Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W SOCHACZEWIE
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU NA:
„Dostawę materiałów chodnikowych”
I. ZAMAWIAJĄCY
Powiatowy Zarząd Dróg w Sochaczewie ul. Gwardyjska 10 96-500 Sochaczew,
Osoby do kontaktów: 1) w sprawach formalnych – Małgorzata Bakuła,
2) w sprawach technicznych – Halina Kalińska,
ul. Gwardyjska 10, 96-500 Sochaczew, tel. (046) 862-25-68 , fax (046) 862-21-46, e-mail : pwzdrog@poczta.onet.pl
w godz. od 8.00 do 14.00
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa materiałów chodnikowych” o następującym asortymencie i ilości:
2.1. 1. Dostawa kostki brukowej (standardowej) prostokątnej 10 x 20 x
2.1.2. Dostawa krawężników drogowych 15 x 30 x
2.1.3. Dostawa obrzeży chodnikowych 30 x 100, grubości
2.1.4. Dostawa płyt ściekowych (typ korytkowy) 50 x 33 x
Wspólny słownik zamówień (CPV): 288 131 00-5 materiały chodnikowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ.
3.Nomenklatura
Wspólny słownik zamówień (CPV): 288 131 00-5 materiały chodnikowe
2.4. Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych
2.5. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
2.6. Wielkość lub zakres zamówienia
Wielkość lub zakres zamówienia: jak w pkt. 2.1 oraz wg zapisów SIWZ
Czas trwania zamówienia ; od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2008 r.
III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Warunki wymagane od Wykonawców:
3.1.Warunki wymagane od Wykonawców
3.1.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ustawy p.z.p.
3.1.2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
3.1.3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3.1.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
3.1.5 Złożą ofertę zgodną z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.1.6 Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty przez wykonawców zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
3.2 Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ na podstawie formuły : spełnia/ nie spełnia
3.3 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
3.4 Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia:
3.4.1.Oferta zostanie sporządzona na formularzu ofertowym ( na załączonym druku- ZAŁĄCZNIK NR 2 do niniejszej specyfikacji) – w którym należy podać cenę netto oraz cenę brutto całości przedmiotu zamówienia.
Cena oferty powinna być wyliczona na podstawie ZAŁĄCZNIKA 2A do specyfikacji.
3.4.2.Do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
3.4.3 Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym
3.4.4 Do oferty należy załączyć świadectwa jakości lub atesty materiałów budowlanych.
3.4.5Upoważnienie do reprezentowania firmy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie
3.4.6 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy p.z.p. oraz oświadczenie , że oferent nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne z przyczyn wymienionych w art. 24 ustawy p.z.p. – na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 3 do niniejszej specyfikacji.
3.4.7 Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty,pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. p.z.p.
potencjał ekonomiczny i techniczny oraz doświadczenie podmiotów w sumie musi spełniać wymagane warunki,
w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, podmioty w sumie muszą spełniać wymagane warunki,
oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie,
podmioty występujące wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych( wyznaczyć pełnomocnika ), a jego upoważnienie musi być udokumentowane przez wszystkie pozostałe podmioty. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych
( pełnomocnik).Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania
jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy wymaga przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców
IV: TRYBY
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena
3. Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień:
specyfikacja dostępna na stronie internetowej adres: www.sochaczew-powiat.bip.org.pl
siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym ,oferent pokrywa koszt wysyłki.
dodatkowe wyjaśnienia pod adresem : pwzdrog@poczta.onet.pl , w siedzibie Zamawiającego
3.2) Termin składania ofert : 04.08.2008 r. godzina 10:00 , siedziba zamawiającego, pok. nr 10
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostatecznego terminu składania ofert
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2008 r. godzina 10:30, siedziba zamawiającego pok. 7
V. INNE INFORMACJE
5.1 Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków UE : Nie
5.2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
5.3 Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
5.4 Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. 5 Ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.07.2008 roku pod numerem 171254-2008
Sochaczew, dnia 25.07.2008 r.
Podpisał:
Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg
w Sochaczewie
Małgorzata Dębowska
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2008-08-22
- Informacja zaktualizowana przez: Cholewa Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-08-14 10:58:27
- Liczba odsłon: 895
- Historia dokumentu: