Biuro Radców Prawnych (BR)
ul. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew
Zadania biura:
Do podstawowych zadań biura należy zapewnienie obsługi prawnej Starostwa Powiatowego, a w szczególności:
- opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty, opiniowanie ich pod względem prawnym;
 - udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady, Zarządu, Starosty i wydziałów;
 - udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez powiat, opiniowanie projektów tych umów i porozumień;
 - wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami powszechnymi i administracyjnymi;
 - wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności starostwa oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego;
 - informowanie Zarządu, Starosty i dyrektorów wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów powiatu.
 
Informacje o dokumencie:
 - Informację wprowawdził(a) do BIP: Cholewa Tomasz
 - Data udostępnienia w BIP: 2007-03-14 14:04:31
 - Informacja zaktualizowana przez: Orzeszek Michał
 - Data ostatniej aktualizacji: 2021-05-06 13:03:03
 - Liczba odsłon: 2850
 - Historia dokumentu: