Sochaczew: ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I AKTUALIZACJA UŻYTKÓW ROLNYCH W ZAKRESIE TERENÓW ZABUDOWANYCH I ZURBANIZOWANYCH POŁUDNIOWEJ CZĘŚCI GMINY TERESIN W OBRĘBACH : DĘBÓWKA, ELŻBIETÓW, KAWĘCZYN, MAURYCEW, NOWY MIKOŁAJEW, PAWŁÓWEK, SHRO KAWĘCZYN, SHRO SKOTNIKI, SHRO STRUGI, SHRO SZYMANÓW, SKRZELEW, STARY MIKOŁAJEW, SZYMANÓW, WITOLDÓW ORAZ PONOWNA GLEBOZNAWCZA KLASYFIKACJA ZMIENIONYCH KLAS GRUNTÓW I UŻYTKÓW ROLNYCH WSCHODNIEJ CZĘŚCI OBRĘBU TOPOŁOWA
Numer ogłoszenia: 126723 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8641840 lub 73, faks 046 8641871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sochaczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAŁOŻENIE EWIDENCJI BUDYNKÓW I AKTUALIZACJA UŻYTKÓW ROLNYCH W ZAKRESIE TERENÓW ZABUDOWANYCH I ZURBANIZOWANYCH POŁUDNIOWEJ CZĘŚCI GMINY TERESIN W OBRĘBACH : DĘBÓWKA, ELŻBIETÓW, KAWĘCZYN, MAURYCEW, NOWY MIKOŁAJEW, PAWŁÓWEK, SHRO KAWĘCZYN, SHRO SKOTNIKI, SHRO STRUGI, SHRO SZYMANÓW, SKRZELEW, STARY MIKOŁAJEW, SZYMANÓW, WITOLDÓW ORAZ PONOWNA GLEBOZNAWCZA KLASYFIKACJA ZMIENIONYCH KLAS GRUNTÓW I UŻYTKÓW ROLNYCH WSCHODNIEJ CZĘŚCI OBRĘBU TOPOŁOWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie: - założenie ewidencji budynków i aktualizacja użytków rolnych w zakresie terenów zabudowanych i zurbanizowanych południowej części gminy Teresin w obrębach: Dębówka, Elżbietów, Kawęczyn, Maurycew, Nowy Mikołajew, Pawłówek, SHRO Kawęczyn, SHRO Skotniki, SHRO Strugi, SHRO Szymanów, Skrzelew, Stary Mikołajew, Szymanów, Witoldów oraz ponowna gleboznawcza klasyfikacja zmienionych klas gruntów i użytków rolnych wschodniej części obrębu Topołowa. - aktualizacja ewidencji gruntów w systemie informatycznym EWMAPA 9 i EGBV Win ver.6.10..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunku, Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi odpowiadające charakterowi niniejszemu zamówieniu, podobne z rodzaju, rozmiaru co do przedmiotu zamówienia. Przy ocenie spełniania tego warunku zamawiający bedzie stosował zasadę spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawcy wykażą, że dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji, niezbędne do wykonania pracy. Przy ocenie spełniania tego warunku zamawiający bedzie stosował zasadę spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- podpisany projekt Umowy, - wykaz przedstawicieli lub pełnomocników oferenta, ze wzorami podpisów, uprawnionych do podpisywania dokumentów w firmie, - wypełniony druk Zamawiającego -Harmonogram pracy, - wypełniony druk Zamawiającego - Oświadczenie o warunkach gwarancji na wykonane prace

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sochaczew-powiat.bip.org.pl/?tree=przetarg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami ul. Żiemowita 10 96 - 500 Sochaczew.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul. M. J. Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew Pokój Nr 214 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

W imieniu Zarządu Powiatu w Sochaczewie

/-/

Tadeusz Koryś

Starosta Sochaczewski

 

specyfikacja_2010.doc

ogloszenie_o_wynikach_przetargu.doc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2010-06-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-06-01 13:59:44
  • Liczba odsłon: 565
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4328233]

przewiń do góry