Informacja o podpisaniu umowy

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU NA:

„Przebudowę  drogi powiatowej Nr 3804W Sochaczew-Wypalenisko-Zosin – II etap”

I. ZAMAWIAJĄCY

 Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew,

Osoby do kontaktów: 1) w sprawach formalnych – Małgorzata Bakuła,

                                   2) w sprawach technicznych – Halina Kalińska,

ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, tel. (046) 862-25-68 , fax (046) 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl

w godz. od 8.00 do 14.00

II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

2.1. Przedmiotem zamówienia jest:

„Przebudowa drogi powiatowej Nr 3804W Sochaczew-Wypalenisko-Zosin II etap”

km proj. 1+100 – 2+340 długość 1240 m

Przebudowa odcinka drogi obejmuje wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 2 grubości 4 cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym przedmiarze robót.

3.Nomenklatura

Wspólny słownik zamówień (CPV):  45233200-1 „Roboty w zakresie różnych nawierzchni”

2.4. Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych

2.5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej 

2.6. Wielkość lub zakres zamówienia

Wielkość lub zakres zamówienia: jak w pkt. 2.1 oraz wg zapisów SIWZ

Czas trwania zamówienia ; do dnia 31 lipca 2008 r., po modyfikacji treści SIWZ do 15 września 2008 r.

III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

Warunki wymagane od Wykonawców:

3.1   W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe

3.2    Dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 80 000,00 zł. Na potwierdzenie wymagane jest dołączenie informacji banku, w którym Oferent posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Oferenta, wystawionej nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

3.3 Potencjał kadrowy: Oferent musi dysponować personelem, posiadającym odpowiednie przygotowanie zawodowe,   posiadającym wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji, w celu obsadzenia niżej podanego stanowiska. Oferent zobowiązany jest do wykazania, że Kierownik Budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. Zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Oferent poda informacje dotyczące kandydata na wyszczególnione niżej stanowisko. Pod względem doświadczenia kandydat powinien spełniać niżej podane wymagania.

3.4   Potencjał sprzętowy: Oferent musi wykazać, że posiada w pełni sprawne jednostki podstawowego sprzętu niezbędnego do realizacji zadania zgodnie ze Specyfikacją Techniczną.

3.5   Doświadczenie zawodowe Oferenta: Wymaga się, aby Oferent zrealizował jako Główny Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu , co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów  potwierdzających że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.

3.6   Podwykonawstwo: W przypadku korzystania z usług Podwykonawców Oferent jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji w tej sprawie zamawiający będzie rozumiał, że wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom.

3.7   Wymagane wadium: nie pobiera się

Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ  na podstawie formuły : spełnia/ nie spełnia

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:

1.  Formularz oferty  (zał. Nr 1)

3. Kosztorys ofertowy, określający wynagrodzenie kosztorysowe (z cenami jednostkowymi i wartością robót, na załączonym druku – (zał. nr 1A) .

4. Ogólny harmonogram realizacji zadania (na załączonym druku – zał. nr 2).

5. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej, technicznej Oferenta:

(1)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

(2)   koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,  zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej „zamówieniem”.

 (3) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji.

(4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 (5)  Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót – zał. nr 4, 4A, ) z udokumentowaniem kwalifikacji zawodowych (doświadczenie zawodowe, uprawnienia, zaświadczenia z Izby Inżynierów o wpisie na listę).

(6)   Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia – (na załączonym druku – zał. nr 5).

(7)   Informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością- doświadczenie wykonawcy – zał. Nr 6

(8)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

(9) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

(10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

(11) Informacja banku, w którym Oferent posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Oferenta, wystawionej nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

IV: TRYBY

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena

3. Informacje administracyjne

3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:

specyfikacja dostępna na stronie internetowej adres:  www.sochaczew-powiat.bip.org.pl    

siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym ,oferent pokrywa koszt wysyłki.

 dodatkowe wyjaśnienia pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl , w siedzibie Zamawiającego

3.2) Termin składania ofert : 10.06.2008 r. godzina 10:00 , siedziba zamawiającego, pok. nr 10

3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert

3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.06.2008 r. godzina 10:30, siedziba zamawiającego pok. 7

V. INNE INFORMACJE

5.1  Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie

5.2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

5.3  Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

5.4 Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

5. 5 Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.05.2008  r. pod numerem: 106034-2008 

Sochaczew, dnia 20.05.2008 r.

Podpisał:

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg

w  Sochaczewie

Małgorzata Dębowska

Część I - SIWZ

Część II - Przedmiar Robót

Część III - SST

Część IV - Dokumentacja projektowa

Część V - Wzór umowy

Modyfikacja treści SIWZ-zmiana terminu realizacji zamówienia

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-06-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-06-20 15:22:49
  • Liczba odsłon: 1225
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4304717]

przewiń do góry