Sochaczew: Bezpośrednia, stała ochrona fizyczna osób i mienia na terenie obiektów Starostwa Powiatowego w Sochaczewie
Numer ogłoszenia: 85989 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8641840 lub 73, faks 046 8641871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sochaczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezpośrednia, stała ochrona fizyczna osób i mienia na terenie obiektów Starostwa Powiatowego w Sochaczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej osób i mienia, zwanej dalej ochroną, na terenie obiektów Starostwa Powiatowego w Sochaczewie, mieszczących się przy ulicy Piłsudskiego 65 oraz Ziemowita 8/10. Szczegółowy opis realizacji usługi został określony w specyfikacji technicznej oraz projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 98.34.11.20-2, 98.34.11.40-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości i na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ. 2. Termin wniesienia wadium: do terminu składania ofert - do 12 czerwca 2009 roku do godz. 11.00. 3. W przypadku składania oferty na całość przedmiotu zamówienia, wadium wynosi: 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych). W przypadku składania ofert częściowych, wadium wynosi dla poszczególnych części zamówienia według poniższego zestawienia (przy wnoszeniu wadium należy zaznaczyć, za którą część zamówienia jest ono wnoszone): Przedmiot zamówienia Kwota wadium Starostwo Powiatowe - obiekt przy ulicy Ziemowita 8/10 - 500 PLN Starostwo Powiatowe - obiekt przy ulicy Piłsudskiego 65 - 300 PLN 4. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium można wnieść w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego. Nr konta: 81 9283 0006 0011 2732 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie, ul. Reymonta 18 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w innej formie, niż gotówkowej, należy zdeponować u Skarbnika Powiatu w pokoju nr 221 w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie przy ul. M. J. Piłsudskiego 65, w terminie jak wyżej.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, tj.: a) Posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej i stałej, wystawioną przez właściwego ministra. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych z ofertą: - aktualnej koncesji określającej zakres i formę prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, udzielonej Wykonawcy przez właściwego ministra; - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) W ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej dwa zamówienia polegające na bezpośredniej, stałej ochronie fizycznej osób i mienia w budynku lub budynkach użyteczności publicznej (przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej obsługi bankowej, handlu, turystyki, obsługi pasażerów w transporcie drogowym, lotniczym, lub wodnym, poczty lub telekomunikacji; za budynek publiczny uznaje się także budynek biurowy), b) Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający nie wymaga, by osoby po stronie Wykonawcy, które będą sprawować bezpośrednią ochronę fizyczną, posiadały licencję pracowników ochrony fizycznej. Wykonawca winien wykazać inne osoby dla każdej lokalizacji, a jeżeli będzie zainteresowany jedynie złożeniem oferty częściowej na jedną z dwóch lokalizacji, wymóg ten nie istnieje. Wykonawca powinien posiadać na każdą lokalizację taką liczbę pracowników, by zapewnić przestrzeganie norm czasu pracy przez osoby sprawujące bezpośrednią ochronę fizyczną. Zamawiający wymaga, by dla każdej lokalizacji zapewniona była minimum 1 - osobowa obstawa w czasie realizacji umowy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych z ofertą: - wykazu zawierającego wykonane lub wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na bezpośredniej, stałej ochronie fizycznej osób i mienia w budynku lub budynkach użyteczności publicznej; - dokumentów potwierdzających, że zamówienia wymienione w wykazie zamówień, o którym mowa w punkcie poprzednim, zostały wykonane / są wykonywane z należytą starannością, wystawionych przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały wykonane/są wykonywane; - wykazu osób, które będą sprawować bezpośrednią ochronę fizyczną wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę minimum 500.000 złotych brutto. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych z ofertą: - aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000 złotych brutto; - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych z ofertą: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbywać się będzie poprzez sprawdzenie oferty i określenie spełnienia wymogów formalnych oraz żądanych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów poprzez ocenę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również, że jest zainteresowany zrealizowaniem zamówienia na warunkach określonych w SIWZ wraz z załącznikami, Wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty: 1) Ofertę, której treść winna odpowiadać treści formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.44 Ustawy, którego treść winna odpowiadać treści wzoru oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Aktualną koncesję, określającą zakres i formę prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, udzieloną Wykonawcy przez właściwego ministra; 4) Wykaz zawierający wykonane lub wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na bezpośredniej, stałej ochronie fizycznej osób i mienia w budynku lub budynkach użyteczności publicznej; 5) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie zamówień, o którym mowa w pkt.4), zostały wykonane / są wykonywane z należytą starannością, wystawione przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały wykonane / są wykonywane (Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie / wykonywanie zamówienia muszą zawierać następujące informacje: Nazwę Wykonawcy, Nazwę podmiotu na rzecz, którego zamówienie zostało wykonane / jest wykonywane, Potwierdzenie należytego wykonania / wykonywania zamówienia; 6) Wykaz osób, które będą sprawować bezpośrednią ochronę fizyczną, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 7) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000 złotych brutto; 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 10) Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy (podmioty zbiorowe), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w punktach od 8) do 11) składa dokumenty wymienione w § 2 ust.1 pkt.1) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605). 12) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt.12) składa dokumenty wymienione w § 2 ust.1 pkt.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605). 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie wymienione w ust.1 w zakresie: a) warunków określonych w art.22 ust.1, pkt.1), 2) i 3) Ustawy, wszyscy Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, b) warunków określonych w art.22 ust.1, pkt.4) Ustawy, Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie. 2) dokumenty wymienione w ust.1 punkty od 3) do 7) mogą być złożone przez wszystkich Wykonawców wspólnie, 3) dokumenty wymienione w ust.1 punkty od 8) do 12) muszą być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę indywidualnie. 3. Ponadto Wykonawcy są zobowiązani do złożenia: Pełnomocnictwa - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba inna niż wymieniona w odpisie z właściwego rejestru, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa albo przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika oraz zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia dokumentu pełnomocnictwa przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/?tree=przetarg.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul. Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul. Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew Pokój Nr 214 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bezpośrednia, stała ochrona fizyczna osób i mienia na terenie obiektów Starostwa Powiatowego w Sochaczewie - obiekt przy ulicy Piłsudskiego 65.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagany jeden posterunek (zmiana dzienna) - godz. 7.00 do godz. 20.00 w dni robocze, będące dniami pracy dla pracowników Starostwa Powiatowego. Charakterystyka obiektu: Obiekt składa się z jednego budynku trzykondygnacyjnego bez podpiwniczenia. Budynek ten połączony jest łącznikiem z salą konferencyjną oraz budynkiem Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie. Przed budynkiem znajduje się ogólnodostępny parking; brak ogrodzeń wokół całego obiektu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) ciągłe dozorowanie nieruchomości znajdującej się przy ul. Piłsudskiego 65, b) pobieranie kluczy wejściowych do chronionej nieruchomości przed rozpoczęciem okresu ochrony z drugiego budynku Starostwa mieszczącego się przy ulicy Ziemowita 8/10, otworzenie nieruchomości i jej udostępnienie ekipie porządkowej (sprzątaczkom), a po zakończeniu okresu ochrony - zamknięcie chronionego obiektu i odniesienie kluczy upoważnionej osobie w budynku Starostwa przy ulicy Ziemowita 8/10, c) załączanie i wyłączanie systemu monitoringu elektronicznego, d) obejście chronionego obiektu po jego zamknięciu ze sprawdzeniem właściwego zabezpieczenia od zewnątrz (zamknięcie okien oraz drzwi do łącznika z ZS RCKU), e) wpuszczanie na teren Zleceniodawcy jedynie osób uprawnionych do przebywania na terenie i w budynkach Starostwa, f) powiadamianie organów służb (policji, straży pożarnej itp.) w sytuacji konieczności podjęcia działań przez te służby.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 98.34.11.20-2, 98.34.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bezpośrednia, stała ochrona fizyczna osób i mienia na terenie obiektów Starostwa Powiatowego w Sochaczewie - obiekt przy ulicy Ziemowita 8/10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagany jeden posterunek (zmiana dzienna i nocna) całodobowo przez 7 dni w tygodniu. Charakterystyka obiektu: Dwa budynki: 1) budynek trzykondygnacyjny podpiwniczony, trzy wejścia, z czego używane są dwa wejście - dla interesantów i pracowników (wejście od strony ulicy Ziemowita oraz od strony dziedzińca), w bocznej i tylnej części budynku znajduje się dziedziniec - parking dla samochodów, teren dziedzińca jest ogrodzony, brama wjazdowa zamykana ręcznie. 2) budynek dwukondygnacyjny, zajmowany przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, z jednym wejściem dla interesantów i pracowników (od strony dziedzińca). Możliwość obserwacji budynku z obiektu opisanego w pkt.1. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) ciągłe dozorowanie nieruchomości znajdującej się przy ul. Ziemowita pod numerami 8 i 10, b) odbieranie i wydawanie kluczy upoważnionym osobom (zgodnie z regulaminem urzędu) do pomieszczeń znajdujących się na terenie obiektu, c) prowadzenie ewidencji wydawanych i przyjmowanych kluczy do pomieszczeń znajdujących się na terenie obiektu, d) obejście chronionego obiektu po jego zamknięciu ze sprawdzeniem właściwego zabezpieczenia od zewnątrz (w razie potrzeby zamknięcie okien oraz drzwi), e) doraźny dozór budynku zajmowanego przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, f) wpuszczanie na teren Zleceniodawcy jedynie osób uprawnionych do przebywania na terenie i w budynkach Starostwa, g) powiadamianie organów służb (policji, straży pożarnej itp.) w sytuacji konieczności podjęcia działań przez te służby..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 98.34.11.20-2, 98.34.11.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.

W imieniu Zarządu Powiatu Sochaczewskiego

/-/

Tadeusz Koryś

Starosta Sochaczewski

 

rs_3421-04-2009_-_ochrona_fizyczna_starostwa_-_siwz.doc

rs_3421-04-1-2009_-_ochrona_fizyczna_starostwa_-_wyjasnienia_1.doc

rs_3421-04-2-2009_-_ochrona_fizyczna_starostwa_-_informacja_o_wniesieniu_protestu.doc

rs_3421-04-2-2009_-_ochrona_fizyczna_starostwa_-_protest_redpoint.pdf

rs_3421-04-3-2009_-_ochrona_fizyczna_starostwa_-_rozstrzygniecie_protestu_na_siwz.doc

rs_3421-04-5-2009_-_ochrona_fizyczna__starostwa_-_rozstrzygniecie_przetargu.doc

 

W związku z faktem, iż nie wszystkim Wykonawcom udało się doręczyć treść protestu złożonego przez Firmę  "Certus" za pośrednictwem faksu, a czas doręczenia korespondencji listownej utrudni skorzystanie z możliwości przyłączenia się do złożonego protestu, Zamawiający publikuje poniżej treść zawiadomienia wraz ze złożonym protestem, aby każdy Wykonawca uczestniczący w przetargu mógł się zapoznać z jego treścią.

 

rs_3421-04-6-2009_-_ochrona_fizyczna_starostwa_-_informacja_o_wniesieniu_protestu_po_rozstrzygnieciu.doc

rs_3421-04-6-2009_-_ochrona_fizyczna_starostwa_-_protest_certus.pdf

 


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3940884]

przewiń do góry