Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTY BUDOWLANE

dot. zamówienia publicznego

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE

ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT

W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:

„Odbudowa drogi powiatowej nr 6915W odcinek Suchodół - Władysławów”                                                                

1.      Zamawiający

                Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew,

                Osoby do kontaktów:         1) w sprawach formalnych – Marta Cuber – Botorowicz, Agnieszka Majszak,

                                                               2) w sprawach merytorycznych – Danuta Kamińska

                tel.: 46 / 862-25-68 , faks: 46 / 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl

                Rodzaj zamawiającego – administracja samorządowa

2.     Przedmiot zamówienia

1.       Nazwa zamówienia: „Odbudowa drogi powiatowej nr 6915W odcinek Suchodół - Władysławów”.

2.       Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

3.       Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:

Zakres robót obejmuje:

·       wykonanie warstwy ścieralnej grub. 4 cm i warstwy wiążącej grub. 5 cm z betonu asfaltowego dla kategorii ruchu KR 1 oraz wykonanie wzmocnienia istniejącej podbudowy kruszywem łamanym grub. 15 cm;

·       przebudowa zjazdów wraz z ułożeniem rur;

·       odmulenie rowów przydrożnych i przepustu pod drogą;

·       wzmocnienie poboczy kruszywem łamanym;

·       uzupełnienie poboczy pospółką.

4.       Wspólny słownik zamówień (CPV):  

45233120-6     Roboty w zakresie budowy dróg

5.       Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

6.       Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej. 

7.       Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

3.     Wadium:

        Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

4.     Termin wykonania zamówienia: do 31 lipca 2011 r.

5.     Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

            O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2)      posiadania wiedzy i doświadczenia;

3)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4)      sytuacji ekonomicznej i finansowej. 

                Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1.       Wiedza i doświadczenie:

                Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu                 składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót      budowlanych polegających na przebudowie lub budowie drogi o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto, oraz załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
                i prawidłowo ukończone.

                Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty                 dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: wykonawca wykazał / nie wykazał spełniania warunku udziału                               w postępowaniu.

2.       Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

                Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanym kluczowym personelem,                 odpowiedzialnym za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami                 uprawnienia w danej specjalności w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk:

                Stanowisko: Kierownik budowy

                Wymagane uprawnienia/wykształcenie: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej

                Minimalna liczba osób: 1

                Minimalne doświadczenie zawodowe: 2 zadania z zakresu budowy lub przebudowy drogi o wartości nie mniejszej niż                 500.000,00 zł każde, jako Kierownik budowy / robót

                Całkowite doświadczenie zawodowe – min. 5 lat, dla podobnych robót – min. 3 lata

                Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
                w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami      ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im    uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz             aktualne zaświadczenie o wpisie na             listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

                Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty                 dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: wykonawca wykazał / nie wykazał spełniania warunku udziału                               w postępowaniu.

3.        Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

                Wykonawca winien dysponować własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej    niż 500.000,00 zł.

                Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty                 dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: wykonawca wykazał / nie wykazał spełniania warunku udziału                               w postępowaniu.

Wykonawca, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania.

  1. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:

A.     W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

1.   Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

2.   Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

3.   Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

4.   Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu        o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

                Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową        innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą              podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość      posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż
                3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie                 zamówienia albo składania ofert. 

B.    W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

1.   Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

2.   Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

3.   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega             z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

4.   Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

5.   Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

6.   Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

                Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych                 podmiotów, które będą brały udział w realizacji (części) zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego                 podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt B.

C.    Dokumenty podmiotów zagranicznych:

        Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem              terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
                ofert;

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
                  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
                 w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
                 terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
                ofert;

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
                upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
                składania ofert;

2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

D.    Inne dokumenty:

        Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:

1.   Formularz oferty.

2.   Kosztorys ofertowy.   

3.   Ogólny harmonogram realizacji zadania.

4.   Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.

7.     Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

8.     Kryteria oceny ofert: cenawaga 100%

9.     Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl. Specyfikację można również uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10,       96-500 Sochaczew.

  1. Termin i miejsce składania ofert : 05.04.2011 r., godz. 10:00, siedziba zamawiającego, pok. nr 5

        Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:  05.04.2011 r., godz. 10:30, siedziba zamawiającego, pok. nr 7

11.  Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

12.  Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia.

                Przedłużenie terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku, gdy wykonawca będzie miał opóźnienie w                 realizacji umowy z któregokolwiek z powodów wymienionych poniżej:

a) wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe w kraju,

b) niedopełnienie przez zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy,

c) jakiekolwiek zawieszenie wykonywania prac nie spowodowane uchybieniami wykonawcy,

d) siła wyższa.

13.  Inne informacje:

                Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

                Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

                Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

                Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

                Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad     50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

                Projekt/program nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.

                Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.03.2011 r.

Sochaczew, dnia 22.03.2011 r.

Zatwierdził:

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg

w  Sochaczewie

Małgorzata Dębowska

 Do pobrania:

SIWZ z załącznikami, Przedmiar robót, Specyfikacja techniczna, Dokumentacja projektowa, Projekt umowy (wersja w archiwum Self-Extraction)

SIWZ z załącznikami, Przedmiar robót, Specyfikacja techniczna, Dokumentacja projektowa, Projekt umow (wersja w archiwum ZIP)

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-04-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-08 23:04:53
  • Liczba odsłon: 559
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3943959]

przewiń do góry