Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8641840 lub 73, fax 046 8641871.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sochaczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I AKTUALIZACJA UŻYTKÓW ROLNYCH W ZAKRESIE TERENÓW ZABUDOWANYCH I ZURBANIZOWANYCH DLA WSCHODNIEJ CZĘŚCI GMINY SOCHACZEW (30 OBRĘBÓW) ORAZ AKTUALIZACJA GLEBOZNAWCZA KLASYFIKACJI GRUNTÓW ZMELIOROWANYCH DLA CZĘŚCI OBRĘBU JEŻÓWKA GMINY SOCHACZEW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie ewidencji budynków i aktualizacji użytków rolnych w zakresie terenów zabudowanych i zurbanizowanych dla wschodniej części gminy Sochaczew w obrębach: Andrzejów Duranowski, Chodakówek, Chrzczany, Czerwonka Parcel, Czerwonka Wieś, Dzięglewo, Feliksów, Janaszówek, Janówek Duranowski, Jeżówka, Kaźmierów, Kożuszki Kolonia, Kożuszki Parcel, Mokas, Nowe Mostki, Orły Cesin, Pilawice, Sielice, Sochaczew Wieś, Wójtówka, Wyczółki, Wymysłów, Zosin, Żelazowa Wola, Bogdaniec, Czyste, Duranów, Ignacówka, PGR Bielice, Wyjazd o pow. 6031 ha oraz aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji gruntów zmeliorowanych dla części obrębu Jeżówka gminy Sochaczew.
W SYSTEMIE EWMAPA 8 i EGB V Win ver.5.95
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0, 74.27.41.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest dostarczenie oferty do Zamawiającego spełniającej wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (DZ.U. z 2004 r. Nr 19 póz. 177) oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn.07,04,2004r (Dz.U. z 2004r Nr 71 poz. 645).
2. Ofertę należy przygotować w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności, zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
3. Oferta (formularz ofertowy) wraz z załącznikami do oferty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis wraz z pieczątką imienną. Każda strona projektu umowy winna być parafowana.
4. Oferta powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Wykonawcy, datę sporządzenia oferty oraz imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania w postępowaniu przetargowym.
Wszystkie oświadczenia, dokumenty oraz kserokopie dokumentów powinny być uwierzytelnione własnoręcznym podpisem z pieczątką imienną osób upoważnionych do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika. Na kserokopiach dokumentów powinno dodatkowo znajdować się sformułowanie za zgodność z oryginałem.
Opłacony oryginał pełnomocnictwa (lub jego notarialny odpis) musi być załączony do oferty. każda strona oferty (formularza ofertowego) wraz z załącznikami musi być ponumerowana kolejnymi liczbami i musi być spięta w całość (forma zeszytu). Poprawki muszą być naniesione czytelnie i być sygnowane podpisem Wykonawcy.
Druki załączone do SIWZ muszą być przez Wykonawcę wypełnione bez wyjątku wg SIWZ bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza przepisanie formularza oferty i załączników na komputerze z zachowaniem ich formy i treści.
W przypadkach, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy wpisuje on nie dotyczy.
Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów, bądź ich złożenie w niewłaściwej formie (w tym ich nie podpisanie), lub dokonanie zmian przez Wykonawcę w załączonych drukach do SIWZ, będzie skutkować odrzuceniem oferty.
5. Każdy Wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie odrzucona.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się by Wykonawca, zdobył wszystkie informacje konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
7. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanych informacji, z wyjątkiem informacji uzyskanej od Zamawiającego na piśmie.
8. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
9. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
10. Cenę oferty należy podać w ZŁOTYCH POLSKICH. Podanie ceny w inny sposób spowoduje odrzucenie oferty.
11. Ofertowa cena brutto musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia i powinna być podana w poziomie cen z okresu złożenia oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymaga się złożenia nw załączników:
oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na mocy Art. 24 Prawa zamówień publicznych, wg druku Zamawiającego,
oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w Art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, wg Druku Zamawiającego,
oświadczenie wykonawcy o akceptacji dokumentów przetargowych, wg wzoru na formularzu ofertowym,
dokument (wystawiony w ciągu ostatnich 6 miesięcy) stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia
(potwierdzona aktualność wyciągu z rejestru działalności gospodarczej),
Jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, wymagane jest przedłożenie umowy spółki cywilnej.
zaświadczenie z właściwego dla oferenta Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie albo rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w płatności składek na ubezpieczenie społeczne, lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
oświadczenie o dysponowaniu niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania tego zamówienia,
Niezbędnym jest posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji niezbędnych do wykonania pracy, przez co najmniej dwie osoby w firmie.
referencje z ostatnich trzech lat dotyczące zakończonej realizacji minimum dwóch zamówień co najmniej podobnych z rodzaju i rozmiaru co przedmiot zamówienia potwierdzające, że zamówione roboty zostały wykonane z należytą starannością (łącznie z kontaktem telefonicznym do osób po stronie Zamawiającego, odpowiedzialnych za realizację zamówienia),
wykaz minimum dwóch przedsięwzięć co najmniej podobnych z rodzaju, rozmiaru i wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia, realizowanych i zakończonych w ciągu ostatnich trzech lat na formularzu Zamawiającego Doświadczenie w zakresie wykonawstwa.
Wykazane przedsięwzięcia nie potwierdzone referencjami nie będą brane pod uwagę.
wykaz przedstawicieli, ze wzorami podpisów, uprawnionych do podpisywania dokumentów w firmie,
wypełniony druk Zamawiającego Warunki gwarancji,
podpisany projekt Umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://sochaczew-powiat.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
ul. Ziemowita 10
96 - 500 Sochaczew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie
ul. Piłsudskiego 65
96 - 500 Sochaczew
Pokój Nr 11 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się:
Starostwo Powiatowe w Sochaczewie
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
ul. Ziemowita 10, pokój Nr 15
96 - 500 Sochaczew
Z upoważnienia Starosty Sochaczewskiego
/-/
Bogusław Marcinkowski
Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
specyfikacja.doc