Sochaczew, dnia 12 grudnia 2017 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert
„Sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji
Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2018 roku”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.21.2017
Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie w 2018 roku.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 roku, poz.1579 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 roku, poz.459 z późn. zm.), ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 roku, poz.1260 z późn. zm.).
1. Zamawiający:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
NIP: 837 – 15 – 11 – 868
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2018 roku tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym, rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 roku w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych, a w przypadku zmiany wymienionych przepisów zgodne z obowiązującymi przepisami na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
Tablice rejestracyjne muszą zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego w terminie maksymalnie 72 godzin od momentu otrzymania pisemnego zamówienia przez Wykonawcę.
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonywanie i dostawy tablic rejestracyjnych (wraz z wtórnikami) w ilościach określonych w tabeli poniżej,
1 |
Tablice samochodowe zwyczajne / indywidualne / tymczasowe jedno- i dwurzędowe (kpl) w tym wtórniki |
8.125 kompletów |
2 |
Tablice motocyklowe zwyczajne / indywidulane / tymczasowe (szt) w tym wtórniki |
515 sztuk |
3 |
Tablice motorowerowe zwyczajne / tymczasowe (szt) w tym wtórniki |
310 sztuk |
4 |
Tablice samochodowe zabytkowe jedno- i dwurzędowe (kpl) w tym wtórniki |
10 sztuk |
jak również protokolarny odbiór, w ciągu 10 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie.
Przewidywane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne oszacowano na podstawie danych z lat ubiegłych oraz najlepszej wiedzy Zamawiającego co do potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie (sumaryczne) w pełnym wymiarze. Jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie w trakcie realizacji zamówienia.
Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przesłanym Wykonawcy pocztą, faksem lub zgłoszonych telefonicznie. Wykonawca będzie dostarczał i odbierał tablice własnym środkiem transportu do/z siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie, zlokalizowanego w Sochaczewie przy ulicy Marszałka Józefa Piłsudskiego 65.
Dostarczane tablice winny być opakowane w pudła kartonowe po 10 – 25 kompletów (lub sztuk – w zależności od rodzaju tablic), z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi. Koszty związane z dostawą nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca, który w zaproponowanej cenie zapewnia użyczenia pojemników (kontenerów) na tablice przeznaczone do utylizacji.
Zamawiający przewiduje dostawy tzw. „awaryjne”, polegające na wykonaniu i dostarczeniu tablic rejestracyjnych, w tym wtórników tablic rejestracyjnych i tablic rejestracyjnych indywidualnych, w terminie 24 godzin od otrzymania pisemnego zamówienia.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy do 10% wartości zamówienia podstawowego, jeżeli w danej kategorii produktowej wystąpi taka potrzeba.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na wyprodukowane tablice rejestracyjne na okres 3 lat od daty odbioru dostawy. Gwarancją objęte będą wszystkie uszkodzenia tablic rejestracyjnych pod warunkiem ich prawidłowego użytkowania.
O brakach jakościowych tablic rejestracyjnych Zamawiający będzie informował Wykonawcę w ciągu 7 dni od dnia ich wykrycia lub zgłoszenia przez użytkownika. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego wad lub braków ilościowych tablic rejestracyjnych Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany na wolne od wad lub uzupełnienia w terminie 72 godzin od momentu zgłoszenia.
Koszty związane z dostarczeniem tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
Odbiór tablic do kasacji będzie następować po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru z Wydziału Komunikacji, z częstotliwością wynikającą z jego potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu. Koszt odbioru i utylizacji zużytych tablic wliczony będzie w cenę oferty.
Zniszczenie tablic rejestracyjnych Wykonawca dokumentował będzie protokołem zniszczenia (ze wskazaniem numerów rejestracyjnych przekazanych tablic), podpisanym przez uprawnione osoby i przekazanym Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia odbioru wycofanych tablic rejestracyjnych. Za zachowanie terminu uznaje się datę nadania przesyłki w placówce operatora pocztowego.
Zgodnie z art.75a ust.2 pkt.2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym, Wykonawca w czasie realizacji umowy winien posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów.
Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu rozwiązania informatyczne do procesu zamawiania tablic rejestracyjnych, tj. udostępnić oprogramowanie do składania zamówień i ich przesyłania pocztą elektroniczną lub też dysponować zabezpieczoną platformą do składania zamówień on - line, oraz dołączyć do oferty instrukcję korzystania z oprogramowania / serwisu internetowego.
Kody CPV:
34.30.00.00-0 Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
31.52.32.00-0 Trwałe znaki informacyjne
44.42.34.00-5 Znaki i podobne elementy
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca obowiązany jest realizować przedmiot zamówienia sukcesywnie – tj. dostarczać nowe tablice rejestracyjne oraz odbierać i utylizować wycofane z użytku w terminie od dnia podpisania umowy (nie wcześniej jednak, niż od 1 stycznia 2018 roku) do dnia 31 grudnia 2018 roku.
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Tadeusz Głuchowski /-/
Wicestarosta Sochaczewski
w/z Starosty
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2017-12-28
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-12-28 13:32:46
- Liczba odsłon: 696
- Historia dokumentu: