OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTY BUDOWLANE

dot. zamówienia publicznego

 

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:

„Odbudowa drogi powiatowej nr 3805W odc. Wólka Smolana – Strojec dług. 497 m”                                                                

 

1.      Zamawiający

                Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew,

                Osoby do kontaktów:         1) w sprawach merytorycznych – Danuta Kamińska

                                                               2) w sprawach formalnych – Marta Cuber - Botorowicz

                tel.: 46 / 862-25-68 , faks: 46 / 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl

                Rodzaj zamawiającego – administracja samorządowa

 

2.     Przedmiot zamówienia

1.       Nazwa zamówienia: „Odbudowa drogi powiatowej nr 3805W odc. Wólka Smolana – Strojec dług. 497 m”.

2.       Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

3.       Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:

Zakres robót obejmuje:

·         wykonanie warstwy ścieralnej grub. 4 cm i warstwy wiążącej grub. 4 cm z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 3;

·         wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego grub. 6 cm;

·         wykonanie na odcinkach występujących przełomów i spękań, warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości średnio 50 kg/m²;

·         przy skrzyżowaniu rozbiórkę istniejącej nawierzchni bitumicznej i podbudowy z kruszywa łamanego, a następnie wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grub. 25 cm;

·         uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym – klińcem grub. 10 cm.

 

4.       Wspólny słownik zamówień (CPV):  

45.23.31.40-2     Roboty drogowe

5.       Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

6.       Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej. 

7.       Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

3.     Wadium:

        Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

4.     Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2012 r.

 

5.     Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

            O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2)      posiadania wiedzy i doświadczenia;

3)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4)      sytuacji ekonomicznej i finansowej. 

                Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

1.       Wiedza i doświadczenie:

Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub odbudowie drogi o długości nie mniejszej niż 0,5 km, oraz załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje).

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: Wykonawca wykazał / nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.

 

2.       Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

                Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanym kluczowym personelem,                 odpowiedzialnym za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami                 uprawnienia w danej specjalności w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk:

 

                Stanowisko: Kierownik budowy

                Wymagane uprawnienia/wykształcenie: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej

                Minimalna liczba osób: 1

Minimalne doświadczenie zawodowe: 2 zadania z zakresu budowy, przebudowy lub odbudowy drogi o długości nie mniejszej niż 0,5 km każde, jako Kierownik budowy / robót

                Całkowite doświadczenie zawodowe – min. 5 lat, dla podobnych robót – min. 3 lata

               

Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia oraz przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: Wykonawca wykazał / nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.

 

 

3.        Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Wykonawca winien dysponować własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 350.000,00 zł.

 

                Dla potrzeb oceny spełniania powyższego warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia            w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień        Publicznych Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia     przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w                Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

 

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: Wykonawca wykazał / nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.

 

Wykonawca, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania.

 

6.     Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:

 

A.     W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

1.   Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

2.   Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

3.   Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

4.   Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 

 

B.    W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

1.   Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

2.   Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

3.   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

4.   Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

5.   Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

6.   Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji (części) zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt B.

 

C.    Dokumenty podmiotów zagranicznych:

        Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

 

D.    Inne dokumenty:

        Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:

1.   Formularz oferty wraz z załącznikami.

2.   Kosztorys ofertowy.   

3.   Ogólny harmonogram realizacji zadania.

4.   Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej Strony projektu umowy.

 

7.     Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

 

8.     Kryteria oceny ofert: cena waga 100%

 

9.     Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl oraz www.pzd.sochaczew-powiat.bip.org.pl w zakładce PRZETARGI. Specyfikację można również uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10,  96-500 Sochaczew.

 

  1. Termin i miejsce składania ofert : 24.05.2012 r., godz. 10:00, siedziba zamawiającego, pok. nr 6

        Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:  24.05.2012 r., godz. 10:15, siedziba zamawiającego, pok. nr 7

 

11.  Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

12.  Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie:

1)     terminu wykonania zamówienia - przedłużenie terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku, gdy Wykonawca będzie miał opóźnienie w realizacji umowy z któregokolwiek z powodów wymienionych poniżej:

a) wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe w kraju,

b) niedopełnienie przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy,

c) jakiekolwiek zawieszenie wykonywania prac nie spowodowane uchybieniami Wykonawcy,

d) siła wyższa.

2) zmianie osobowej - zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, spełniające warunki określone w SIWZ.

3) wynagrodzenia – zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy:

          a) związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).

 

13.  Inne informacje:

                Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

                Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

                Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

                Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

                Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

                Projekt / program nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

 

                Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem                146300-2012 w dniu 09.05.2012 r.

 

Sochaczew, dnia 09.05.2012 r.

 

 

Zatwierdził:

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg

w  Sochaczewie

Małgorzata Dębowska


odbudowa_drogi_odcinek_wolka_smolana090512.pdf
przedmiar_robot090512.docx
siwz090512.doc
sst_wolka_smolana_-_strojec090512.doc
umowa090512.doc
zal._nr_1a_-_kosztorys_ofertowy090512.docx
informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jarzębowski Jacek
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-06-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jarzębowski Jacek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-05-28 13:34:14
  • Liczba odsłon: 426
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3937378]

przewiń do góry