Sochaczew, dnia 6 listopada 2020 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert
„Inwentaryzacja architektoniczna budynku (siedziby) Starostwa Powiatowego przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 w Sochaczewie”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.11.2020
Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie świadczenia usług projektowych – wykonania inwentaryzacji architektonicznej budynku (siedziby) Starostwa Powiatowego w Sochaczewie przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65, o orientacyjnej powierzchni użytkowej – 2.000,0 m2, sporządzonej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 roku, poz.1333 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji architektonicznej budynku (siedziby) Starostwa Powiatowego w Sochaczewie przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65, o orientacyjnej powierzchni użytkowej – 2.000,0 m2, sporządzonej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Przygotowana dokumentacja powinna pozwolić na uzyskanie stosownych pozwoleń i decyzji.
I.Zamówione dzieło, w szczególności winno zawierać:
- Szczegółowe rzuty czterech kondygnacji budynku (3 nadziemnych oraz piwnic),
- Część opisową inwentaryzacji,
- Opis ochrony przeciwpożarowej, a w szczególności określenie:
- charakterystyki zagrożenia pożarowego,
- kategorii zagrożenia ludzi,
- klasy odporności pożarowej oraz klasy odporności ogniowej i stopnia rozprzestrzeniania ognia elementów budowlanych,
- podziału na strefy pożarowe oraz strefy dymowe,
- warunków i strategii ewakuacji ludzi,
- sposobu zabezpieczenia przeciwpożarowego instalacji użytkowych,
- doboru urządzeń przeciwpożarowych i innych urządzeń służących bezpieczeństwu pożarowemu,
- wyposażenia w gaśnice,
- przygotowania obiektu budowlanego i terenu do prowadzenia działań ratowniczo-gaśniczych,
- Wnioski i zalecenia końcowe,
- Niezbędne uzgodnienia branżowe (jeśli będą wymagane).
II.Ponadto do zakresu niniejszego zamówienia należy sporządzenie:
- Projektu przebudowy pomieszczenia gospodarczego oraz sanitariatu przy Wydziale Komunikacji mającej na celu utworzenie dwóch stanowisk do obsługi interesantów:
- Branża architektoniczno-budowlana,
- Instalacja silnoprądowa oświetleniowa i gniazd wtykowych, bez sieci logicznej
- Szczegółowych, wielobranżowych kosztorysów inwestorskich oraz nakładczych (bez cen) z przedmiarem robót w zakresie określonym powyżej.
III. Kody CPV:
71.25.10.00–2 Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71.00.00.00–8 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71.00.00.00–8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71.22.00.00–6 Usługi projektowania architektonicznego
71.24.00.00–2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
IV. Opracowanie powinno zawierać:
- Opis techniczny z uwzględnieniem lokalizacji, rodzaju i charakteru budynku, liczby kondygnacji, jego wysokości i powierzchni,
- Zwymiarowane rzuty wszystkich kondygnacji zarówno naziemnych, jak i podziemnej w skali 1:100,
- Przekroje przez wszystkie klatki schodowe,
- Przekrój poprzeczny i podłużny budynku,
- Opis budowlany budynku, 5
- Sporządzenie wersji papierowej, skala wydruku 1:100 – w minimum 3 egz.,
- Sporządzenie wersji elektronicznej (pliki edytowalne autocad, wersja nieedytowalna: pdf i jpg – 1kpl) – na płycie CD/DVD oraz na pendrivie.
V. Dokumentacja projektowa winna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno – budowlane, przepisy powiązane i normy.
Projekty budowlane i wykonawcze nie mogą zawierać znaków towarowych wyrobów budowlanych.
W ramach prac projektowo – kosztorysowych należy uwzględnić rozwiązania projektowe dotyczące usunięcia lub zastosowania środków technicznych mających na celu zabezpieczenie ewentualnych kolizji istniejących instalacji z projektowanymi elementami obiektu.
- Dokumentację projektowo – kosztorysową należy opracować zgodnie z:
- ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 roku, poz.1333 z późn. zm.),
- rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2018 roku, poz.1935),
- rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 roku, poz.463),
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 roku, poz.1422 z późn. zm.),
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 roku, poz.1129),
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389),
- rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 roku w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz. U. Nr 121, poz.1137 z późn. zm.),
- rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz.719),
- rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 roku w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. Nr 124, poz.1030)
- oraz innymi uwarunkowaniami prawnymi regulującymi projektowanie i realizacje inwestycji budowlanych, a także przepisami szczególnymi, polskimi normami wprowadzającymi normy europejskie lub europejskie aprobaty techniczne..
- W stosunku do osób sporządzających branżowe projekty budowlane warunkiem koniecznym jest posiadanie odpowiednich uprawnień zawodowych w specjalnościach o których mowa w art.14 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane, a także dokumentu poświadczającego o przynależności do izby samorządu zawodowego.
- Zamawiane prace projektowe obejmują:
- wielobranżowy projekt budowlany – 4 egzemplarze,
- wielobranżowy projekt wykonawczy – 4 egzemplarze,
- szczegółowe kosztorysy inwestorskie oraz szczegółowe kosztorysy nakładcze (bez cen) dla poszczególnych branż – po 2 egzemplarze,
- wielobranżowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z planem BIOZ – 2 egzemplarze.
Komplet opracowania objętego przedmiotem zamówienia należy dostarczyć również na nośniku elektronicznym (pendrive lub płyta CD/DVD) – 2 egzemplarze..
Zamawiający będzie żądał również projektów budowlanych w wersji elektronicznej w plikach PDF, kosztorysy w plikach PDF, jak również w plikach ATH z możliwością odtwarzania w programie kosztorysowym NORMA lub ZUZIA.
Wykonawca przekaże autorskie prawa majątkowe do opracowania objętego zamówieniem.
Własnym kosztem i staraniem Wykonawca uzyska pozytywne opinie i uzgodnienia dla przyjętych rozwiązań technicznych i lokalizacyjnych przedmiotu zamówienia, w tym w zakresie zgodności z wymogami dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwem i higieną pracy.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca obowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
4. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia i pobrania dokumentacji:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew lub telefonicznie pod numerem tel. (46) 864 – 18 – 45. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Pan Jerzy Królik i Pan Ireneusz Góralczyk. Dopuszcza się kontakt poprzez pocztę elektroniczną na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl.
Zaproszenie do składania ofert, wraz z formularzem ofertowym, załącznikami, projektem umowy można pobrać w siedzibie Zamawiającego lub ze strony internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Sochaczewie https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/.
5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Wykonawca dysponuje projektantami w branżach wymaganych dla zrealizowania zamówienia, z aktualną przynależnością do samorządu zawodowego (m.in. w branży konstrukcyjnej; w branży instalacyjnej elektrycznej),
2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3) wykonają usługę na własny koszt i ryzyko,
4) zapewnią realizację zamówienia bez zaliczkowania w okresie realizacji umowy,
5)zapewnią 30 – dniowy termin płatności po zrealizowaniu usługi,
- nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
6. Zawartość oferty:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1,
2)kserokopię zaświadczenia z właściwego rejestru, uprawniającego Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym (ewidencja działalności gospodarczej lub KRS),
3)oświadczenie o niekaralności – załącznik Nr 2,
4)parafowany projekt umowy – załącznik Nr 3,
5)kserokopie uprawnień zawodowych w specjalnościach o których mowa w art.14 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane, a także dokumentu poświadczającego o przynależności do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający przewiduje możliwość żądania wyjaśnień w zakresie złożonych ofert, jak również ich uzupełnienia w zakresie wymaganych dokumentów, za wyjątkiem poprawiania ceny przez Wykonawców.
7. Kryteria wyboru:
Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej zaoferowanej ceny brutto za wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot zamówienia.
Kryteria cenowe:
Wynagrodzenie Wykonawcy za inwentaryzację i usługi projektowe – 100 %
Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
8. Opis sposobu wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę, która spełnia wszystkie postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę, zgodnie z kryteriami określonymi w punkcie 7 zapytania ofertowego.
9. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na druku „formularz ofertowy”, wraz załącznikami.
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej i przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl lub igoralczyk@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 16 listopada 2020 roku o godz.12.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą, co zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.
Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.
11. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
2) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
3) koszt wykonania usługi jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, po przeprowadzeniu procedury weryfikacyjnej, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – nastąpi to po uzyskaniu wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów przez Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.
13. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Przed zawarciem umowy, Wykonawca składający najkorzystniejszą ofertę, jest zobowiązany do dostarczenie Zamawiającemu jej oryginału. Po przedłożeniu oryginału oferty, wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy o treści zgodnej z załączonym wzorem i na warunkach złożonej oferty w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Sochaczew, dnia 6 listopada 2020 roku
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Jolanta Gonta /-/
Starosta Sochaczewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2020-11-06 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-12-04 16:24:34
- Liczba odsłon: 2036
- Historia dokumentu: