OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – DOSTAWY

dot. zamówienia publicznego

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:

„Dostawę paliw płynnych, olei silnikowych i smarnych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie”


Zamawiający:

    Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew
    Rodzaj zamawiającego – administracja samorządowa
    Osoby do kontaktów:     1) w sprawach formalnych – Marta Cuber - Botorowicz,
                2) w sprawach technicznych – Agnieszka Majszak
    tel. 46 / 862-25-68, fax. 46 / 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl


Przedmiot zamówienia:

Dostawa paliw płynnych, olei silnikowych i smarnych dla Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie z podziałem na części (GRUPY):

    GRUPA I: Dostawa paliw płynnych:
-   benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej 95
-   olej napędowy

    GRUPA II: Dostawa olei silnikowych i smarnych do pojazdów i sprzętu drogowego:
    -   olej Lux
    -   olej Superol CC SAE 30
    -   olej Hydrol L-HL 46
    -   olej Hydrol L-HL 100
    -   olej Mobil Super „M” 15W40
    -   olej Selenia 20K 10W40
    -   olej Castrol TT (2T)
    -   olej Mobil Delvac MX 15W40
    -   olej Hipol 15F
    -   smar ŁT43
    -   płyn hamulcowy R-3
    -   olej Mobil Super „S” 10W40
    -   płyn hamulcowy DOT-4
    -   olej Turdus 15W40

    GRUPA III: Dostawa olei silnikowych i smarnych do drobnego sprzętu drogowego (np. pilarek, kosiarek     itp.):
    -   olej STIHL
     -   smar STIHL w tubach

    GRUPA IV: Dostawa oleju opałowego do remontera UPZA-1000:
    -   olej opałowy PN-76/C-96024 lepkość 6,0 mm˛/s przy +20°C

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:

    -   zakup paliw wraz z tankowaniem bezpośrednio do zbiorników samochodów i sprzętu;
    -   zakup paliw do kanistrów dla drobnego sprzętu drogowego o małej pojemności zbiorników;
    -   zakup paliw płynnych (część I) na terenie miasta Sochaczewa;
    -   zakup paliw w formie bezgotówkowej.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
 
    09132100-4   Benzyna bezołowiowa
    09134100-8   Olej napędowy
    09211000-1   Oleje smarowe i środki smarowe
    09211100-2   Oleje silnikowe
    09211650-2   Płyny hamulcowe
    09135100-5   Olej opałowy

Dopuszcza się składania ofert częściowych. Liczba części: 4

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.  

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.


Termin wykonania zamówienia:    do dnia 31.12.2012 r.


Wadium:     Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
posiadania wiedzy i doświadczenia;
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
sytuacji ekonomicznej i finansowej.  

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp.


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.    Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału  w postępowaniu.

2.    Wiedza i doświadczenie:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.

3.   Potencjał techniczny:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału    w postępowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału    w postępowaniu.


5.   Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.

Wykonawca, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania.

Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:

W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
1)    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
3)    Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Inne dokumenty:
Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym.
Do oferty należy dołączyć:
1.    Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie.
2.    Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.


6.   Tryb udzielenia zamówienia:    przetarg nieograniczony


Kryteria oceny ofert:   cena - waga 100 %

 
Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl. Specyfikację można również uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew.


Termin i miejsce składania ofert: 20.12.2011 r. do godz.10.00, siedziba zamawiającego, pok. nr 6.
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.12.2011 r. godz. 10.15, siedziba zamawiającego, pok. nr 7.


Termin związania ofertą:    30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.


Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie:
1. wynagrodzenia – zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy:
a) związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).


Inne informacje:

    Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.



Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.12.2011 r. pod numerem 421352-2011.

Sochaczew, dnia 12.12.2010 r.



Zatwierdził:
Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg
w  Sochaczewie
Małgorzata Dębowska

siwz_12.12.11.doc
odpowiedz_na_pyt._1.docx
odpowiedz_na_pyt._2.docx
najkorzystniejsza_oferta_-_internet23122011.doc
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3937057]

przewiń do góry