Wersja archiwalna 2008-07-25 16:49:52

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU NA:

„Dostawę materiałów chodnikowych”

I. ZAMAWIAJĄCY

 Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew,

Osoby do kontaktów: 1) w sprawach formalnych – Małgorzata Bakuła,

                                   2) w sprawach technicznych – Halina Kalińska,

ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, tel. (046) 862-25-68 , fax (046) 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl

w godz. od 8.00 do 14.00

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

2.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa materiałów chodnikowych” o następującym asortymencie i ilości:

2.1. 1. Dostawa kostki brukowej (standardowej) prostokątnej 10 x 20 x 8 cm grubości 8 cm w kolorze szarym w ilości 1600 m2

2.1.2. Dostawa krawężników drogowych 15 x 30 x 100 cm w kolorze szarym w ilości 1000 mb

2.1.3. Dostawa obrzeży chodnikowych 30 x 100, grubości 8 cm w kolorze szarym w ilości 700 mb.

2.1.4. Dostawa płyt ściekowych (typ korytkowy) 50 x 33 x 12 cm w kolorze szarym w ilości 215 szt.

Wspólny słownik zamówień (CPV): 288 131 00-5  materiały chodnikowe

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ.

3.Nomenklatura

Wspólny słownik zamówień (CPV):  288 131 00-5  materiały chodnikowe

2.4. Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych

2.5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej 

2.6. Wielkość lub zakres zamówienia

Wielkość lub zakres zamówienia: jak w pkt. 2.1 oraz wg zapisów SIWZ

Czas trwania zamówienia ; od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2008 r.

III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

Warunki wymagane od Wykonawców:

3.1.Warunki wymagane od Wykonawców

3.1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte   w art. 22 ustawy p.z.p.

3.1.2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.

3.1.3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3.1.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

3.1.5 Złożą ofertę zgodną z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.1.6 Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przez wykonawców  zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.

3.2 Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ  na podstawie formuły : spełnia/ nie spełnia

3.3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

3.4   Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:

3.4.1.Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym ( na załączonym druku- ZAŁĄCZNIK NR 2 do niniejszej specyfikacji)    – w którym należy podać cenę netto oraz cenę brutto całości przedmiotu zamówienia.

Cena oferty powinna być wyliczona na podstawie ZAŁĄCZNIKA 2A do specyfikacji.

3.4.2.Do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .

3.4.3 Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym

3.4.4 Do oferty należy załączyć świadectwa jakości lub atesty materiałów budowlanych.

3.4.5Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono   z dokumentów przedstawionych              w ofercie

3.4.6 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. oraz oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne  z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy p.z.p. – na druku stanowiącym         ZAŁĄCZNIK Nr 3   do niniejszej specyfikacji.

3.4.7 Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty,pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:

­          W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy          z podmiotów oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. p.z.p.

­          potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie podmiotów w sumie musi spełniać wymagane warunki,

­          w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, podmioty w sumie muszą spełniać wymagane warunki,

­          oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie,

­          podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych( wyznaczyć pełnomocnika ), a jego upoważnienie musi być udokumentowane przez wszystkie pozostałe podmioty. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia  dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych     

( pełnomocnik).Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres      umocowania

­          jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców

  IV: TRYBY

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena

3. Informacje administracyjne

3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:

specyfikacja dostępna na stronie internetowej adres:  www.sochaczew-powiat.bip.org.pl    

siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym ,oferent pokrywa koszt wysyłki.

 dodatkowe wyjaśnienia pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl , w siedzibie Zamawiającego

3.2) Termin składania ofert : 04.08.2008 r. godzina 10:00 , siedziba zamawiającego, pok. nr 10

3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2008 r. godzina 10:30, siedziba zamawiającego pok. 7

V. INNE INFORMACJE

5.1  Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie

5.2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

5.3  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

5.4 Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

5. 5 Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.07.2008 roku pod numerem 171254-2008

Sochaczew, dnia 25.07.2008 r.

Podpisał:

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg

w  Sochaczewie

Małgorzata Dębowska

SIWZ

Projekt umowy

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4292552]

przewiń do góry