904
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: