Treść zapytań i odpowiedzi do SIWZ
Pytania i odpowiedzi do SIWZ, cz.II str.1
Pytania i odpowiedzi do SIWZ, cz.II str.2
Pytania i odpowiedzi do SIWZ, cz.III
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty str.1
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty str.2
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA:
„Dostawę w formie leasingu finansowego fabrycznie nowej koparko-ładowarki”
1. Zamawiający
Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew
Osoby do kontaktów:
-w sprawach proceduralnych: Marta Drązikowska-Grad
-w sprawach przedmiotu zamówienia: Janusz Ciura
tel. (046) 862-25-68 faks (046) 862-21-46 w godz. od 7.00 do 15.00
e-mail:pwzdrog@poczta.onet.pl
2. Przedmiot zamówienia
Dostawa w formie leasingu finansowego wraz z transportem do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej koparko - ładowarki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. Nr 1 do SIWZ .
Wymagane warunki leasingu:
Ø Leasing finansowy
Ø Opłata wstępna – 10% wartości przedmiotu zamówienia
Ø Czas trwania umowy leasingowej – 48 miesięcy
Ø Leasing w walucie PLN
Ø Miesięczne spłaty rat leasingowych
Ø Rata leasingowa obliczona na podstawie zmiennej stopy procentowej WIBOR 1M.
Wymagane warunki obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej:
Ø gwarancja 24 miesiące lub 2000 motogodzin, w zależności, co wystąpi wcześniej dla wszystkich elementów i części przedmiotu dostawy;
Ø reakcja serwisu w okresie gwarancji w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, a w razie awarii, której naprawa będzie przewidywana na okres dłuższy niż 7 dni dostawca zapewni nieodpłatnie zamienny sprzęt o podobnych parametrach;
Ø zapewnienie serwisu pogwarancyjnego,
Ø lokalizacja serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego do 100 km od miejsca siedziby Zamawiającego.
CPV: 43.26.00.00-3 Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze
CPV: 66.11.40.00-2 Usługi leasingu finansowego
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia: 14 dni od daty podpisania umowy.
4. Warunki wymagane od Wykonawców:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego n/w warunki :
1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3. Udzielą gwarancji na okres 24 miesięcy lub 2000 motogodzin, w zależności co wystąpi wcześniej dla wszystkich elementów i części przedmiotu dostawy.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.
Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
· jest niezgodna z ustawą;
· jej treść nie odpowiada treści SIWZ;
· jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
· zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
· została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
· zawiera błędy w obliczeniu ceny;
· Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 – Prawo zamówień publicznych;
· jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
6. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków:
Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ).
Do oferty należy dołączyć:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
- Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
- Ogólne warunki umowy - akceptacja ogólnych warunków umowy wyrażona jest poprzez parafowanie przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy lub przez pełnomocnika każdej strony ww. dokumentu (załącznik nr 4 do specyfikacji).
- Harmonogram opłat leasingowych.
- Dokumenty potwierdzające, że koparko-ładowarka, będąca przedmiotem dostawy posiada parametry określone w SIWZ oraz jest fabrycznie nowa.
- Warunki przeglądów i serwisowania w okresie gwarancji.
- Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. p.z.p.
potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie podmiotów w sumie musi spełniać wymagane warunki,
w przypadku warunku posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, podmioty w sumie muszą spełniać wymagane warunki,
oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie,
podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczyć pełnomocnika), a jego upoważnienie musi być udokumentowane przez wszystkie pozostałe podmioty. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych (pełnomocnik). Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wszystkie dokumenty wymagane przez Zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
7. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)
8. Kryteria oceny ofert: cena – waga 100% .
- Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja dostępna na stronie internetowej adres: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl, w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym /oferent pokrywa koszt wysyłki/.
10. Termin i miejsce składania ofert: 15.07.2009 r. godzina 10:00 , siedziba Zamawiającego, pok. nr 10. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.07.2009 r. godzina 10:30, siedziba Zamawiającego, pok. nr 7.
11. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Inne informacje:
Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.07.2009 r.
Sochaczew, dnia 07.07.2009 r.
Zatwierdził:
DYREKTOR
Powiatowego Zarządu Dróg
w Sochaczewie
Małgorzata Dębowska
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-08-12
- Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-21 22:31:13
- Liczba odsłon: 1417
- Historia dokumentu: