OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU– ROBOTY BUDOWLANE
dot. zamówienia publicznego
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:
„Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3810W w miejscowości BARGOWIE”.
1. Zamawiający
Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew,
Osoby do kontaktów: 1) w sprawach formalnych – Marta Drązikowska-Grad, Agnieszka Majszak
2) w sprawach merytorycznych – Danuta Kamińska
tel.: (046) 862-25-68 , faks: (046) 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl
Rodzaj zamawiającego – administracja samorządowa
2. Przedmiot zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3810W w miejscowości BARGOWIE”.
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 3810W w miejscowości BARGOWIE na długości 378 mb obejmujący swym zakresem: wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego po uprzednim skropieniu i wyrównaniu betonem asfaltowym istniejącej nawierzchni brukowcowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
3. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
4. Termin wykonania zamówienia: do 20 listopada 2010 r.
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
· posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
· posiadania wiedzy i doświadczenia;
· dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
· sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Pzp.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.
2.Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie lub przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto, oraz załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.
3. Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.
4.Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowanym kluczowym personelem, odpowiedzialnym za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającym wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności w celu obsadzenia niżej podanych stanowisk:
Stanowisko: Kierownik budowy
Wymagane uprawnienia/wykształcenie: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
Minimalna liczba osób: 1
Minimalne doświadczenie zawodowe: 2 zadania z zakresu remontu lub przebudowy drogi o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto każde
Całkowite doświadczenie zawodowe – min. 5 lat, dla podobnych robót – min. 3 lata
Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia w specjalności drogowej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i kierowania robotami w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń zgodnie z formułą: wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: wykonawca wykazał/nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Wykonawca, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania.
6. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:
A. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
B. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
C. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
D. Inne dokumenty:
Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Formularz oferty.
2. Kosztorys ofertowy.
3. Ogólny harmonogram realizacji zadania.
4. Zaakceptowany projekt umowy - akceptacja warunków zawartych w projekcie umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony projektu umowy.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
7. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
8. Kryteria oceny ofert: cena – waga 100%
9. Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl. Specyfikację można również uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie, ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew.
10. Termin i miejsce składania ofert : 29.10.2010 r., godz. 10:00, siedziba zamawiającego, pok. nr 10
Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.10.2010 r., godz. 10:30, siedziba zamawiającego, pok. nr 7
11. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
12. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia.
Przedłużenie terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku, gdy wykonawca będzie miał opóźnienie w realizacji umowy z któregokolwiek z powodów wymienionych poniżej:
a) wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe w kraju,
b) niedopełnienie przez zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy,
c) jakiekolwiek zawieszenie wykonywania prac nie spowodowane uchybieniami wykonawcy,
d) siła wyższa.
13. Inne informacje:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
Projekt/program nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.10.2010 r.
Sochaczew, dnia 14.10.2010 r.
Zatwierdził:
Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg
w Sochaczewie
Małgorzata Dębowska
Do pobrania:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2010-10-14
- Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-10-14 11:35:53
- Liczba odsłon: 208