OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – USŁUGI

dot. zamówienia publicznego

 

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:

Wykonanie dokumentacji projektowej na realizację zadania pn.

„Przebudowa drogi powiatowej nr 3840W ul. Staszica w Sochaczewie

od km 0+000 do km 1+760 dług. 1,76 km”

 

 

1.      Zamawiający:

Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew,

Osoby do kontaktów: 1) w sprawach formalnych –Marta Cuber - Botorowicz

                                           2) w sprawach merytorycznych – Włodzimierz Kłos

 tel.: 46 / 862-25-68 , fax: 46 / 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl

 Rodzaj zamawiającego – administracja samorządowa

2.      Przedmiot zamówienia:

1)   Nazwa zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowej na realizację zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3840W ul. Staszica w Sochaczewie od km 0+000 do km 1+760 dług. 1,76 km”.

2)           Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

3)           Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:

       

        Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na realizację zadania pn. „Przebudowa drogi         powiatowej nr 3840W ul. Staszica w Sochaczewie od km 0+000 do km 1+760 dług. 1,76 km”.

 

A. Założenia do projektowania – zakres opracowania w istniejącym pasie drogowym:

-   kategoria – droga powiatowa;

-   klasa drogi – Z.

 

B. Wstępny zakres rozwiązań projektowych obejmuje:

-   przekrój normalny – w zależności od potrzeb przekrój półuliczny lub uliczny;

-   wzmocnienie istniejącej konstrukcji;

-   chodnik;

-   odwodnienie drogi powiatowej.

 

C. Oznakowanie poziome i pionowe dla całego ciągu drogowego.

 

D. Dokumentacja winna zawierać w szczególności następujące opracowania – projekty i dokumenty:

·         projekt zagospodarowania terenu objętego opracowaniem w granicach ustalonej lokalizacji;

·         projekt drogi, skrzyżowań, chodnika, zatok autobusowych i innych obiektów drogowych wynikających z przyjętego rozwiązania drogowego;

·         projekty obiektów inżynierskich, jeżeli takie będą wynikać z rozwiązania projektowego (np. przepusty itp.);

·         projekt odwodnienia;

·         projekty obiektów towarzyszących zlokalizowanych w granicach opracowywanej dokumentacji, w tym: zjazdy z drogi, przejścia dla pieszych, zatoki autobusowej itp.;

·         projekty przełożenia lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury (uzbrojenia terenu) kolidujących z projektowaną drogą;

·         szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;

·         przedmiar robót;

·         kosztorys inwestorski dla wszystkich robót objętych dokumentacją (sporządzony na podstawie SST);

·         inwentaryzacja drzew przeznaczonych do wycinki z podaniem gatunku drzewa i jego obwodu na wysokości 1,30 mb oraz lokalizacją na mapie wraz z uzyskaniem stosownych decyzji zezwalających na usunięcie drzew;

·         zatwierdzony przez Starostę Sochaczewskiego projekt stałej organizacji ruchu;

·         pomiary ruchu drogowego i wyliczenie prognozy ruchu;

·         uzgodnienia i decyzje wymagane przez przepisy szczególne;

·         wszelkie inne opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji i wynikające z uzgodnień, np. ocena wpływu na środowisko, operat wodno-prawny, informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów;

·         wyrys z map ewidencyjnych i wypisy z rejestru gruntów.

 

Dokumentację należy wykonać w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych. Zakres i forma opracowania dokumentacji winna być zgodna z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 0, poz. 462) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

 

4)   Wspólny słownik zamówień (CPV):  

71.32.00.00-7   Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

79.93.30.00-3     Usługi towarzyszące usługom projektowym

 

5)   Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

6)   Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej. 

7)   Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

 

3.      Wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

 

4.      Termin wykonania zamówienia:   do 30 września 2012 r. z zastrzeżeniem, że uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę (o ile będzie wymagane) musi nastąpić nie później niż do dnia 27.09.2012 r.

 

5.      Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)     posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2)      posiadania wiedzy i doświadczenia;

3)     dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4)     sytuacji ekonomicznej i finansowej. 

 

Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

1.                                                    Wiedza i doświadczenie:

Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na:

·         wykonaniu dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy drogi o długości min. 1,7 km, w tym kanalizacja deszczowa na długości min. 1 km ,

oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje).

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: wykonawca wykazał / nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.

 

2.                                                    Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za realizację zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: wykonawca wykazał / nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.

 

Wykonawca, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania.

 

W przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie).

 

 

6.      Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:

 

A.     W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

1)     Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

2)     Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie;

3)     Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

4)     Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

5)     Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

 

B.    W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

1)     Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

2)     Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

3)     Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega             z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

4)     Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne                   i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji (części) zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt B.

 

 

C.    Dokumenty podmiotów zagranicznych:

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

1)   dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

2)  zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

 

D.    Inne dokumenty:

Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:

1)     Formularz oferty wraz z załącznikami.

2)     Ogólny harmonogram realizacji zadania.

3)     Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.

 

 

7.      Tryb udzielenia zamówienia:     przetarg nieograniczony

 

8.      Kryteria oceny ofert:    cenawaga 100%

 

9.      Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl oraz www.pzd.sochaczew-powiat.bip.org.pl w zakładce PRZETARGI. Specyfikację można również uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew.

 

 

10.    Termin i miejsce składania ofert :  23.05.2011 r., godz. 10:00, siedziba zamawiającego, pok. nr 6

  Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.05.2011 r., godz. 10:15, siedziba zamawiającego, pok. nr 7

 

 

11.    Termin związania ofertą:    30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

12.    Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy w zakresie dotyczącym: 

1)     terminu wykonania zamówienia - przedłużenie terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku, gdy wykonawca będzie miał opóźnienie w realizacji umowy z któregokolwiek z powodów wymienionych poniżej:

a)     siły wyższej;

b)     przyczyn niezależnych od Stron, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego;

2) zmianie osobowej - zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ;

3) wynagrodzenia – zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa  (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).

 

 

13.    Inne informacje:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Projekt/program nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem: 154748-2012 w dniu 15.05.2012 r.

 

Sochaczew, dnia 15.05.2012 r.                                                                                                                                                    Zatwierdził:

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg

w  Sochaczewie

Małgorzata Dębowska

1._siwz150512.doc

2._umowa150512.doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jarzębowski Jacek
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-06-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jarzębowski Jacek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-05-15 14:15:26
  • Liczba odsłon: 315
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3937847]

przewiń do góry