Wersja archiwalna 2018-05-24 16:21:10

Sochaczew, dnia 24 maja 2018 roku

 

 

 

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

 

 

Zapytanie ofertowe – zaproszenie do składania ofert


„Zakup wraz z dostawą skanerów dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie – obsługa CEPiK: system Pojazd i Kierowca

 

 

 

sygn. postępowania: ZP.272.PU.07.2018

Zarząd Powiatu w Sochaczewie zaprasza wszystkich zainteresowanych do składania ofert w postępowaniu na wybór Wykonawcy w zakresie sprzedaży wraz z dostawą skanerów dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie do obsługi CEPiK – systemu Pojazd i Kierowca.

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 roku, poz.1579 z późn. zm.) – wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30.000 EURO (art.4 pkt.8 ustawy).

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym postępowaniu zastosowanie będą miały przepisy ustawy dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 roku, poz.459 z późn. zm.).

.

 

1. Zamawiający:

 

Powiat Sochaczewski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sochaczewie

ul. Marszałka Jozefa Piłsudskiego 65

96 – 500 Sochaczew

Tel.: (46) 864 – 18 – 40

Faks: (46) 864 – 18 – 71

https://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

 

2.   Określenie przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą 5 sztuk skanerów – model EPSON DS-6500 wraz z akcesoriami (kabel USB 2.0 i kabel zasilający), oprogramowaniem, instrukcją obsługi i kartą gwarancyjną – dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Sochaczewie do obsługi CEPiK – systemu Pojazd i Kierowca, jako spełniającego wymagania techniczne dla modułu archiwizacji systemu Pojazd i Kierowca w zakresie wymaganym przez PWPW.

Wykonawca z uwagi na wymagania i zapisy umowy z PWPW, nie przewiduje urządzeń równoważnych.

30.12.12.00-5 Urządzenia fotokopiujące

Oprogramowanie stanowiące akcesorium do przedmiotu zamówienia powinno zostać dostarczone Zamawiającemu na trwałym nośniku danych (płyta CD/DVD, pendrive) lub poprzez wskazanie dostępu do plików źródłowych przez internet. Wykonawca wraz z oprogramowaniem powinien dostarczyć wymaganą ilość licencji wraz z kluczami w sposób przewidziany dla dostawy oprogramowania.

Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich.

Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił minimum 24 – miesięcznej gwarancji na urządzenia.

Uwaga! Gwarancja Wykonawcy nie może ograniczać gwarancji producenta.

Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko w miejsce wskazane przez Zamawiającego (siedziba Zamawiającego – sala obsługowa Wydziału Komunikacji).

Przedmiot zamówienia oferowany Zamawiającemu musi spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski, w tym w zakresie dysponowania prawami autorskimi do oferowanego oprogramowania.

Wykonawca zapewni aktualizację oprogramowania oraz bibliotek przez Internet przez minimum 24 miesiące od dnia dostarczenia urządzeń.

Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.


W imieniu Zamawiającego - Zarządu Powiatu w Sochaczewie


Jolanta Gonta

/-/

Starosta Sochaczewski


zp.272.pu.07.2018_-_dostawa_skanerow_dla_potrzeb_wydzialu_komunikacji_-_obsluga_cepik_-_zapytanie_ofertowe.doc

zp.272.pu.07.2018_-_dostawa_skanerow_dla_potrzeb_wydzialu_komunikacji_-_obsluga_cepik_-_zapytanie_ofertowe.pdf

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 4334698]

przewiń do góry