Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o zawarciu umowy

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU NA:

„Dostawę soli do zimowego utrzymania dróg w sezonach 2008/2009 i 2009/2010

dla Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie”

1.       Zamawiający

 Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew,

Osoby do kontaktów:

Marta Drązikowska-Grad /sprawy formalne/,

Halina Kalińska /sprawy merytoryczne/

tel. 046 8622568, , fax. 046 8622146, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl

2.      Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli do zimowego utrzymania dróg w sezonach 2008/2009              i 2009/2010 dla Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie.

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem dostawy jest sól kamienna, luzem, uzyskana ze złóż kopalnianych metodami górniczymi,    a następnie rozdrabniana.

Główne wymagania dla soli drogowej:

Zawartość NaCl

90 % min

Ziarno poniżej 1 mm

60 % max

Ziarno powyżej 6 mm

10 % max

Części nierozpuszczalne

8 % max

Zawartość wody

3 % max

Antyzrylacz(K4Fe(CN)6)

40 ppm

Przedmiot dostawy winien posiadać Pozytywną Opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny

Wspólny słownik zamówień (CPV):  34927100-2 – Sól drogowa

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 

Wielkość lub zakres zamówienia:

1.      Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę soli drogowej niezbrylającej do zwalczania śliskości zimowej.

2.      Szacunkowa wielkość dostaw w sezonie zimowym 2008/2009 nie przekroczy 500 ton, zaś      w sezonie zimowym 2009/2010 nie przekroczy 700 ton.

3.      Zapotrzebowanie Zamawiającego uzależnione jest od warunków zimowych w danym sezonie i może ulegać zmianie, przy czym nie będzie ono mniejsze niż 150 ton.

  1. Termin realizacji zamówienia: dostawy soli w sezonach zimowych 2008/2009 i 2009/2010

4.      Warunki wymagane od Wykonawców:

    1. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnianie warunków zawartych w art. 22 ustawy p.z.p.
    2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
    3. Dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    4. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    5. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia (tj. Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie).
    6. Podwykonawstwo: Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Brak informacji w tej sprawie zamawiający będzie rozumiał, że wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom.

g.      Wymagane wadium: nie pobiera się

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą: spełnia/ nie spełnia.

5.      Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy:

1. Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym ( na załączonym druku - załącznik nr 2 i 2a do niniejszej specyfikacji) – w którym należy podać cenę netto oraz cenę brutto przedmiotu zamówienia.

2. Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie                 o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .

3. Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie.

4. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. oraz oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych         w art. 24 ustawy p.z.p. – na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji.

5.  Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 2 dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania                   i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. – załącznik nr 4

6. Zaakceptowany projekt umowy-akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy( załącznik nr 5).

7. Do oferty należy dołączyć Pozytywną Opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz Atest Państwowego Zakładu Higieny.

8. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:

­          W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. p.z.p.

­          potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie podmiotów w sumie musi spełniać wymagane warunki,

­          w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, podmioty w sumie muszą spełniać wymagane warunki,

­          oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie,

­          podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych( wyznaczyć pełnomocnika ), a jego upoważnienie musi być udokumentowane przez wszystkie pozostałe podmioty. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia  dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych( pełnomocnik).Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,

­          Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.      Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

7.      Kryteria oceny ofert: cena – 100%

  1.  Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:

Specyfikacja dostępna na stronie internetowej adres: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl, w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym /oferent pokrywa koszt wysyłki/.

Dodatkowe wyjaśnienia pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl , w siedzibie Zamawiającego.

9.      Termin składania ofert: 20.10.2008 r. godzina 10:00 , siedziba zamawiającego, pok. nr 10

Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.10.2008 r. godzina 10:30, siedziba zamawiającego, pok. 7

10.  Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

11.  Inne informacje:

Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.10.2008 r.

Sochaczew, dnia 09.10.2008 r.

 Podpisał:

DYREKTOR

Powiatowego Zarządu Dróg

w Sochaczewie

Małgorzata Dębowska

 

Do pobrania:

SIWZ z załącznikami

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3944618]

przewiń do góry