Sochaczew: Prowadzenie całorocznego serwisu eksploatacyjnego kotłowni olejowych w jednostkach organizacyjnych Powiatu Sochaczewskiego - od dnia 15 października 2008 roku do 14 października 2009 roku
Numer ogłoszenia: 224134 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8641840 lub 73, fax. 046 8641871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sochaczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie całorocznego serwisu eksploatacyjnego kotłowni olejowych w jednostkach organizacyjnych Powiatu Sochaczewskiego - od dnia 15 października 2008 roku do 14 października 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach prowadzonego serwisu eksploatacyjnego 10 kotłowni wykonywane będą następujące prace: 1. Przegląd główny przeprowadzony raz w czasie trwania umowy. W ramach przeglądu głównego wykonane będą następujące czynności: 1) czyszczenie kotłów, 2) sprawdzenie szczelności połączeń instalacji kotłowni, 3) sprawdzenie działania urządzeń zabezpieczających przed przekroczeniem, dopuszczalnej temperatury i ciśnienia, 4) sprawdzenie i regulacja automatyki, 5) sprawdzenie działania układu zabezpieczenia przed zbyt niską temperaturą powrotu, 6) czyszczenie i regulacja palników, 7) sprawdzenie działania wentylacji nawiewno - wywiewnej kotłowni, 8) sprawdzenie szczelności przewodów odprowadzających spaliny do komina, 9) sprawdzenie szczelności instalacji drogi olejowej palnika, 10) sprawdzenie i regulacja pozostałych urządzeń objętych serwisem. 2. Przeglądy kontrolne prowadzone raz w miesiącu. W ramach przeglądu kontrolnego przeprowadzone będą następujące czynności: 1) sprawdzenie ciśnienia w instalacji, 2) sprawdzenie działania zaworu bezpieczeństwa, 3) sprawdzenie i regulacja nastaw urządzeń regulacyjnych, 4) przeprowadzanie regulacji nastaw automatyki w przypadku zmiany, 5) parametrów użytkowych kotłowni, 6) sprawdzenie szczelności instalacji kotłowni, 7) sprawdzenie działania wentylacji nawiewno - wywiewnej kotłowni, 8) usunięcie istniejących nieprawidłowości w działaniu sprawdzanych urządzeń. 9) wymiana części i materiałów zużywających się w czasie eksploatacji, 10) korekta nastaw palników potwierdzona wydrukiem analizy spalin, 11) spisywanie liczników godzin pracy poszczególnych kotłów wyposażonych fabrycznie w takie liczniki i na tej podstawie określenie przybliżonego zużycia oleju opałowego, oraz przekazanie tych danych w formie protokółu Zleceniodawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 1.000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych). Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium można wnieść w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego. Nr konta: 81 9283 0006 0011 2732 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie, ul. Reymonta 18 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w innej formie, niż gotówkowej, należy zdeponować u Skarbnika Powiatu w pokoju nr 1 w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie przy ul. M. J. Piłsudskiego 65, w terminie jak wyżej.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, tj.: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego z ofertą: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) W ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dotyczące konserwacji systemów grzewczych o wartości łącznej równej co najmniej cenie ofertowej (potwierdzone stosownym dokumentem, że zostały wykonane należycie - tzw. referencjami); b) Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych z ofertą: - wykazu zawierającego wykonane lub wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na konserwacji systemów grzewczych; - dokumentów potwierdzających, że zamówienia wymienione w wykazie zamówień, o którym mowa w punkcie poprzednim, zostały wykonane / są wykonywane z należytą starannością, wystawionych przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały wykonane/są wykonywane; - wykazu osób, które będą świadczyć usługę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę minimum 100.000 złotych brutto. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych z ofertą: - aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 złotych brutto; - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonych z ofertą: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbywać się będzie poprzez sprawdzenie oferty i określenie spełnienia wymogów formalnych oraz żądanych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów poprzez ocenę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również, że jest zainteresowany zrealizowaniem zamówienia na warunkach określonych w SIWZ wraz z załącznikami, Wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty: 1) Ofertę, której treść winna odpowiadać treści formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.44 Ustawy, którego treść winna odpowiadać treści wzoru oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Wykaz zawierający wykonane lub wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na konserwacji systemów grzewczych; 4) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie zamówień, o którym mowa w pkt.3), zostały wykonane / są wykonywane z należytą starannością, wystawione przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały wykonane / są wykonywane (Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie / wykonywanie zamówienia muszą zawierać następujące informacje: Nazwę Wykonawcy, Nazwę podmiotu na rzecz, którego zamówienie zostało wykonane / jest wykonywane, Potwierdzenie należytego wykonania / wykonywania zamówienia); 5) Wykaz osób, które będą świadczyć usługę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 6) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000 złotych brutto; 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/?tree=przetarg.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul. M. J. Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sochaczewie ul. M. J. Piłsudskiego 65 96 - 500 Sochaczew Pokój Nr 11 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

W imieniu Zarządu Powiatu Sochaczewskiego

/-/

Tadeusz Koryś

Starosta Sochaczewski

 

rs_3421-12-2008_-_konserwacja_kotlowni_-_siwz.doc

 

rs_3421-12-2008_-_zalacznik_-_rodzaje_kotlow_i_lokalizacja.doc



Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-10-25
  • Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-25 17:51:28
  • Liczba odsłon: 347
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3901010]

przewiń do góry