Sochaczew, dnia 22 października 2020 roku

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert

 

„Świadczenie usług telefonii stacjonarnej przez okres 24 miesięcy oraz przeniesieniem numerów telefonicznych obecnie używanych przez Zamawiającego (jeżeli wymaga tego zmiana Operatora)

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.10.2020

 

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych posiadających doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie świadczenia usług telefonii stacjonarnej przez okres 24 miesięcy oraz przeniesieniem numerów telefonicznych obecnie używanych przez Zamawiającego (jeżeli wymaga tego zmiana Operatora).

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz.1843 z późn. zmianami) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 roku, poz.1740 z późn. zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2019 roku, poz.2460 z późn. zm.).

 

  1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

e-mail: przetargi@powiatsochaczew.pl

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej przez okres 24 miesięcy oraz przeniesieniem 100 numerów telefonicznych obecnie używanych przez Zamawiającego (jeśli wymaga tego zmiana Operatora).

Informacje podstawowe:

  1. Przedmiot Umowy realizowany będzie przez Wykonawcę w okresie od dnia zawarcia Umowy przez okres kolejnych 24 miesięcy, z zastrzeżeniem pkt.2).
  2. Wykonawca rozpocznie świadczenie Usług w terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. po zakończeniu obowiązywania u Zamawiającego dotychczasowej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Dotychczasowa umowa Zamawiającego obowiązuje do dnia 31 października 2020 roku i nie przewiduje automatycznego przedłużenia (umowa z UPC Polska Sp z o.o.).
  3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):

          64200000-8 – usługi telekomunikacyjne

  1. Miejsce realizacji usług: ul. M. J. Piłsudskiego 65; 96 – 500 Sochaczew
  2. Usługa głosowa (wymagane jest zachowanie podanych niżej numerów telefonów):

ISDN PRA od 46 864 18 00 do 46 864 18 99

  1. Przybliżona roczna ilość wykonanych połączeń w minutach:

Lokalne: 48 000

Międzymiastowe 24 000

Komórkowe 48 000

  1. Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług w technologii VoIP, pod warunkiem zapewnienia należytej jakości połączeń (bezstratnej).
  2. Rozliczenie usługi za pełny miesiąc kalendarzowy.
  3. Termin płatności 30 dni kalendarzowych.
  4. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny na udostępnione łącze na okres trwania umowy. Wykonawca gwarantuje 24-godzinny bezpłatny dostęp Zamawiającego do serwisu Wykonawcy; podjęcie działań serwisowych w przypadku zgłoszenia awarii lub usterki, usunięcie awarii lub usterki – na zasadach określonych przez Wykonawcę; gwarancja obejmuje usunięcie wszelkich awarii łącza i urządzeń do transmisji; Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisowej nie przekraczający 24 godziny od chwili zgłoszenia awarii.
  5. Rozpoczęcie świadczenia usług winno umożliwić bezkolizyjne i ciągłe (bez jakichkolwiek przerw technicznych) korzystanie z usług nie później niż od dnia 1 listopada 2020 roku; ewentualne prace związane ze zmianą operatora, muszą być prowadzone w godzinach wskazanych przez Zamawiającego, tj. po godz. 16.00 w dni robocze oraz bez ograniczeń czasowych w dni wolne od pracy lub w dni świąteczne – po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego. Organizacja prac Wykonawcy nie może utrudniać bieżącej działalności Zamawiającego;
  6. Wykonawca wskaże przedstawiciela (Opiekuna) odpowiedzialnego za obsługę techniczną, merytoryczną i prawną wszystkich usług objętych umową przez cały okres jej trwania; Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość bezpłatnego kontaktu z Opiekunem przez całą dobę z użyciem numerów telefonów, numerów faksów i adresów poczty elektronicznej, do których określenia Wykonawca jest zobowiązany.
  7. Wysokość abonamentu ustala się jako stałą przez okres trwania umowy i nie zależy ona od częstotliwości i czasu korzystania z łączy.
  8. Zamawiający dopuszcza możliwość instalowania w siedzibie Zamawiającego urządzeń należących do Wykonawcy niezbędnych do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z dostarczeniem, zamontowaniem, uruchomieniem lub eksploatacją, jak również konserwacją oraz naprawą tych urządzeń.
  9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
  10. Koszt usługi pokryty będzie w 100% ze środków publicznych.
  11. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia lub zawierające świadczenie niespełniające minimalnych wymogów określonych przez Zamawiającego zostaną odrzucone.

 

  1. Termin realizacji zamówienia:

 

Ustala się termin realizacji zamówienia od dnia 1 listopada 2020 roku do dnia 31 października 2022 roku.

Prace związane z przygotowaniem technicznym łączy niezbędnych do uruchomienia usługi, Wykonawca musi zakończyć do dnia 31 października 2020 roku.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

 

Oferent musi spełniać następujące warunki:

  1. zapoznać się z treścią Zapytania ofertowego nr ZP.272.PU.10.2020 i zaakceptować bez zastrzeżeń wszystkie jego warunki,
  2. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – m.in. wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne,
  3. posiadać niezbędną wiedzę oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) należycie wykonują (rozpoczęli i aktualnie realizują) lub należycie wykonali (rozpoczęli i zakończyli) co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na świadczeniu nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy usług z zakresu telefonii stacjonarnej, obejmujące co najmniej 5 szt. abonamentów miesięcznie,
  4. w przypadku udzielenia zamówienia zobowiąże się do zawarcia pisemnej umowy w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
  5. w przypadku udzielenia zamówienia i po wykonaniu usługi zobowiąże się do wystawienia faktury z 30 – dniowym terminem płatności,
  6. jako podmiot składający ofertę nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo (przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji; pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli),
  7. złożyć Ofertę zawierającą:
  1. wypełniony i podpisany Formularz Oferty, stanowiący załącznik nr 1,
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, nie starsze niż 6 miesięcy liczone od terminu składania ofert,
  3. wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych,
  4. załączniki wskazane w formularzu ofertowym.

Oferty nie spełniające wszystkich powyższych warunków zostaną odrzucone i nie będą podlegać dalszej ocenie, zgodnej z rozdziałem 4 zapytania ofertowego.

 

  1. Kryteria oceny ofert i ich waga:

 

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium ceny – waga 100%.

Ocenie podlegać będzie łączna cena brutto abonamentu miesięcznego i przewidywanej ilości połączeń przez okres trwania umowy wskazana w Formularzu Oferty (załącznik nr 1).

Oferty Wykonawców zostaną przez Zamawiającego poszeregowane zgodnie z zaproponowanymi cenami – od najtańszej (najkorzystniejszej) do najdroższej.

Ceny (w tym jednostkowe) należy podać w złotych polskich z dokładnością jedynie do dwóch miejsc po przecinku, dokonując ewentualnych zaokrągleń według zasad matematycznych.

Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Składając oferty dodatkowe, Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający dokonuje następnie wyboru tej oferty, która przedstawia niższą cenę.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub unieważni postępowanie i przeprowadzi nowe.

W celu dokonania dokładnej wyceny Wykonawcy mogą zapoznać się z miejscem wykonywania usługi po uprzednim telefonicznym skontaktowaniu się z Zamawiającym pod nr tel.: 46 864 18 45 lub 46 864 18 53.

 

  1. Forma, miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:

 

Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej, opisać tytułem oraz numerem postępowania i złożyć ją w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Sochaczewie; ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew; Biuro podawcze – parter budynku) osobiście, przesłać pocztą lub kurierem. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 28 października 2020 roku o godz.12.00. Po upływie tego terminu Zamawiający zapozna się ze złożonymi ofertami i dokona ich oceny.

Ze względu na panujący stan zagrożenia epidemicznego w związku z występowaniem koronawirusa SARS-CoV-2, Zamawiający zaleca złożenie oferty w formie elektronicznej oraz przesłanie jej wraz z załącznikami (zeskanowane dokumenty w plikach .pdf – dokumenty powinny być wcześniej wydrukowane, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy oraz opieczętowane) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl. Termin doręczenia oferty upływa w dniu 28 października 2020 roku o godz.12.00. Zamawiający informuje, że nie dysponuje narzędziami, które uniemożliwiłyby zapoznania się z treścią oferty złożonymi w powyższy sposób przed datą składania ofert, a w związku z tym informuje, by je składać za elektronicznym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co pozwoli zweryfikować Wykonawcy datę zapoznania się przez Zamawiającego ze złożoną ofertą oraz zapewni nienaruszenie zasad uczciwej konkurencji.

Termin otwarcia ofert: niezwłocznie po upływie terminu składania ofert.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu składania ofert, jednocześnie zamieszczając informację o przedłużeniu terminu składania ofert na stronie internetowej w zakładce dotyczącej przedmiotowego postepowania.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po ww. terminie nie będzie podlegała ocenie.

Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić informację „Zmiana oferty”.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

  1. Zmiana treści zapytania ofertowego:

 

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.

Zmiana treści Zapytania ofertowego zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego i będzie wiążąca dla Wykonawców.

 

  1. Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego:

 

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.

Zamawiający udzieli odpowiedzi niezwłocznie, pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się
o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż do końca dnia 27 października 2020 roku, w jednej z dopuszczalnych form.

Treść pytań wraz z odpowiedziami Zamawiającego zostaną zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego i będzie wiążąca dla Wykonawców.

Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.

W celu skrócenia czasu przygotowania odpowiedzi na pytania o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego Zamawiający prosi, aby Wykonawcy zwracając się do Zamawiającego w sprawie udzielenia wyjaśnień wysyłali również treść pytań w wersji elektronicznej edytowalnej.

 

  1. Dokumenty wymagane wraz z ofertą:

 

W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć:

  1. Formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego wraz z następującymi dokumentami:
  2. odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, w celu potwierdzenia zasad reprezentacji Wykonawcy, chyba że stosowny (aktualny) dokument jest dostępny w formie elektronicznej i Zamawiający może go samodzielnie i nieodpłatnie pobrać z bazy internetowej, w takim przypadku wystarczające jest wskazanie w formularzu oferty adresu internetowego, pod którym dostępny jest przedmiotowy dokument,
  3. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów dołączonych do oferty (np. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników),
  4. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba działająca w imieniu Wykonawcy, a upoważnienie nie wynika z powyższych dokumentów (w formie oryginału/kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem lub skanu dokumentu),
  5. wzór umowy,
  6. regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych.

UWAGA!

Formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę/-y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i przedłożony wraz z dokumentem/-ami potwierdzającymi prawo do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę.

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 4 Zapytania ofertowego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie:

  1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego),
  2. oświadczenie o wpisie do rejestru przedsiebiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (rejest przedsiębiorców, o którym mowa w art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne) wraz ze wskazaniem numeru, pod którym Wykonawca jest do niego wpisany (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego) lub dokument równoważny, na potwierdzenie spełniania warunku ,
  3. wykaz usług wykonanych/wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane/są wykonywane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego).

 

  1. Sposób porozumiewania się stron

 

Oferty oraz innego rodzaju korespondencję (informacje, wezwania, pisma) należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:

  1. drogą elektroniczną (w postaci zeskanowanych podpisanych dokumentów) na adres: przetargi@powiatsochaczew.pl,
  2. pisemnej (pocztą, kurierem lub osobiście) do siedziby Zamawiającego na adres: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew, Biuro Podawcze – od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00, 
  3. Sposób przygotowania i składania ofert w formie pisemnej:

Oferty muszą być złożone w siedzibie Zamawiającego, w terminie: do dnia 28 października 2020 roku do godz. 12:00, godziny urzędowania Starostwa Powiatowego: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00.

Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Zamawiającego oraz opisane: „Oferta na świadczenie usług telekomunikacyjnych stacjonarnych”.

 

  1. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania na każdym etapie – bez podania przyczyn. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.

Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia w następujących przypadkach:

  1. nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu,
  2. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
  3. koszt realizacji dostawy jest wyższy, niż suma środków przeznaczona na zrealizowanie zamówienia.

 

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę, adres Wykonawcy i cenę usługi, którego ofertę wybrano zostanie przekazana Wykonawcy odrębnym pismem, po przeprowadzeniu procedury weryfikacyjnej, a jeżeli zajdzie potrzeba uzyskania wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów – nastąpi to po uzyskaniu wyjaśnień lub uzupełnienie dokumentów przez Wykonawców. Zamawiający nie przewiduje procedur odwoławczych.

 

  1. Informacja końcowe:

 

W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty wybranemu Wykonawcy zostanie zlecona realizacja świadczenia usługi określonym w zapytaniu ofertowym. Zlecenie nastąpi po przedstawieniu do akceptacji warunków umowy, które nie mogą pozostawać w sprzeczności z warunkami zapytania i zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego.

W sytuacji konfliktu pomiędzy warunkami umowy, a regulaminami i o.w.u. operatora, zawsze będą pod uwagę będą brane w pierwszej kolejności zapisy umowy uwzględniające treść zapytania ofertowego.

 

  1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że:

  1. Po złożeniu oferty w postępowaniu administratorem Twoich danych osobowych będzie Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, z  siedzibą: ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiatsochaczew.pl.
  2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, kontakt z nim możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej (adres mailowy: lsiergiej@powiatsochaczew.pl)
  3. Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z RODO w celu:
  1. wykonania zawartej z Tobą umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
  2. wykonania przez Administratora prawnie ciążących na nim obowiązków zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne,
  3. zrealizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń.
  1. Administrator przetwarza następujące kategorie Twoich danych osobowych: nazwa obejmująca imię i nazwisko i nazwę działalności, adres obejmujący miasto, kod pocztowy, ulicę, numer lokalu, NIP, adres e - mail oraz telefon.
  2. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą osoby upoważnione przez Administratora, organy administracji publicznej oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora.
  3. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  4. Twoje dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w:
  1. pkt 3 a) będą przechowywane przez okres trwania i wykonywania zawartej z Tobą umowy,
  2. pkt 3 b) będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach szczególnych,
  3. pkt 3c) będą przechowywane przez okres niezbędny do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.
  1. Przysługuje Ci  prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.
  2. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
  3. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 jest dobrowolne lecz niezbędne do realizacji zawartej umowy, a ich niepodanie uniemożliwi realizację zawartej umowy.
  4. Przetwarzanie Twoich danych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

 

Sochaczew, dnia 22 października 2020 roku             

 

W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie

Michał Orzeszek /-/

Sekretarz Powiatu

z up. Starosty

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4334220]

przewiń do góry