Wersja archiwalna 2018-05-24 16:21:10
Sochaczew, dnia 24 maja 2018 roku
Wykonawcy wg rozdzielnika
Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert
„Zakup wraz z dostawą skanerów dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie – obsługa CEPiK: system Pojazd i Kierowca”
sygn. postępowania: ZP.272.PU.07.2018
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 roku, poz.1579 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 roku, poz.459 z późn. zm.).
.
1. Zamawiający:
Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie
ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65
96 – 500 Sochaczew
Tel.: (46) 864 – 18 – 40
Faks: (46) 864 – 18 – 71
https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
2. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą 5 sztuk skanerów – model EPSON DS-6500 wraz z akcesoriami (kabel USB 2.0 i kabel zasilający), oprogramowaniem, instrukcją obsługi i kartą gwarancyjną – dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie do obsługi CEPiK – systemu Pojazd i Kierowca, jako spełniającego wymagania techniczne dla modułu archiwizacji systemu Pojazd i Kierowca w zakresie wymaganym przez PWPW.
Wykonawca z uwagi na wymagania i zapisy umowy z PWPW, nie przewiduje urządzeń równoważnych.
30.12.12.00-5 Urządzenia fotokopiujące
Oprogramowanie stanowiące akcesorium do przedmiotu zamówienia powinno zostać dostarczone Zamawiającemu na trwałym nośniku danych (płyta CD/DVD, pendrive) lub poprzez wskazanie dostępu do plików źródłowych przez internet. Wykonawca wraz z oprogramowaniem powinien dostarczyć wymaganą ilość licencji wraz z kluczami w sposób przewidziany dla dostawy oprogramowania.
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił minimum 24 – miesięcznej gwarancji na urządzenia.
Uwaga! Gwarancja Wykonawcy nie może ograniczać gwarancji producenta.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego (siedziba Zamawiającego – sala obsługowa Wydziału Komunikacji).
Przedmiot zamówienia oferowany Zamawiającemu musi spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski, w tym w zakresie dysponowania prawami autorskimi do oferowanego oprogramowania.
Wykonawca zapewni aktualizację oprogramowania oraz bibliotek przez Internet przez minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia urządzeń.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie
Jolanta Gonta
/-/
Starosta Sochaczewski
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Góralczyk Ireneusz
- Data udostępnienia w BIP: 2018-05-24
- Informacja zaktualizowana przez: Góralczyk Ireneusz
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-05-24 16:21:10
- Liczba odsłon: 1246
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: